Soner Doğan profil resmi
Soner Doğan Prof. Dr. SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Yayın 27 Hakemlik 39 CrossRef Atıf 57 TR Dizin Atıf 19
27 Yayın
39 Hakemlik
57 CrossRef Atıf
19 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

4

12339

OKULLARDA HAYAT BOYU ÖĞRENME YETERLİLİKLERİ: NİTEL BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar: Soner Doğan , Ayşe Çalışkan Toyoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.515618
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3773

4

2

3773

1

2

693

2

1

823

Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Örgütsel Güven Algıları
Yayın Bilgisi: 2021 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.882763
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1081

0

1

1081

Yayınlar

0

39

4

12339

Liselere Geçiş Sınavı (LGS) Hazırlık Sürecinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.15869/itobiad.1054829
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1312

1

1312

2

693

Okul Yönetimi Nasıl Olmalıdır? Bir Okul İncelemesi
Yazarlar: Büşra Koç, Soner Doğan
DOI: 10.30703/cije.891520
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2326

0

2326

Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Örgütsel Güven Algıları
Yayın Bilgisi: 2021 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.882763
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1081

1

1081

Tam Gün Eğitim ve Etkileri Üzerine Bir İnceleme
DOI: 10.15869/itobiad.791307
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1139

0

1139

0

701

Okullarda Hayat Boyu Öğrenme Kültürüne İlişkin Öğretmen Algıları
Yazarlar: Ayşe Çalışkan Toyoğlu, Soner Dogan
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.531136
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1375

0

1375

1

823

OKULLARDA HAYAT BOYU ÖĞRENME YETERLİLİKLERİ: NİTEL BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar: Soner Doğan , Ayşe Çalışkan Toyoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.515618
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3773

2

3773

Öğretim Elemanlarının Örgütsel Bağlılığa İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Soner Doğan , Ayşad Gonca Güner
DOI: 10.26466/opus.543495
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1190

0

1190

1

3043

SİVAS İLİNDE ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN OKUL İKLİMİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Soner Doğan , Çetin Özdemir
Yayın Bilgisi: 2019 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.411180
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1716

0

1716

Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Öğretmen Motivasyonuna İlişkin Algı ve Görüşleri
Yazarlar: Yrd. Doç. Dr. Soner Doğan , Osman Koçak
DOI: 10.18037/ausbd.415621
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1416

0

1416

Hayat Boyu Öğrenme Ölçeği (HBÖÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Soner Doğan , Cavit Kavtelek
DOI: 10.19171/uuefd.71784
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1574

1

1574

0

5738

0

2190

HAYAT BOYU ÖĞRENME KURUM YÖNETİCİLERİNİN HAYAT BOYU ÖĞRENMEYE İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar: Soner Doğan , Cahit Kavtelek
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128596
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2749

0

2749

0

3909

ÖĞRETEN OKULLARIN TAMAMLAYICISI: ÖĞRENEN OKULLAR
Yazarlar: Soner Doğan , Yakup Yiğit
Yayın Bilgisi: 2015 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.96949
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7039

0

7039

0

3075

0

1848

Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar: Soner Dogan , Celal Teyyar Ugurlu , Tutku Yıldırım, Erol Karabulut
Yayın Bilgisi: 2014 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2609

1

2609

Yayınlar

Liselere Geçiş Sınavı (LGS) Hazırlık Sürecinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.15869/itobiad.1054829
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1312

2

1

1312

1

2

693

Okul Yönetimi Nasıl Olmalıdır? Bir Okul İncelemesi
Yazarlar: Büşra Koç, Soner Doğan
DOI: 10.30703/cije.891520
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2326

1

0

2326

Öğretmen Algıları Bağlamında Ortaokullarda Örgütsel Sessizlik
DOI: 10.26466/opus.725872
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 701

1

0

701

Okullarda Hayat Boyu Öğrenme Kültürüne İlişkin Öğretmen Algıları
Yazarlar: Ayşe Çalışkan Toyoğlu, Soner Dogan
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.531136
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1375

3

0

1375

2

1

823

OKULLARDA HAYAT BOYU ÖĞRENME YETERLİLİKLERİ: NİTEL BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar: Soner Doğan , Ayşe Çalışkan Toyoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.515618
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3773

4

2

3773

SİVAS İLİNDE ÖĞRENİM GÖREN YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN OKUL İKLİMİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Soner Doğan , Çetin Özdemir
Yayın Bilgisi: 2019 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.411180
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1716

5

0

1716

Ortaokullarda Görev Yapan Öğretmenlerin Öğretmen Motivasyonuna İlişkin Algı ve Görüşleri
Yazarlar: Yrd. Doç. Dr. Soner Doğan , Osman Koçak
DOI: 10.18037/ausbd.415621
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1416

5

0

1416

Hayat Boyu Öğrenme Ölçeği (HBÖÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Soner Doğan , Cavit Kavtelek
DOI: 10.19171/uuefd.71784
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1574

1

1

1574

HAYAT BOYU ÖĞRENME KURUM YÖNETİCİLERİNİN HAYAT BOYU ÖĞRENMEYE İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar: Soner Doğan , Cahit Kavtelek
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128596
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2749

8

0

2749

1

0

3909

ÖĞRETEN OKULLARIN TAMAMLAYICISI: ÖĞRENEN OKULLAR
Yazarlar: Soner Doğan , Yakup Yiğit
Yayın Bilgisi: 2015 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.96949
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7039

6

0

7039

15

0

3075

Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar: Soner Dogan , Celal Teyyar Ugurlu , Tutku Yıldırım, Erol Karabulut
Yayın Bilgisi: 2014 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2609

2

1

2609

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.