Ramazan GÜRBÜZ Prof. Dr. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 30 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 63
30 Yayın
8 Hakemlik
63 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi

Kurum

ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

7

ATIF

3

FAVORİ

2477

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

2

FAVORİ

1044

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

1387

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

580

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

3575

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

FAVORİ

229

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

580

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1196

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

585

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1550

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1706

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

FAVORİ

1044

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

7666

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2049

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Olasılık Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Rolü
Yazarlar: Ramazan GÜRBÜZ , Yüksel DEDE , Muhammed Fatih DOĞAN
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2016

0

FAVORİ

2016

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Muhakemeleri İle Uzamsal Yetenekleri Arasındaki İlişki
Yazarlar: Ramazan Gürbüz , Emrullah Erdem , Mehmet GÜLBURNU
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.378580
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 529

1

FAVORİ

529

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERE YÖNELİK MATEMATİK KAYGI ÖLÇEĞİ (Ö-MKÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2017 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331901
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1153

0

FAVORİ

1153

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

9000

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1961

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

6477

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disiplinler Arası Modelleme Problemi Yoluyla Kavram Öğretimi: Enerji Tasarrufu Problemi
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330245
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 802

0

FAVORİ

802

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1514

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Mathematics Anxiety of Primary School Teachers
DOI: 10.16949/turkbilmat.277870
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1361

0

FAVORİ

1361

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

FAVORİ

2477

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖSYS Başarısını Etkileyen Faktörler: Adıyaman İli Örneği
DOI: 10.17984/adyuebd.52062
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1212

0

FAVORİ

1212

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1537

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

3575

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

18253

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

3

ATIF

1

FAVORİ

229

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1196

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

1550

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

2

FAVORİ

1044

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

7666

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

6

ATIF

0

FAVORİ

2554

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

2049

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

12

ATIF

0

FAVORİ

3238

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Muhakemeleri İle Uzamsal Yetenekleri Arasındaki İlişki
Yazarlar: Ramazan Gürbüz , Emrullah Erdem , Mehmet GÜLBURNU
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.378580
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 529

3

ATIF

1

FAVORİ

529

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERE YÖNELİK MATEMATİK KAYGI ÖLÇEĞİ (Ö-MKÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2017 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331901
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1153

4

ATIF

0

FAVORİ

1153

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

9000

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

9

ATIF

0

FAVORİ

1961

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disiplinler Arası Modelleme Problemi Yoluyla Kavram Öğretimi: Enerji Tasarrufu Problemi
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330245
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 802

2

ATIF

0

FAVORİ

802

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Mathematics Anxiety of Primary School Teachers
DOI: 10.16949/turkbilmat.277870
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1361

2

ATIF

0

FAVORİ

1361

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

7

ATIF

3

FAVORİ

2477

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖSYS Başarısını Etkileyen Faktörler: Adıyaman İli Örneği
DOI: 10.17984/adyuebd.52062
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1212

1

ATIF

0

FAVORİ

1212

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.