Niyazi ÖZER Prof. Dr. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 23 Hakemlik 28 CrossRef Atıf 13 TR Dizin Atıf 146
23 Yayın
28 Hakemlik
13 CrossRef Atıf
146 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme

Kurum

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Eleştirel Kuram Açısından Eğitim ve Eğitim Yönetimi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1139

0

ATIF

2

FAVORİ

1139

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Yönetim Tarzları İle Müdür Öğretmen İlişkilerinde Güven
DOI: 10.26466/opus.767321
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1018

0

ATIF

2

FAVORİ

1018

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobing Aracı Olarak Ölçme ve Değerlendirme Ölçeği
DOI: 10.31592/aeusbed.612591
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1431

3

ATIF

1

FAVORİ

1431

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1376

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

403

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

598

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Okullarda Kullanılan Pazarlama Taktikleri: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
DOI: 10.17679/inuefd.1105366
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 302

0

ATIF

0

FAVORİ

302

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

284

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

424

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Yönetim Tarzları İle Müdür Öğretmen İlişkilerinde Güven
DOI: 10.26466/opus.767321
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1018

0

ATIF

2

FAVORİ

1018

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1376

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

1

FAVORİ

1431

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
DOI: 10.17985/ijare.645584
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2968

1

ATIF

0

FAVORİ

2968

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5802

0

ATIF

0

FAVORİ

5802

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul İklimi Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506842
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 374

7

ATIF

0

FAVORİ

374

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Liderliği Ölçeği (OLÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Fatma KÖYBAŞI , Kadir BEYCİOĞLU , Celal Teyyar UĞURLU, Niyazi ÖZER
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1384

0

ATIF

0

FAVORİ

1384

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

893

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1983

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN OKUL KÜLTÜRÜ PROFİLİ VE ÖRGÜTSEL GÜVENE İLİŞKİN ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Niyazi ÖZER , Mustafa AKBAŞ
Yayın Bilgisi: 2016 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1286

0

ATIF

0

FAVORİ

1286

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Müdürlerine Duydukları Güven ve Kronizm Algıları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Niyazi Özer , Zeynep Asya ÇAĞLAYAN
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1359

0

ATIF

0

FAVORİ

1359

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Kuram Açısından Eğitim ve Eğitim Yönetimi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1139

0

ATIF

2

FAVORİ

1139

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Değişime Yönelik Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.88636
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 761

2

ATIF

0

FAVORİ

761

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2616

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1716

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

732

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.