Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Duygu Koçak
Doç. Dr.
ALANYA ALAADDIN KEYKUBAT UNIVERSITY
Yayın
17
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
52
17
Yayın
23
Hakemlik
52
CrossRef Atıf
57188877088
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları
Büyük Veri
İstatistiksel Analiz Teknikleri
Kültürlerarası Ölçek Uyarlama
Ölçme Eşdeğerliliği
Kurum
ALANYA ALAADDIN KEYKUBAT UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen Cinsiyetine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Hilal Nas Kaykusuz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3515
0
ATIF
1
FAVORİ
3515
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EV ÖDEVLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN VE EV ÖDEVLERİNİN İNGİLİZCE DERSİ BAŞARISINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Özlem Göçer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-566735
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3002
2
ATIF
1
FAVORİ
3002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Psikometri literatüründeki eğilimlerin yapısal konu modellemesi ile belirlenmesi
Yazarlar:
Kübra Atalay Kabasakal
,
Rabia Akcan
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1653549
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
130
0
FAVORİ
130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapay Zekâ Destekli Veri Analizi: ChatGPT-4.0 ile Geçerlik ve Güvenirlik Kestirimleri
Yazarlar:
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2025 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1617323
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
537
0
FAVORİ
537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of the neuropathic component of pain in patients with fibromyalgia with painDETECT and DN4
Yazarlar:
Ümit Seçil Demirdal
,
Özlem Küçülmez
,
Ayhan Aşkın
,
Aliye Tosun
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Deneysel ve Klinik Tıp Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
409
0
FAVORİ
409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Tercih Nedenlerinin İkili Karşılaştırma ve Sıralama Yargıları Yöntemleri ile Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Duygu Koçak
,
Ömay Çokluk-bökeoglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.874504
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1781
0
FAVORİ
1781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Monte Carlo Simülasyon Yönteminde Tekrar Sayısı Klasik Test Kuramı Parametreleri İçin Kaç Olmalıdır?
Yazarlar:
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1913
0
FAVORİ
1913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Belirlenmesine ve Yönlendirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.542535
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1330
0
FAVORİ
1330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EV ÖDEVLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN VE EV ÖDEVLERİNİN İNGİLİZCE DERSİ BAŞARISINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Özlem Göçer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-566735
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3002
1
FAVORİ
3002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okula Olgunluğuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin ve Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Sema İncekara
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.557152
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1250
0
FAVORİ
1250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Eğitim Düzeyindeki Öğrencilerin Matematik Dersine İlişkin Metaforlarının Belirlenmesi ve Karşılaştırılması
Yazarlar:
Duygu Koçak
,
Tuğçe Bilecik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.544055
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1077
0
FAVORİ
1077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Academic Jealousy Scale: Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.566752
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9548
0
FAVORİ
9548
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Test Maddelerinin Bilim Felsefesi Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.563234
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2389
0
FAVORİ
2389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Eğitimde Öğretmen Cinsiyetine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Hilal Nas Kaykusuz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3515
1
FAVORİ
3515
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başarılı Okuyucular ile Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Metni Anlamak için Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2672
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2125
0
FAVORİ
2125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PSİKOLOJİK DANIŞMANDA BULUNMASI GEREKEN ÖZELLİKLERİN İKİLİ KARŞILAŞTIRMA YÖNTEMİ İLE ÖLÇEKLENMESİ
Yazarlar:
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13677
0
FAVORİ
13677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNÜN TANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431461
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5714
0
FAVORİ
5714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing the Impacts of Alternated Number of Iterations in Multiple Imputation Method on Explanatory Factor Analysis
Yazarlar:
Duygu Koçak
,
Ömay Çokluk Bökeoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
476
0
FAVORİ
476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kayıp Veriyle Baş Etme Yöntemlerinin Model Veri Uyumu Ve Madde Model Uyumuna Etkisi
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Ömay Çokluk Bökeoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.303753
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3635
0
FAVORİ
3635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Deneysel ve Klinik Tıp Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Editörlük
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstatistik Editörü
Kurul Üyeliği
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Üniversite Tercih Nedenlerinin İkili Karşılaştırma ve Sıralama Yargıları Yöntemleri ile Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Duygu Koçak
,
Ömay Çokluk-bökeoglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.874504
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1781
6
ATIF
0
FAVORİ
1781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Belirlenmesine ve Yönlendirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.542535
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1330
6
ATIF
0
FAVORİ
1330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EV ÖDEVLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN VE EV ÖDEVLERİNİN İNGİLİZCE DERSİ BAŞARISINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Özlem Göçer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-566735
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3002
2
ATIF
1
FAVORİ
3002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okula Olgunluğuna İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin ve Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Sema İncekara
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.557152
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1250
3
ATIF
0
FAVORİ
1250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Eğitim Düzeyindeki Öğrencilerin Matematik Dersine İlişkin Metaforlarının Belirlenmesi ve Karşılaştırılması
Yazarlar:
Duygu Koçak
,
Tuğçe Bilecik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.544055
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1077
4
ATIF
0
FAVORİ
1077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Academic Jealousy Scale: Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.566752
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9548
2
ATIF
0
FAVORİ
9548
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başarılı Okuyucular ile Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Metni Anlamak için Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2672
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2125
8
ATIF
0
FAVORİ
2125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNÜN TANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431461
ATIF
19
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5714
19
ATIF
0
FAVORİ
5714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kayıp Veriyle Baş Etme Yöntemlerinin Model Veri Uyumu Ve Madde Model Uyumuna Etkisi
Yazarlar:
Duygu Koçak
, Ömay Çokluk Bökeoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.303753
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3635
2
ATIF
0
FAVORİ
3635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat