Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mahire Aslan
Dr. Öğr. Üyesi
İnönü Üniversitesi
Yayın
20
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
52
20
Yayın
12
Hakemlik
52
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Kurum
İnönü Üniversitesi
Popüler Yayınları
ÖĞRETMENLERİN ÖZYETERLİK ALGILARININ ANALİZİ
Yazarlar:
Mahire Aslan
, Handan Kalkan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.434926
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4162
13
ATIF
1
FAVORİ
4162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Merkezli Liderlik ve Mesleki Öğrenme İlişkisi: BİLSEM Öğretmenlerine Yönelik Bir Araştırma
Yazarlar:
Mahire Aslan
,
Erdener Arısoy
,
Tuba Gören
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1179861
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1167
1
ATIF
1
FAVORİ
1167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Örgütsel Saygınlık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Zerrin Önen
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1590702
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
358
0
FAVORİ
358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bürokrasinin İki Yüzü ve Paylaşılan Liderlik: Okulun Bürokratik Yapısının Okul Yöneticilerinin Paylaşılan Liderlik Davranışlarına Etkisi
Yazarlar:
Zeynep Umur Erkuş
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.1206287
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
322
0
FAVORİ
322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Merkezli Liderlik ve Mesleki Öğrenme İlişkisi: BİLSEM Öğretmenlerine Yönelik Bir Araştırma
Yazarlar:
Mahire Aslan
,
Erdener Arısoy
,
Tuba Gören
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1179861
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1167
1
FAVORİ
1167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinde Okul Müdürlerinin Liderlik Becerilerine Yönelik Öğretmenlerin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mahire Aslan
,
Ümit Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.993422
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
0
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin; Okul Müdürlerinin Kaotik Liderlik Rollerine İlişkin Algıları İle Örgütsel Mutluluk Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ümit Doğan
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1065319
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
853
0
FAVORİ
853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN OKUL İKLİMİNE İLİŞKİN ALGILARI İLE PSİKOLOJİK İYİ OLUŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ümit Doğan
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.993218
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1217
0
FAVORİ
1217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaotik Liderlik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ümit Doğan
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1055219
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
921
0
FAVORİ
921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Kaotik Liderlik, Örgütsel Yabancılaşma ve Örgütsel Mutluluk Algıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Ümit Doğan
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1061369
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1527
0
FAVORİ
1527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticileri için Örgütsel Sosyalleşme Süreci: Anadolu Lisesi Yöneticilerinin Deneyimlerine Dayalı Bir Araştırma
Yazarlar:
Zeynep Umur Erkuş
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1003356
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
0
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Okul Yaşam Kalitesi Algıları ile Öğrenci Liderliği Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Mahire Aslan
,
Zerrin Önen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
European Journal of Educational and Social Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
495
0
FAVORİ
495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Zaman Yönetimi Becerileri ile Akademik Öz-yeterlik Algıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Mahire Aslan
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
,
Zeynep Umur Erkuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
976
0
FAVORİ
976
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Liderliği Ölçeği: Geçerlik ve Güvenlik Çalışması
Yazarlar:
Turgut Uslu
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.642739
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1106
0
FAVORİ
1106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ METAFORİK ALGILARINA GÖRE ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ KİMDİR?
Yazarlar:
Zeynep Umur Erkuş
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: 10.48166/ejaes.759588
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
807
0
FAVORİ
807
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler için Örgütsel Yalnızlık Ölçeği Geliştirilmesi, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mahire Aslan
,
Ali Korkut
Yayın Bilgisi: 2019 ,
European Journal of Educational and Social Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
898
0
FAVORİ
898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Yaşadıkları Örgütsel Stres Kaynakları
Yazarlar:
Mahire Aslan
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.430748
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2368
0
FAVORİ
2368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ÖZYETERLİK ALGILARININ ANALİZİ
Yazarlar:
Mahire Aslan
, Handan Kalkan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.434926
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4162
1
FAVORİ
4162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Editorial Vol1 No.1
Yazarlar:
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational and Social Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
474
0
FAVORİ
474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Organizational Cynicism Levels of Teachers in Secondary Schools in Turkey/Türkiye’deki Ortaokullarda Görev Yapmakta Olan Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Düzeyleri
Yazarlar:
Ali Korkut
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.85338
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3218
0
FAVORİ
3218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Paylaşılan Liderliğin Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığı Üzerindeki Etkisi / The Effect of Distributed Leadership on Teachers' Organizational Commitment
Yazarlar:
Dr.aslı Ağıroğlu Bakır
,
Yrd.doç.dr.mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.38888
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2831
0
FAVORİ
2831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resmi ve Özel Okul Öğretmenlerinin Paylaşılan Liderliğe İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Mahire Aslan
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.75431
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2603
0
FAVORİ
2603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
European Journal of Educational and Social Sciences
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Advanced Education Studies
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
European Journal of Educational and Social Sciences
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Scientific Educational Studies
Trakya Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Öğrenme Merkezli Liderlik ve Mesleki Öğrenme İlişkisi: BİLSEM Öğretmenlerine Yönelik Bir Araştırma
Yazarlar:
Mahire Aslan
,
Erdener Arısoy
,
Tuba Gören
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1179861
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1167
1
ATIF
1
FAVORİ
1167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin; Okul Müdürlerinin Kaotik Liderlik Rollerine İlişkin Algıları İle Örgütsel Mutluluk Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ümit Doğan
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1065319
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
853
2
ATIF
0
FAVORİ
853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN OKUL İKLİMİNE İLİŞKİN ALGILARI İLE PSİKOLOJİK İYİ OLUŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ümit Doğan
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.993218
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1217
8
ATIF
0
FAVORİ
1217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaotik Liderlik Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ümit Doğan
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1055219
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
921
1
ATIF
0
FAVORİ
921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Kaotik Liderlik, Örgütsel Yabancılaşma ve Örgütsel Mutluluk Algıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Ümit Doğan
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1061369
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1527
5
ATIF
0
FAVORİ
1527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Liderliği Ölçeği: Geçerlik ve Güvenlik Çalışması
Yazarlar:
Turgut Uslu
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.642739
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1106
2
ATIF
0
FAVORİ
1106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ METAFORİK ALGILARINA GÖRE ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ KİMDİR?
Yazarlar:
Zeynep Umur Erkuş
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: 10.48166/ejaes.759588
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
807
1
ATIF
0
FAVORİ
807
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Yaşadıkları Örgütsel Stres Kaynakları
Yazarlar:
Mahire Aslan
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.430748
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2368
8
ATIF
0
FAVORİ
2368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ÖZYETERLİK ALGILARININ ANALİZİ
Yazarlar:
Mahire Aslan
, Handan Kalkan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.434926
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4162
13
ATIF
1
FAVORİ
4162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Organizational Cynicism Levels of Teachers in Secondary Schools in Turkey/Türkiye’deki Ortaokullarda Görev Yapmakta Olan Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Düzeyleri
Yazarlar:
Ali Korkut
,
Mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.85338
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3218
2
ATIF
0
FAVORİ
3218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Paylaşılan Liderliğin Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılığı Üzerindeki Etkisi / The Effect of Distributed Leadership on Teachers' Organizational Commitment
Yazarlar:
Dr.aslı Ağıroğlu Bakır
,
Yrd.doç.dr.mahire Aslan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.38888
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2831
2
ATIF
0
FAVORİ
2831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resmi ve Özel Okul Öğretmenlerinin Paylaşılan Liderliğe İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Mahire Aslan
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.75431
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2603
7
ATIF
0
FAVORİ
2603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat