Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Soner Doğan
Prof. Dr.
SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Yayın
28
Hakemlik
39
CrossRef Atıf
60
TR Dizin Atıf
144
28
Yayın
39
Hakemlik
60
CrossRef Atıf
144
TR Dizin Atıf
0000-0003-2013-3348
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Nedenleri Sonuçları ve Çözüm Önerileri Bağlamında Akran Zorbalığı: Bir Olgubilim Çalışması
Yazarlar:
Soner Doğan
, Osman Keleş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14129
0
ATIF
5
FAVORİ
14129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKULLARDA HAYAT BOYU ÖĞRENME YETERLİLİKLERİ: NİTEL BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Soner Doğan
, Ayşe Çalışkan Toyoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.515618
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3866
4
ATIF
2
FAVORİ
3866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEB 2023 Eğitim Vizyonu Belgesinin Rehberlik Alanı Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Soner Doğan
,
Şeyda Özkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.978986
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
1
ATIF
2
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Örgütsel Güven Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Burak Karakuş
,
Soner Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.722398
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
864
2
ATIF
1
FAVORİ
864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Örgütsel Güven Algıları
Yazarlar:
Burak Karakuş
,
Soner Doğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.882763
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1148
0
ATIF
1
FAVORİ
1148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
01.03.2024 Tarihli Yönetici Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik Hakkında Okul Yöneticilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Orhan Cingöz
,
Soner Doğan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1505576
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8
0
FAVORİ
8
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Empati Kavramının Okul Ortamına Yansımaları
Yazarlar:
Soner Doğan
,
İhsan Topcu
,
Esma Koçak Kayacı
,
Emine Tunçer Günay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1452291
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
101
0
FAVORİ
101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nedenleri Sonuçları ve Çözüm Önerileri Bağlamında Akran Zorbalığı: Bir Olgubilim Çalışması
Yazarlar:
Soner Doğan
, Osman Keleş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14129
5
FAVORİ
14129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Sürecinde Okul Paydaşlarının Yaşadığı Tükenmişlik Sendromunun Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Soner Doğan
,
Bedriye Şimşek
,
Emine Tunçer Günay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1201850
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
539
0
FAVORİ
539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Kavramına İlişkin Metaforik Görüşleri
Yazarlar:
Nezahat Güçlü
,
Soner Doğan
,
Busra Koc
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
324
1
FAVORİ
324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Liselere Geçiş Sınavı (LGS) Hazırlık Sürecinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Soner Doğan
,
Yücel Oktay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1054829
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1408
1
FAVORİ
1408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEB 2023 Eğitim Vizyonu Belgesinin Rehberlik Alanı Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Soner Doğan
,
Şeyda Özkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.978986
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
2
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yönetimi Nasıl Olmalıdır? Bir Okul İncelemesi
Yazarlar: Büşra Koç,
Soner Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.891520
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2528
0
FAVORİ
2528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Örgütsel Güven Algıları
Yazarlar:
Burak Karakuş
,
Soner Doğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.882763
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1148
1
FAVORİ
1148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tam Gün Eğitim ve Etkileri Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Soner Doğan
,
Sezin Erbıyık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.791307
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1200
0
FAVORİ
1200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Algıları Bağlamında Ortaokullarda Örgütsel Sessizlik
Yazarlar:
Soner Doğan
,
Esma Karahan Çidem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.725872
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
724
0
FAVORİ
724
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okullarda Hayat Boyu Öğrenme Kültürüne İlişkin Öğretmen Algıları
Yazarlar: Ayşe Çalışkan Toyoğlu,
Soner Dogan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.531136
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1397
0
FAVORİ
1397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Örgütsel Güven Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Burak Karakuş
,
Soner Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.722398
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
864
1
FAVORİ
864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKULLARDA HAYAT BOYU ÖĞRENME YETERLİLİKLERİ: NİTEL BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Soner Doğan
, Ayşe Çalışkan Toyoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.515618
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3866
2
FAVORİ
3866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Örgütsel Bağlılığa İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Soner Doğan
, Ayşad Gonca Güner
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.543495
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1205
0
FAVORİ
1205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2023 Eğitim Vizyonu Belgesine İlişkin Okul Yöneticileri ve Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Soner Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3129
1
FAVORİ
3129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SİVAS İLİNDE ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN OKUL İKLİMİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Soner Doğan
, Çetin Özdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.411180
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1751
0
FAVORİ
1751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Öğretmen Motivasyonuna İlişkin Algı ve Görüşleri
Yazarlar:
Yrd. Doç. Dr. Soner Doğan
, Osman Koçak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.415621
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1465
0
FAVORİ
1465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Boyu Öğrenme Ölçeği (HBÖÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Soner Doğan
, Cavit Kavtelek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.71784
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1623
1
FAVORİ
1623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğretmen Liderliği Davranışlarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Yakup Yiğit,
Soner Doğan
,
Celal Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6037
0
FAVORİ
6037
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Liderlik Kavramına ve İlkokul Yöneticilerinden Bekledikleri Liderlik Davranışlarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Soner Doğan
,
Hilal Çalmaşur
, Duran Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1699
0
FAVORİ
1699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışlarının Öğretmenlerin Algı ve Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Soner Doğan
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Orhan Kaya
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145818
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2226
0
FAVORİ
2226
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HAYAT BOYU ÖĞRENME KURUM YÖNETİCİLERİNİN HAYAT BOYU ÖĞRENMEYE İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Soner Doğan
, Cahit Kavtelek
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128596
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2801
0
FAVORİ
2801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OBEZİTENİN EĞİTİM ÖĞRETİM SÜREÇLERİNE YANSIMALARI
Yazarlar:
Soner Doğan
,
Celal Uğurlu
,
Metin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.23982
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3968
0
FAVORİ
3968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETEN OKULLARIN TAMAMLAYICISI: ÖĞRENEN OKULLAR
Yazarlar:
Soner Doğan
, Yakup Yiğit
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.96949
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7171
0
FAVORİ
7171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN ETİK LİDERLİK DAVRANIŞLARI İLE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL SİNİZM ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Soner Doğan
, Celal Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.00239
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3104
0
FAVORİ
3104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticileri ve Öğretmenlerin Bilgi Yönetimi Tutumları ile Öğrenen Okul Algıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Soner Doğan
, Yakup Yiğit
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1891
0
FAVORİ
1891
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar:
Soner Dogan
,
Celal Teyyar Ugurlu
, Tutku Yıldırım, Erol Karabulut
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2669
1
FAVORİ
2669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Asya Studies
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Mardin Studies
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
Liselere Geçiş Sınavı (LGS) Hazırlık Sürecinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Soner Doğan
,
Yücel Oktay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1054829
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1408
4
ATIF
1
FAVORİ
1408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEB 2023 Eğitim Vizyonu Belgesinin Rehberlik Alanı Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Soner Doğan
,
Şeyda Özkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.978986
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
1
ATIF
2
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yönetimi Nasıl Olmalıdır? Bir Okul İncelemesi
Yazarlar: Büşra Koç,
Soner Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.891520
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2528
1
ATIF
0
FAVORİ
2528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Algıları Bağlamında Ortaokullarda Örgütsel Sessizlik
Yazarlar:
Soner Doğan
,
Esma Karahan Çidem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.725872
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
724
1
ATIF
0
FAVORİ
724
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okullarda Hayat Boyu Öğrenme Kültürüne İlişkin Öğretmen Algıları
Yazarlar: Ayşe Çalışkan Toyoğlu,
Soner Dogan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.531136
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1397
3
ATIF
0
FAVORİ
1397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Örgütsel Güven Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Burak Karakuş
,
Soner Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.722398
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
864
2
ATIF
1
FAVORİ
864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKULLARDA HAYAT BOYU ÖĞRENME YETERLİLİKLERİ: NİTEL BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Soner Doğan
, Ayşe Çalışkan Toyoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.515618
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3866
4
ATIF
2
FAVORİ
3866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SİVAS İLİNDE ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN OKUL İKLİMİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Soner Doğan
, Çetin Özdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.411180
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1751
5
ATIF
0
FAVORİ
1751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Öğretmen Motivasyonuna İlişkin Algı ve Görüşleri
Yazarlar:
Yrd. Doç. Dr. Soner Doğan
, Osman Koçak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.415621
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1465
5
ATIF
0
FAVORİ
1465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Boyu Öğrenme Ölçeği (HBÖÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Soner Doğan
, Cavit Kavtelek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.71784
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1623
1
ATIF
1
FAVORİ
1623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HAYAT BOYU ÖĞRENME KURUM YÖNETİCİLERİNİN HAYAT BOYU ÖĞRENMEYE İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Soner Doğan
, Cahit Kavtelek
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128596
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2801
8
ATIF
0
FAVORİ
2801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OBEZİTENİN EĞİTİM ÖĞRETİM SÜREÇLERİNE YANSIMALARI
Yazarlar:
Soner Doğan
,
Celal Uğurlu
,
Metin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.23982
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3968
1
ATIF
0
FAVORİ
3968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETEN OKULLARIN TAMAMLAYICISI: ÖĞRENEN OKULLAR
Yazarlar:
Soner Doğan
, Yakup Yiğit
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.96949
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7171
6
ATIF
0
FAVORİ
7171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN ETİK LİDERLİK DAVRANIŞLARI İLE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL SİNİZM ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Soner Doğan
, Celal Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.00239
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3104
16
ATIF
0
FAVORİ
3104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar:
Soner Dogan
,
Celal Teyyar Ugurlu
, Tutku Yıldırım, Erol Karabulut
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2669
2
ATIF
1
FAVORİ
2669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat