Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ebru Kükey
Dr. Öğr. Üyesi
FIRAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
10
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
10
10
Yayın
20
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
FIRAT ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Matematik Öğretmen Adaylarının, Matematik Etkinliklerindeki Sanata Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ebru Kükey
, Hilal Kükey,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.534615
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1208
0
ATIF
2
FAVORİ
1208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Düşünmenin Varsayımda Bulunma Bileşenine Yönelik Olarak Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Problem Çözme Stratejilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Recep Aslaner
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.535610
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1421
6
ATIF
2
FAVORİ
1421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Öğretmenleri İnanç Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ebru Kükey
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1326747
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
220
0
FAVORİ
220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiği Anlama Kavramının, Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1451
0
FAVORİ
1451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının, Matematik Etkinliklerindeki Sanata Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ebru Kükey
, Hilal Kükey,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.534615
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1208
2
FAVORİ
1208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Düşünmenin Varsayımda Bulunma Bileşenine Yönelik Olarak Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Problem Çözme Stratejilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Recep Aslaner
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.535610
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1421
2
FAVORİ
1421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE MATEMATİKTE BAŞARILI OLMAK NE DEMEKTİR?
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
624
0
FAVORİ
624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiği Öğrenmenin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.532939
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
870
0
FAVORİ
870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kesirler Konusunun Görsel Materyal ile Öğretiminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
, Ahmet Melih Tutak,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.532949
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1825
0
FAVORİ
1825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının, Matematiği Anlamanın Ne İfade Ettiğine Yönelik Olarak Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.469835
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1536
0
FAVORİ
1536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. Sınıf Matematik Öğretmen Adaylarının, İyi Bir Matematik Öğretmeninin Özelliklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.491605
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
887
0
FAVORİ
887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının, İyi bir Matematik Öğretmeninin Nasıl Olması Gerektiğine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6420
0
FAVORİ
6420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Turkish Journal of Educational Studies
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Hakemlik
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Anatolian Education Research
Journal of Computer and Education Research
Turkish Journal of Educational Studies
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Yayınlar
Matematiksel Düşünmenin Varsayımda Bulunma Bileşenine Yönelik Olarak Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Problem Çözme Stratejilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Recep Aslaner
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.535610
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1421
6
ATIF
2
FAVORİ
1421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiği Öğrenmenin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.532939
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
870
1
ATIF
0
FAVORİ
870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kesirler Konusunun Görsel Materyal ile Öğretiminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
, Ahmet Melih Tutak,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.532949
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1825
2
ATIF
0
FAVORİ
1825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının, Matematiği Anlamanın Ne İfade Ettiğine Yönelik Olarak Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.469835
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1536
1
ATIF
0
FAVORİ
1536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat