Osman BİRGİN Prof. Dr. UŞAK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın 8 Hakemlik 18 CrossRef Atıf 0
8 Yayın
18 Hakemlik
0 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi Alternatif ölçme ve değerlendirme

Kurum

UŞAK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

1676

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

835

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

5980

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE EFFECT OF GEOMETRY TEACHING WITH CABRI TO LEARNING LEVELS OF FORTH GRADE STUDENTS
Yazarlar: Tayfun TUTAK, Ali TÜRKDOGAN , Osman BİRGİN
Yayın Bilgisi: 2009 , Physical Sciences
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 850

0

ATIF

0

FAVORİ

850

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

3845

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

3254

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersi Uygulama Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarına Sağladığı Faydalar
Yazarlar: Tamer KUTLUCA, Osman BİRGİN , Hakan ÇATLIOĞLU
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7214

0

ATIF

0

FAVORİ

7214

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Baki, A. (2006). Kuramdan Uygulamaya Matematik Eğitimi, Derya Kitabevi, Trabzon.
Yayın Bilgisi: 2006 , İlköğretim Online
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1251

0

ATIF

0

FAVORİ

1251

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.