Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cihat Yaşaroğlu
Prof. Dr.
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
15
Hakemlik
58
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
26
15
Yayın
58
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
0000-0002-9574-1789
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Değerler Eğitimi
Sınıf Eğitimi
İlköğretim
Çevre eğitimi
Hayat Bilgisi Eğitimi
Kurum
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Dijital Oyunlardaki Davranışlarına İlişkin Görüşlerinin Değerler Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Cihat Yaşaroğlu
,
Özlem İnal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1537353
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
53
0
FAVORİ
53
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“This School is Part and Parcel of Myself”: Workplace Attachment Promotes Positive Affect Among Teachers through Work Engagement
Yazarlar:
Erkin Sarı
,
Mehmet Fatih Bükün
,
Cihat Yaşaroğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.46.11.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
0
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının değerler eğitimi ile öğretmenlik mesleği tutumları arasındaki ilişki
Yazarlar:
Cihat Yaşaroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
390
0
FAVORİ
390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1924 MUSAHABAT-I AHLAKİYE PROGRAMININ DEĞERLER VE EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Cihat Yaşaroğlu
,
Semih Sürmeli
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1282316
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
388
0
FAVORİ
388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenleri ile Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Duygu Durumları ile Değerler Eğitimi Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cihat Yaşaroğlu
,
Eyüp Tabara
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1263656
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
387
0
FAVORİ
387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Pandemi Dönemi Çevirimiçi Derslere Katılımlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi1
Yazarlar:
Cihat Yaşaroğlu
,
Furkan Gelmez
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.1060705
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
0
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Research on the Environmental Identities and Environmental Risk Perceptions of Classroom and Science Teachers According to Different Variables
Yazarlar:
Cihat Yaşaroğlu
, Hasan Otlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
554
0
FAVORİ
554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretiminde Mobil Teknoloji Kullanımına Yönelik Veli Görüşleri
Yazarlar:
Serdal Poçan
,
Bilal Altay
,
Cihat Yaşaroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.815348
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1277
0
FAVORİ
1277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SİYASİ PARTİLİLERİN SOSYAL MEDYANIN LEGAL VE İLLEGAL KULLANIMINA İLİŞKİN TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Seyman Önder
,
Cihat Yaşaroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.494469
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2423
0
FAVORİ
2423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DERS KİTAPLARI NE SÖYLER, ÖĞRENCİLER NE ANLAR: DERS KİTAPLARI GÖRSELLERİ HAKKINDA BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Cihat Yaşaroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Katre Uluslararası İnsan Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
771
0
FAVORİ
771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN GELECEĞİ ÜZERİNE BİR ÖNGÖRÜ DENEMESİ
Yazarlar:
Cihat Yaşaroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Akademik MATBUAT
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5746
0
FAVORİ
5746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN FATİH PROJESİNDEN BEKLENTİLERİ İLE PROJE HAKKINDAKİ ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Cihat Yaşaroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.319859
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4762
0
FAVORİ
4762
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Programlarında Değerler: Hayat Bilgisi Dersi Örneği
Yazarlar:
Cihat Yaşaroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.394551
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4496
0
FAVORİ
4496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the values in life science curriculum in terms of “consistency”
Yazarlar:
Cihat Yaşaroğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.14.21.2.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
347
0
FAVORİ
347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Cihat Yaşaroğlu
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1224
0
FAVORİ
1224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akademik MATBUAT
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asya Studies
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Psychology and Educational Studies
Katre Uluslararası İnsan Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Educational Studies
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Editörlük
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Amasya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Akademik MATBUAT
Akademik Platform İslami Araştırmalar Dergisi
Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bingöl Araştırmaları Dergisi
Bingöl Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Education Sciences
EKEV Akademi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Advanced Education Studies
Journal of Computer and Education Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Katre Uluslararası İnsan Araştırmaları Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Siirt Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğretiminde Mobil Teknoloji Kullanımına Yönelik Veli Görüşleri
Yazarlar:
Serdal Poçan
,
Bilal Altay
,
Cihat Yaşaroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.815348
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1277
1
ATIF
0
FAVORİ
1277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN FATİH PROJESİNDEN BEKLENTİLERİ İLE PROJE HAKKINDAKİ ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Cihat Yaşaroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.319859
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4762
1
ATIF
0
FAVORİ
4762
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Programlarında Değerler: Hayat Bilgisi Dersi Örneği
Yazarlar:
Cihat Yaşaroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.394551
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4496
13
ATIF
0
FAVORİ
4496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat