Celal Teyyar UGURLU profil resmi
Celal Teyyar UGURLU Prof. Dr. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 41 Hakemlik 21 CrossRef Atıf 57
41 Yayın
21 Hakemlik
57 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar: Soner DOGAN , Celal Teyyar UGURLU , Tutku YILDIRIM, Erol KARABULUT
Yayın Bilgisi: 2014 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2483

2

1

2483

0

1

1061

0

1

4138

Yayınlar

ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ VE VELİ BAĞLAMINDA DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARI: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar: Selahattin DURSUN, Celal Teyyar UGURLU
DOI: 10.56677/mkuefder.1321264
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 203

0

203

0

397

0

1220

1

501

0

560

SENDİKAL ÖRGÜTLENME NEDENLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.596982
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1112

0

1112

0

1568

0

1941

0

21339

0

9834

1

1061

Okulların Sahip Oldukları Sosyal Sermayeye İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Fatma KÖYBAŞI, Celal Teyyar UGURLU , Ayşad Gonca GÜNER
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 888

0

888

0

2277

0

1688

0

2165

0

3541

0

1739

0

1427

Etkili Okullar İçin Kim Ne Yapmalı?
Yazarlar: Celal Teyyar UGURLU , Ahsen DEMİR
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3041

0

3041

0

2274

İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.58834
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3182

0

3182

ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞININ ÖNCÜLÜ OLARAK OKUL YÖNETİCİLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ KAYNAKLARI
Yazarlar: Celal Teyyar UGURLU , Ahsen DEMİR
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.18275
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2002

0

2002

0

2113

İnformal İletişim Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17679/iuefd.64723
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2673

0

2673

0

3423

Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar: Soner DOGAN , Celal Teyyar UGURLU , Tutku YILDIRIM, Erol KARABULUT
Yayın Bilgisi: 2014 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2483

1

2483

0

2125

Yayınlar

SENDİKAL ÖRGÜTLENME NEDENLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.596982
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1112

1

0

1112

Etkili Okul Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17679/inuefd.359588
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1941

9

0

1941

8

0

2277

3

0

1688

ÖĞRENCİ VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ SINIF YÖNETİM MODELLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Ebru BOZPOLAT , Hatice Gonca USTA, Celal Teyyar UGURLU
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.263222
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2165

4

0

2165

Eğitimde Denetim Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17556/jef.28260
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1739

6

0

1739

Etkili Okullar İçin Kim Ne Yapmalı?
Yazarlar: Celal Teyyar UGURLU , Ahsen DEMİR
DOI: -
ATIF 12 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3041

12

0

3041

İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.58834
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3182

2

0

3182

ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞININ ÖNCÜLÜ OLARAK OKUL YÖNETİCİLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ KAYNAKLARI
Yazarlar: Celal Teyyar UGURLU , Ahsen DEMİR
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.18275
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2002

3

0

2002

İnformal İletişim Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17679/iuefd.64723
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2673

7

0

2673

Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar: Soner DOGAN , Celal Teyyar UGURLU , Tutku YILDIRIM, Erol KARABULUT
Yayın Bilgisi: 2014 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2483

2

1

2483

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.