Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Selçuk Fırat
Dr. Öğr. Üyesi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
7
TR Dizin Atıf
12
3
Yayın
7
Hakemlik
12
TR Dizin Atıf
0000-0002-2935-2929
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Olasılık Öğretme-Öğrenme Sürecinin Matematik Öğretmenlerinin Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Selçuk Fırat
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1192410
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
362
0
ATIF
2
FAVORİ
362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri ve Matematik Dersine Katılım Düzeylerinin Belirlenmesi ve Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Selçuk Fırat
,
Esra Açıkgül Fırat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.778651
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
840
0
ATIF
1
FAVORİ
840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Olasılık Öğretme-Öğrenme Sürecinin Matematik Öğretmenlerinin Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Selçuk Fırat
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1192410
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
362
2
FAVORİ
362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri ve Matematik Dersine Katılım Düzeylerinin Belirlenmesi ve Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Selçuk Fırat
,
Esra Açıkgül Fırat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.778651
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
840
1
FAVORİ
840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN BİLGİSAYAR DESTEKLİ ARGÜMANTASYON ORTAMINDA OLASILIKSAL TAHMİNLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Selçuk Fırat
,
Ramazan Gürbüz
, Muhammed Fatih Doğan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1782
0
FAVORİ
1782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Editör Yardımcısı
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Teknik Editör , Editör , Yazım Editörü , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat