Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aslı Ağıroğlu Bakır
Dr.
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
12
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
17
12
Yayın
10
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
0000-0002-5352-572X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Hayat Boyu Öğrenme
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
Lise Öğrencilerinin AB Gençlik Programı'na İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Necdet Konan
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1204
0
ATIF
1
FAVORİ
1204
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gelişimsel Denetim Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4893
0
ATIF
1
FAVORİ
4893
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
K12 Beceriler Çerçevesi Türkiye Bütüncül Modeli’nde Yer alan Eğilimler ile Liderlik Türlerinin İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özden Ölmez Ceylan
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309190
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1400
0
FAVORİ
1400
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Meta-analysis: School Administrators’ and Teachers’ Views on The Level of Administrators' Instructional Leadership Behaviours
Yazarlar:
Aslı Ağıroğlu Bakır
,
Necdet Konan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal on Lifelong Education and Leadership
DOI: 10.25233/ijlel.1186444
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
567
0
FAVORİ
567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Yayın Deneyimleri: Editör, Hakem ve Yazar Olmak / Scientific Publication Experiences: Being an Editor, Reviewer, and Author
Yazarlar:
Özden Ölmez Ceylan
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1066057
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1567
0
FAVORİ
1567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ ALGILARI
Yazarlar:
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.953098
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
460
0
FAVORİ
460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Zaman Yönetimi Becerileri ile Akademik Öz-yeterlik Algıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Mahire Aslan
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
,
Zeynep Umur Erkuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
730
0
FAVORİ
730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİ ÖRGÜTSEL BAĞIŞLAMA İLE ÖZ-YETERLİK ALGILARI İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Necdet Konan
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
,
Büşra Bozanoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.813118
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
584
0
FAVORİ
584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Yaşadıkları Örgütsel Stres Kaynakları
Yazarlar:
Mahire Aslan
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.430748
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1873
0
FAVORİ
1873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gelişimsel Denetim Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4893
1
FAVORİ
4893
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of Prospective Teachers in Terms Of Academic Self-Efficacy and Professional Competence
Yazarlar: Mahire Aslan,
Asli Agiroglu Bakir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.6.4.553
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
524
0
FAVORİ
524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin AB Gençlik Programı'na İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Necdet Konan
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1204
1
FAVORİ
1204
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Paylaşılan Liderliğin Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığı Üzerindeki Etkisi / The Effect of Distributed Leadership on Teachers' Organizational Commitment
Yazarlar:
Dr.aslı Ağıroğlu Bakır
,
Yrd.doç.dr.mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.38888
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2301
0
FAVORİ
2301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resmi ve Özel Okul Öğretmenlerinin Paylaşılan Liderliğe İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Mahire Aslan
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.75431
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2323
0
FAVORİ
2323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
European Journal of Educational Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Scientific Educational Studies
Hakemlik
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
European Journal of Educational and Social Sciences
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Yayınlar
A Meta-analysis: School Administrators’ and Teachers’ Views on The Level of Administrators' Instructional Leadership Behaviours
Yazarlar:
Aslı Ağıroğlu Bakır
,
Necdet Konan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal on Lifelong Education and Leadership
DOI: 10.25233/ijlel.1186444
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
567
1
ATIF
0
FAVORİ
567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Yaşadıkları Örgütsel Stres Kaynakları
Yazarlar:
Mahire Aslan
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.430748
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1873
7
ATIF
0
FAVORİ
1873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Paylaşılan Liderliğin Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığı Üzerindeki Etkisi / The Effect of Distributed Leadership on Teachers' Organizational Commitment
Yazarlar:
Dr.aslı Ağıroğlu Bakır
,
Yrd.doç.dr.mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.38888
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2301
2
ATIF
0
FAVORİ
2301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resmi ve Özel Okul Öğretmenlerinin Paylaşılan Liderliğe İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Mahire Aslan
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.75431
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2323
7
ATIF
0
FAVORİ
2323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat