Celal Teyyar UGURLU Prof. Dr. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 40 Hakemlik 18 CrossRef Atıf 24
40 Yayın
18 Hakemlik
24 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme

Kurum

MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

ATIF

1

FAVORİ

3210

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

293

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ SERÜVENİ: BİR ANLATI ÇALIŞMASI
DOI: 10.56677/mkuefder.1162763
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 61

0

ATIF

0

FAVORİ

61

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

431

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

217

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL OKULDA MUTLU BİR ÖĞRETMEN OLMAK
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 718

0

ATIF

0

FAVORİ

718

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

293

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

349

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SENDİKAL ÖRGÜTLENME NEDENLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.596982
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 901

1

ATIF

0

FAVORİ

901

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1541

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkili Okul Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17679/inuefd.359588
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1630

2

ATIF

0

FAVORİ

1630

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sendikal Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.29129/inujgse.430254
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1115

0

ATIF

0

FAVORİ

1115

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

3637

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

3210

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

14619

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1963

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

8610

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

936

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulların Sahip Oldukları Sosyal Sermayeye İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Fatma KÖYBAŞI, Celal Teyyar UGURLU , Ayşad Gonca GÜNER
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 800

0

ATIF

0

FAVORİ

800

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

2100

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

1076

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1469

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİ VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ SINIF YÖNETİM MODELLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Ebru BOZPOLAT , Hatice Gonca USTA, Celal Teyyar UGURLU
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.263222
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1933

2

ATIF

0

FAVORİ

1933

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

3038

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Denetim Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17556/jef.28260
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1609

0

ATIF

0

FAVORİ

1609

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1276

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkili Okullar İçin Kim Ne Yapmalı?
Yazarlar: Celal Teyyar UGURLU , Ahsen DEMİR
DOI: -
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2517

8

ATIF

0

FAVORİ

2517

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER VE TUTUMUN TÜKENMİŞLİK ÜZERİNE YORDAYICILIK ETKİSİ
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.1-5000182923
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2059

0

ATIF

0

FAVORİ

2059

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.58834
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2431

2

ATIF

0

FAVORİ

2431

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞININ ÖNCÜLÜ OLARAK OKUL YÖNETİCİLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ KAYNAKLARI
Yazarlar: Celal Teyyar UGURLU , Ahsen DEMİR
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.18275
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1875

1

ATIF

0

FAVORİ

1875

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1957

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnformal İletişim Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17679/iuefd.64723
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2174

2

ATIF

0

FAVORİ

2174

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Örgütsel Yaratıcılık ve Etik Liderlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Celal Teyyar UGURLU , Neslihan CEYLAN
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2960

0

ATIF

0

FAVORİ

2960

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar: Soner DOGAN , Celal Teyyar UGURLU , Tutku YILDIRIM, Erol KARABULUT
Yayın Bilgisi: 2014 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2159

0

ATIF

0

FAVORİ

2159

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1739

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

788

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1829

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.