Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tahsin Fırat
Doç. Dr.
Adıyaman Üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
55
10
Yayın
14
Hakemlik
55
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Zihinsel Engelli Eğitimi
Kurum
Adıyaman Üniversitesi
Popüler Yayınları
Öğrenme Güçlüğünden Üstün Yeteneğe Bir Okul Hayatı
Yazarlar:
Ahmet Bildiren
,
Tahsin Fırat
,
Sevinç Zeynep Kavruk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1310170
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2618
1
ATIF
3
FAVORİ
2618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Improving Mathematical Reasoning and Mathematics Attitude of Disadvantaged Children in Rural Regions
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Tahsin Fırat
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.628742
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1422
3
ATIF
2
FAVORİ
1422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğrenme Güçlüğünden Üstün Yeteneğe Bir Okul Hayatı
Yazarlar:
Ahmet Bildiren
,
Tahsin Fırat
,
Sevinç Zeynep Kavruk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1310170
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2618
3
FAVORİ
2618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Influence of Student-Level Factors on Reading Literacy: A Comprehensive Study
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
İlhan Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1299077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
876
0
FAVORİ
876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLERİ TANILAMAYA YÖNELİK MODELLER VE TÜRKİYE’DEKİ DURUM
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Ahmet Bildiren
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.917755
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3322
0
FAVORİ
3322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Moderator Role of Gender and Socioeconomic Status in the Relationship Between Metacognitive Skills and Reading Scores
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Metin Bulus
,
Tahsin Fırat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.55.9.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2027
0
FAVORİ
2027
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğrenmede Güçlük Yaşayan İlkokul Öğrencilerinin 1. ve 4. Sınıftaki Süreçlerine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Emrullah Erdem
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.504004
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1678
0
FAVORİ
1678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Belirlenmesine ve Yönlendirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.542535
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1314
0
FAVORİ
1314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Improving Mathematical Reasoning and Mathematics Attitude of Disadvantaged Children in Rural Regions
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Tahsin Fırat
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.628742
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1422
2
FAVORİ
1422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Sosyal Kabul Düzeyleri
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
İlhan Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.431264
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3097
0
FAVORİ
3097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başarılı Okuyucular ile Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Metni Anlamak için Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2672
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2083
0
FAVORİ
2083
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNÜN TANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431461
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5666
0
FAVORİ
5666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
Öğrenme Güçlüğünden Üstün Yeteneğe Bir Okul Hayatı
Yazarlar:
Ahmet Bildiren
,
Tahsin Fırat
,
Sevinç Zeynep Kavruk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1310170
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2618
1
ATIF
3
FAVORİ
2618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Influence of Student-Level Factors on Reading Literacy: A Comprehensive Study
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
İlhan Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1299077
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
876
2
ATIF
0
FAVORİ
876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLERİ TANILAMAYA YÖNELİK MODELLER VE TÜRKİYE’DEKİ DURUM
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Ahmet Bildiren
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.917755
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3322
1
ATIF
0
FAVORİ
3322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Moderator Role of Gender and Socioeconomic Status in the Relationship Between Metacognitive Skills and Reading Scores
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Metin Bulus
,
Tahsin Fırat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.55.9.3
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2027
5
ATIF
0
FAVORİ
2027
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğrenmede Güçlük Yaşayan İlkokul Öğrencilerinin 1. ve 4. Sınıftaki Süreçlerine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Emrullah Erdem
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.504004
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1678
3
ATIF
0
FAVORİ
1678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Belirlenmesine ve Yönlendirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.542535
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1314
6
ATIF
0
FAVORİ
1314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Improving Mathematical Reasoning and Mathematics Attitude of Disadvantaged Children in Rural Regions
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Tahsin Fırat
,
Ramazan Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.628742
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1422
3
ATIF
2
FAVORİ
1422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Sosyal Kabul Düzeyleri
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
İlhan Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.431264
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3097
8
ATIF
0
FAVORİ
3097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başarılı Okuyucular ile Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Metni Anlamak için Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2672
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2083
8
ATIF
0
FAVORİ
2083
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNÜN TANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431461
ATIF
18
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5666
18
ATIF
0
FAVORİ
5666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat