Celal Teyyar Ugurlu profil resmi
Celal Teyyar Ugurlu Prof. Dr. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 60 Hakemlik 42 CrossRef Atıf 95
60 Yayın
42 Hakemlik
95 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

974

0

2

2520

0

1

2214

İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.58834
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4610

4

1

4610

Yayınlar

Okul öncesi eğitimde aile müdahalesinin eylem araştırması yoluyla incelenmesi
Yazarlar: Celal Teyyar Ugurlu , Yağmur Nigar Tarkun
Yayın Bilgisi: 2025 , Okul Yönetimi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 344

0

344

0

204

2

2520

0

357

0

397

1

783

ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ VE VELİ BAĞLAMINDA DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARI: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar: Selahattin Dursun, Celal Teyyar Ugurlu
DOI: 10.56677/mkuefder.1321264
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 730

0

730

0

1137

0

2008

2

974

0

1632

0

1112

SENDİKAL ÖRGÜTLENME NEDENLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.596982
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1570

0

1570

0

3210

0

2487

0

13525

0

23511

İlköğretim Okullarında Kurum Denetiminin İncelenmesi
Yazarlar: Celal Teyyar Uğurlu , Behiye Ertaş
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413782
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 792

0

792

0

5252

İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE GÜÇLÜKLER ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Esmira Mehdiyev, Celal Teyyar Uğurlu , H. Gonca Usta
Yayın Bilgisi: 2017 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331905
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4344

0

4344

0

11105

1

1392

Okulların Sahip Oldukları Sosyal Sermayeye İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Fatma Köybaşı, Celal Teyyar Ugurlu , Ayşad Gonca Güner
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1155

0

1155

0

2712

0

1946

0

1791

0

2701

0

4453

0

2047

0

1763

Etkili Okullar İçin Kim Ne Yapmalı?
Yazarlar: Celal Teyyar Ugurlu , Ahsen Demir
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3712

0

3712

1

2214

0

2617

İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.58834
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4610

1

4610

0

7186

ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞININ ÖNCÜLÜ OLARAK OKUL YÖNETİCİLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ KAYNAKLARI
Yazarlar: Celal Teyyar Ugurlu , Ahsen Demir
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.18275
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2318

0

2318

0

2525

İnformal İletişim Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17679/iuefd.64723
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3496

0

3496

0

4395

1

991

1

4056

Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar: Soner Dogan , Celal Teyyar Ugurlu , Tutku Yıldırım, Erol Karabulut
Yayın Bilgisi: 2014 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2881

1

2881

0

718

0

3064

0

2341

Yayınlar

1

1

783

SENDİKAL ÖRGÜTLENME NEDENLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.596982
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1570

1

0

1570

Sendikal Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.29129/inujgse.430254
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3210

5

0

3210

Etkili Okul Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17679/inuefd.359588
ATIF 13 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2487

13

0

2487

2

0

13525

1

0

23511

İlköğretim Okullarında Kurum Denetiminin İncelenmesi
Yazarlar: Celal Teyyar Uğurlu , Behiye Ertaş
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413782
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 792

1

0

792

İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE GÜÇLÜKLER ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Esmira Mehdiyev, Celal Teyyar Uğurlu , H. Gonca Usta
Yayın Bilgisi: 2017 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331905
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4344

6

0

4344

9

0

2712

3

0

1946

ÖĞRENCİ VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ SINIF YÖNETİM MODELLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Ebru Bozpolat , Hatice Gonca Usta, Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.263222
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2701

5

0

2701

Eğitimde Denetim Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17556/jef.28260
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2047

6

0

2047

Etkili Okullar İçin Kim Ne Yapmalı?
Yazarlar: Celal Teyyar Ugurlu , Ahsen Demir
DOI: -
ATIF 15 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3712

15

0

3712

İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.58834
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4610

4

1

4610

ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞININ ÖNCÜLÜ OLARAK OKUL YÖNETİCİLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ KAYNAKLARI
Yazarlar: Celal Teyyar Ugurlu , Ahsen Demir
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.18275
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2318

5

0

2318

İnformal İletişim Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17679/iuefd.64723
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3496

7

0

3496

1

0

4395

Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar: Soner Dogan , Celal Teyyar Ugurlu , Tutku Yıldırım, Erol Karabulut
Yayın Bilgisi: 2014 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2881

3

1

2881