Celal Teyyar Ugurlu profil resmi
Celal Teyyar Ugurlu Prof. Dr. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 44 Hakemlik 32 CrossRef Atıf 72
44 Yayın
32 Hakemlik
72 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Öğretmenlerin Örgütsel Yaratıcılık ve Etik Liderlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Celal Teyyar Ugurlu , Neslihan Ceylan
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3765

0

1

3765

0

1

1231

0

1

4950

Yayınlar

0

84

0

131

1

386

ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ VE VELİ BAĞLAMINDA DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARI: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar: Selahattin Dursun, Celal Teyyar Ugurlu
DOI: 10.56677/mkuefder.1321264
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 481

0

481

0

720

0

1630

1

722

0

888

SENDİKAL ÖRGÜTLENME NEDENLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.596982
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1356

0

1356

0

2221

0

2422

0

23035

0

10649

1

1231

Okulların Sahip Oldukları Sosyal Sermayeye İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Fatma Köybaşı, Celal Teyyar Ugurlu , Ayşad Gonca Güner
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1023

0

1023

0

2475

0

1816

0

2462

0

4081

0

1910

0

1599

Etkili Okullar İçin Kim Ne Yapmalı?
Yazarlar: Celal Teyyar Ugurlu , Ahsen Demir
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3463

0

3463

0

2462

İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.58834
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4034

0

4034

ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞININ ÖNCÜLÜ OLARAK OKUL YÖNETİCİLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ KAYNAKLARI
Yazarlar: Celal Teyyar Ugurlu , Ahsen Demir
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.18275
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2171

0

2171

0

2281

İnformal İletişim Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17679/iuefd.64723
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3100

0

3100

1

3765

Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar: Soner Dogan , Celal Teyyar Ugurlu , Tutku Yıldırım, Erol Karabulut
Yayın Bilgisi: 2014 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2705

1

2705

0

2568

Yayınlar

1

1

386

SENDİKAL ÖRGÜTLENME NEDENLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.596982
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1356

1

0

1356

Etkili Okul Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17679/inuefd.359588
ATIF 12 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2221

12

0

2221

Sendikal Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.29129/inujgse.430254
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2422

3

0

2422

9

0

2475

3

0

1816

ÖĞRENCİ VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ SINIF YÖNETİM MODELLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Ebru Bozpolat , Hatice Gonca Usta, Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.263222
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2462

5

0

2462

Eğitimde Denetim Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17556/jef.28260
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1910

6

0

1910

Etkili Okullar İçin Kim Ne Yapmalı?
Yazarlar: Celal Teyyar Ugurlu , Ahsen Demir
DOI: -
ATIF 15 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3463

15

0

3463

İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.58834
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4034

4

0

4034

ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞININ ÖNCÜLÜ OLARAK OKUL YÖNETİCİLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ KAYNAKLARI
Yazarlar: Celal Teyyar Ugurlu , Ahsen Demir
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.18275
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2171

4

0

2171

İnformal İletişim Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17679/iuefd.64723
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3100

7

0

3100

Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar: Soner Dogan , Celal Teyyar Ugurlu , Tutku Yıldırım, Erol Karabulut
Yayın Bilgisi: 2014 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2705

2

1

2705

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.