Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Niyazi Özer
Prof. Dr.
Inonu University
Yayın
27
Hakemlik
45
CrossRef Atıf
56
TR Dizin Atıf
233
27
Yayın
45
Hakemlik
56
CrossRef Atıf
233
TR Dizin Atıf
0000-0001-7745-6645
24554511700
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Kurum
Inonu University
Popüler Yayınları
LİSE ÖĞRENCİLERİNDE SİBER ZORBALIK, SİBER MAĞDURİYET VE OKUL TÜKENMİŞLİĞİ
Yazarlar:
Niyazi Özer
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3334
0
ATIF
3
FAVORİ
3334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Kuram Açısından Eğitim ve Eğitim Yönetimi
Yazarlar:
Hasan Demirtaş
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3789
0
ATIF
2
FAVORİ
3789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
Yazarlar:
S. Nihat Şad
,
Niyazi Özer
,
Abdullah Atli
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
16857
0
ATIF
1
FAVORİ
16857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobing Aracı Olarak Ölçme ve Değerlendirme Ölçeği
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Niyazi Özer
,
Meltem Yurtçu
,
Nuri Erdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.612591
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2491
3
ATIF
1
FAVORİ
2491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Yönetim Tarzları İle Müdür Öğretmen İlişkilerinde Güven
Yazarlar:
Niyazi Özer
,
Halil Karadaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.767321
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2303
4
ATIF
1
FAVORİ
2303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Müdürlerinin Dijital Liderliklerinin Öğretmen Perspektifinden İncelenmesi: Bir Ölçek Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Özge Saray
,
Servet Atik
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1501710
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
497
0
FAVORİ
497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmene Güven ve Algılanan Öğretmen Desteği: Ortaokul ve Lise Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Niyazi Özer
,
Hatice Okumuş
,
Güven Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.1311849
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
725
0
FAVORİ
725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Görüşlerine Göre Pandemi Sürecinin İlkokula Yeni Başlayan Öğrenciler Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Erdener Arısoy
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1128687
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
1
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinde Öğretmene Güven ile Okul Yaşam Doyumu
Yazarlar: Özge Saray,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1188967
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
0
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Private Schools' Marketing Tactics, Parents’ Loyalty and School Image: A Structural Equation Model
Yazarlar:
Sümeyye Mermer
,
Niyazi Özer
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research in Educational Administration and Leadership
DOI: 10.30828/real.1093128
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1838
0
FAVORİ
1838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Veli Toplantılarının Süreç ve Sonuçlarına İlişkin Bir Olgubilim Çalışması
Yazarlar:
Kemal Nazlı
,
Niyazi Özer
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1070125
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1466
0
FAVORİ
1466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Okullarda Kullanılan Pazarlama Taktikleri: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Sümeyye Mermer
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1105366
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1041
0
FAVORİ
1041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Kaygıları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Sümeyye Mermer
,
Niyazi Özer
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Akademi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
0
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yöneticilerinin Gözünden Halk Eğitimi Merkezlerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Kemal Nazlı
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.979837
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Yönetim Tarzları İle Müdür Öğretmen İlişkilerinde Güven
Yazarlar:
Niyazi Özer
,
Halil Karadaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.767321
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2303
1
FAVORİ
2303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNDE SİBER ZORBALIK, SİBER MAĞDURİYET VE OKUL TÜKENMİŞLİĞİ
Yazarlar:
Niyazi Özer
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3334
3
FAVORİ
3334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobing Aracı Olarak Ölçme ve Değerlendirme Ölçeği
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Niyazi Özer
,
Meltem Yurtçu
,
Nuri Erdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.612591
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2491
1
FAVORİ
2491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.645584
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7416
0
FAVORİ
7416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
Yazarlar:
S. Nihat Şad
,
Niyazi Özer
,
Abdullah Atli
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
16857
1
FAVORİ
16857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Öğretmenlerine Güven Düzeyleri, Okul Tükenmişlikleri İle Akademik Başarılarının Yapısal Eşitlik Modellemesiyle İncelenmesi
Yazarlar:
Servet Atik
,
Niyazi Özer
,
Nazife Karadağ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.452429
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1345
0
FAVORİ
1345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul İklimi Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Suzan Canlı
,
Hasan Demirtaş
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506842
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1135
0
FAVORİ
1135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Liderliği Ölçeği (OLÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Kadir Beycioğlu
, Celal Teyyar Uğurlu,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1927
0
FAVORİ
1927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Öğretmenlere Güvenini Belirleme Ölçeği- Öğretmen Formu’nun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Suzan Canlı
,
Hasan Demirtaş
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.310770
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1365
0
FAVORİ
1365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müdürlerin Okul Liderliği Davranışları: Öğretimsel Destek, İlişki ve Açıklık Düzeyleri
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Kadir Beycioğlu
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2625
0
FAVORİ
2625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL VE LİSE ÖĞRENCİLERİNİN OKUL MÜDÜRÜNE VE ÖĞRETMENLERE GÜVEN DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Niyazi Özer
,
Burhanettin Dönmez
,
Servet Atik
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2089
0
FAVORİ
2089
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN OKUL KÜLTÜRÜ PROFİLİ VE ÖRGÜTSEL GÜVENE İLİŞKİN ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Niyazi Özer
, Mustafa Akbaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1636
0
FAVORİ
1636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Müdürlerine Duydukları Güven ve Kronizm Algıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Niyazi Özer
, Zeynep Asya Çağlayan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1797
0
FAVORİ
1797
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Kuram Açısından Eğitim ve Eğitim Yönetimi
Yazarlar:
Hasan Demirtaş
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3789
2
FAVORİ
3789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Değişime Yönelik Eğilimleri
Yazarlar:
Suzan Canlı
,
Hasan Demirtaş
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.88636
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1236
0
FAVORİ
1236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okullarin Mali Durumlarina ve Bütçe Yönetiminde Yaşanan Sorunlara İlişkin Müdür Görüşleri
Yazarlar:
Yrd.doç.dr.niyazi Özer
,
Doç.dr.hasan Demirtaş
,
Öğrt.fidel Ateş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.17651
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4305
0
FAVORİ
4305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLER İÇİN ÖĞRETMENE GÜVEN ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE FORMUNUN PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Niyazi Özer
, Cihan Tül
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2423
0
FAVORİ
2423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Paylaşılan Liderlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Yazarlar:
Niyazi Özer
,
Kadir Beycioğlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1460
0
FAVORİ
1460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Akademi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
Journal of Teacher Education and Educators
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Research in Educational Administration and Leadership
SDU International Journal of Educational Studies
Kurul Üyeliği
Research in Educational Administration and Leadership
Hakemlik
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Asya Studies
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal
International Journal of Academic Research in Education
Journal of Education and Future
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Research in Educational Administration and Leadership
Toplum Ekonomi ve Yönetim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Öğretmene Güven ve Algılanan Öğretmen Desteği: Ortaokul ve Lise Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Niyazi Özer
,
Hatice Okumuş
,
Güven Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.1311849
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
725
1
ATIF
0
FAVORİ
725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Görüşlerine Göre Pandemi Sürecinin İlkokula Yeni Başlayan Öğrenciler Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Erdener Arısoy
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1128687
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
2
ATIF
1
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinde Öğretmene Güven ile Okul Yaşam Doyumu
Yazarlar: Özge Saray,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1188967
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
1
ATIF
0
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Private Schools' Marketing Tactics, Parents’ Loyalty and School Image: A Structural Equation Model
Yazarlar:
Sümeyye Mermer
,
Niyazi Özer
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research in Educational Administration and Leadership
DOI: 10.30828/real.1093128
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1838
1
ATIF
0
FAVORİ
1838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Veli Toplantılarının Süreç ve Sonuçlarına İlişkin Bir Olgubilim Çalışması
Yazarlar:
Kemal Nazlı
,
Niyazi Özer
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1070125
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1466
3
ATIF
0
FAVORİ
1466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Okullarda Kullanılan Pazarlama Taktikleri: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Sümeyye Mermer
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1105366
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1041
2
ATIF
0
FAVORİ
1041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yöneticilerinin Gözünden Halk Eğitimi Merkezlerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Kemal Nazlı
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.979837
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
2
ATIF
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Yönetim Tarzları İle Müdür Öğretmen İlişkilerinde Güven
Yazarlar:
Niyazi Özer
,
Halil Karadaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.767321
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2303
4
ATIF
1
FAVORİ
2303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobing Aracı Olarak Ölçme ve Değerlendirme Ölçeği
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Niyazi Özer
,
Meltem Yurtçu
,
Nuri Erdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.612591
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2491
3
ATIF
1
FAVORİ
2491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
Yazarlar:
Süleyman Nihat Şad
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.645584
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7416
10
ATIF
0
FAVORİ
7416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Öğretmenlerine Güven Düzeyleri, Okul Tükenmişlikleri İle Akademik Başarılarının Yapısal Eşitlik Modellemesiyle İncelenmesi
Yazarlar:
Servet Atik
,
Niyazi Özer
,
Nazife Karadağ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.452429
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1345
3
ATIF
0
FAVORİ
1345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul İklimi Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Suzan Canlı
,
Hasan Demirtaş
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506842
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1135
7
ATIF
0
FAVORİ
1135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Değişime Yönelik Eğilimleri
Yazarlar:
Suzan Canlı
,
Hasan Demirtaş
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.88636
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1236
2
ATIF
0
FAVORİ
1236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okullarin Mali Durumlarina ve Bütçe Yönetiminde Yaşanan Sorunlara İlişkin Müdür Görüşleri
Yazarlar:
Yrd.doç.dr.niyazi Özer
,
Doç.dr.hasan Demirtaş
,
Öğrt.fidel Ateş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.17651
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4305
15
ATIF
0
FAVORİ
4305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat