Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kübra Açıkgül
Doç. Dr.
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
16
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
29
16
Yayın
15
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Bilgisayar destekli öğretim ve Matematik öğretmen adayları: Bir literatür incelemesi
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2511
0
ATIF
1
FAVORİ
2511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Investigation of the Secondary School Students' Acceptance Levels of Flipped Mathematics Classroom
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
,
Mübeccel Ahsen Yağmurlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.1382855
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
245
0
FAVORİ
245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Yaratıcılık Düzeyleri ile Matematiksel Yaratıcılıklarına İlişkin Öz-Yeterlik Algı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
,
Sevgi Bakan
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17539/amauefd.1388796
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
0
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Ters Yüz Edilmiş Matematik Sınıflarına Hazırbulunuşluklarının ve Öz Düzenleyici Öğrenme Beceri Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
,
Onurcan Yalınkılıç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1327697
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
485
0
FAVORİ
485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. sınıf öğrencilerinin orantısal ve olasılıksal akıl yürütme becerileri ile problem çözme sürecinde üstbilişsel öz düzenlemelerine ilişkin farkındalıklarının incelenmesi
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
,
Neziha Tuhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1222070
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1026
0
FAVORİ
1026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Spatial ability test for university students: Development, validity and reliability studies
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
,
Süleyman Nihat Şad
,
Bilal Altay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1102435
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1960
0
FAVORİ
1960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem-Oriented Self-Efficacy Perception Scale for Mathematical Creativity: Validity and Reliability Studies
Yazarlar:
Şeyma Altun
,
Kübra Açıkgül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.1201283
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
479
0
FAVORİ
479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Yaratıcılığa İlişkin Görüşlerinin ve Yaratıcı Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Demir
,
Kübra Açıkgül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.911266
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ÖĞRENMEDE MOBİL TEKNOLOJİ KABUL DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esra Diri
,
Kübra Açıkgül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.943357
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1563
0
FAVORİ
1563
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ODAKLI AKADEMİK RİSK ALMA DAVRANIŞLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kübra Şahin
,
Kübra Açıkgül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.60703-817842
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
0
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeyi Benimseme Düzeylerinin Yeniliğin Yayılması Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
, Esra Diri
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.593656
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1649
0
FAVORİ
1649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Matematik Tutumuna Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Ferhat Özdemir
,
Recep Aslaner
,
Kübra Açıkgül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.543534
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1953
0
FAVORİ
1953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ODAKLI AKADEMİK RİSK ALMA DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ALGILARININ CİNSİYET, SINIF DÜZEYİ, ÜSTBİLİŞ VE TUTUM DEĞİŞKENLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
, Kübra Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.558120
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1295
0
FAVORİ
1295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL ÖĞRENME HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.566739
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1982
0
FAVORİ
1982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterlilik Düzeyleri ve Öz-Yeterlilik Algı Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1665
0
FAVORİ
1665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar destekli öğretim ve Matematik öğretmen adayları: Bir literatür incelemesi
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2511
1
FAVORİ
2511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Bir Geometrik Yer Problemine İlişkin Çözümlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
,
Recep Aslaner
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1328
0
FAVORİ
1328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Yayınlar
Spatial ability test for university students: Development, validity and reliability studies
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
,
Süleyman Nihat Şad
,
Bilal Altay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1102435
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1960
1
ATIF
0
FAVORİ
1960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem-Oriented Self-Efficacy Perception Scale for Mathematical Creativity: Validity and Reliability Studies
Yazarlar:
Şeyma Altun
,
Kübra Açıkgül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.1201283
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
479
2
ATIF
0
FAVORİ
479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Yaratıcılığa İlişkin Görüşlerinin ve Yaratıcı Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Demir
,
Kübra Açıkgül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.911266
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
1
ATIF
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenmeyi Benimseme Düzeylerinin Yeniliğin Yayılması Teorisi Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
, Esra Diri
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.593656
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1649
3
ATIF
0
FAVORİ
1649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Matematik Tutumuna Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Ferhat Özdemir
,
Recep Aslaner
,
Kübra Açıkgül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.543534
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1953
7
ATIF
0
FAVORİ
1953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK ODAKLI AKADEMİK RİSK ALMA DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ALGILARININ CİNSİYET, SINIF DÜZEYİ, ÜSTBİLİŞ VE TUTUM DEĞİŞKENLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
, Kübra Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.558120
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1295
6
ATIF
0
FAVORİ
1295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MOBİL ÖĞRENME HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kübra Açıkgül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.566739
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1982
9
ATIF
0
FAVORİ
1982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat