Ramazan GÜRBÜZ ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 28 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 28
28 Yayın
9 Hakemlik
28 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi

Kurum

ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

ATIF

2

FAVORİ

1261

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

1

FAVORİ

2218

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Muhakemeleri İle Uzamsal Yetenekleri Arasındaki İlişki
Yazarlar: Ramazan Gürbüz, Emrullah Erdem, Mehmet GÜLBURNU
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.378580
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 412

3

ATIF

1

FAVORİ

412

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

14365

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

932

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

1

FAVORİ

153

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

561

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

329

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

390

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1235

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1320

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

932

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

6286

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

2182

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

5

ATIF

0

FAVORİ

2730

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1742

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

1261

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Muhakemeleri İle Uzamsal Yetenekleri Arasındaki İlişki
Yazarlar: Ramazan Gürbüz , Emrullah Erdem , Mehmet GÜLBURNU
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.378580
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 412

3

ATIF

1

FAVORİ

412

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERE YÖNELİK MATEMATİK KAYGI ÖLÇEĞİ (Ö-MKÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2017 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331901
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1052

3

ATIF

0

FAVORİ

1052

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

7387

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

6

ATIF

0

FAVORİ

1795

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

5392

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

4374

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disiplinler Arası Modelleme Problemi Yoluyla Kavram Öğretimi: Enerji Tasarrufu Problemi
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330245
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 676

2

ATIF

0

FAVORİ

676

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1268

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Mathematics Anxiety of Primary School Teachers
DOI: 10.16949/turkbilmat.277870
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1292

2

ATIF

0

FAVORİ

1292

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

1

FAVORİ

2218

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖSYS Başarısını Etkileyen Faktörler: Adıyaman İli Örneği
DOI: 10.17984/adyuebd.52062
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1159

1

ATIF

0

FAVORİ

1159

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1393

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

3148

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

14365

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.