Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kübra Atalay Kabasakal
Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Yayın
16
Hakemlik
41
CrossRef Atıf
21
TR Dizin Atıf
64
16
Yayın
41
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
64
TR Dizin Atıf
0000-0002-3580-5568
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
Investigation of Measurement Invariance of Science Motivation and Self-Efficacy Model: PISA 2015 Turkey Sample
Yazarlar:
Metehan Güngör
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.730481
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1281
7
ATIF
2
FAVORİ
1281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Drawing a Sample with Desired Properties from Population in R Package “drawsample”
Yazarlar:
Kübra Atalay Kabasakal
,
Tuba Gündüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.790449
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1384
0
ATIF
1
FAVORİ
1384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA Türkiye verilerinde sosyoekonomik düzey ve okuryazarlık arasındaki ilişkinin incelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Can Demir
,
Kübra Atalay Kabasakal
,
Murat Doğan Şahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.1474213
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
627
1
ATIF
1
FAVORİ
627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Regresyon Ağaçları ve Çoklu Doğrusal Regresyon Analizlerinin PISA 2022 Matematik Okuryazarlığı Becerisini Yordama Performanslarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Nur Aydın
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1489814
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
747
1
ATIF
1
FAVORİ
747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Missing Data Handling Methods on Differential Item Functioning with Testlet Data
Yazarlar:
Rabia Akcan
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1539940
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
386
0
ATIF
1
FAVORİ
386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Psikometri literatüründeki eğilimlerin yapısal konu modellemesi ile belirlenmesi
Yazarlar:
Kübra Atalay Kabasakal
,
Rabia Akcan
,
Duygu Koçak
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1653549
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
143
0
FAVORİ
143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hiyerarşik Doğrusal Modellemenin ve Yapay Sinir Ağları Yöntemlerinin PISA 2018 Okuma Okuryazarlığı Tahmin Doğruluğunun Araştırılması
Yazarlar:
Eda Akdoğdu Yıldız
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1700937
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
211
0
FAVORİ
211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madde Takımı İçeren Testlerde Ölçek Dönüştürme ve Test Eşitleme Yöntemlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Harun Dilek
,
Kübra Atalay Kabasakal
,
Sebahat Gören
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1750267
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
260
0
FAVORİ
260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Item Position on Item Parameters: A Multi-Method Approach
Yazarlar:
Kübra Atalay Kabasakal
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1661135
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
270
1
FAVORİ
270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİKTE KONU MODELLEMESİ
Yazarlar:
Nurten Karacan Özdemir
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1460141
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
777
0
FAVORİ
777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Missing Data Handling Methods on Differential Item Functioning with Testlet Data
Yazarlar:
Rabia Akcan
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1539940
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
386
1
FAVORİ
386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Regresyon Ağaçları ve Çoklu Doğrusal Regresyon Analizlerinin PISA 2022 Matematik Okuryazarlığı Becerisini Yordama Performanslarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Nur Aydın
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1489814
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
747
1
FAVORİ
747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA Türkiye verilerinde sosyoekonomik düzey ve okuryazarlık arasındaki ilişkinin incelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Can Demir
,
Kübra Atalay Kabasakal
,
Murat Doğan Şahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.1474213
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
627
1
FAVORİ
627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Modelling the Differences in Social and Emotional Skills with Polytomous Explanatory IRT: The Example of Assertiveness Skill
Yazarlar:
Fatma Nur Aydın
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1299468
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
787
0
FAVORİ
787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Missing Data on the Performances of DIF Detection Methods
Yazarlar:
Rabia Akcan
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1183617
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
984
0
FAVORİ
984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Drawing a Sample with Desired Properties from Population in R Package “drawsample”
Yazarlar:
Kübra Atalay Kabasakal
,
Tuba Gündüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.790449
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1384
1
FAVORİ
1384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Measurement Invariance of Science Motivation and Self-Efficacy Model: PISA 2015 Turkey Sample
Yazarlar:
Metehan Güngör
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.730481
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1281
2
FAVORİ
1281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Item Bias of English Test: The Case of 2016 Year Undergraduate Placement Exam in Turkey
Yazarlar: Rabia Akcan,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.508581
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1376
0
FAVORİ
1376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Özelliklerinin Cinsiyete Dayalı Değişen Madde Fonksiyonuna Etkisi
Yazarlar:
Nermin Kıbrıslıoğlu Uysal
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.333451
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1482
0
FAVORİ
1482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Editör mesajı
Yazarlar:
Selahattin Gelbal
,
Kübra Atalay Kabasakal
,
Sakine Göçer Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
649
0
FAVORİ
649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA2009 Öğrenci Anketi Tutum Maddelerinin Kültüre Göre Değişen Madde Fonksiyonu Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Kübra Atalay Kabasakal
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.64124
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2150
0
FAVORİ
2150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kastamonu Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Regresyon Ağaçları ve Çoklu Doğrusal Regresyon Analizlerinin PISA 2022 Matematik Okuryazarlığı Becerisini Yordama Performanslarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Nur Aydın
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1489814
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
747
1
ATIF
1
FAVORİ
747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA Türkiye verilerinde sosyoekonomik düzey ve okuryazarlık arasındaki ilişkinin incelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Can Demir
,
Kübra Atalay Kabasakal
,
Murat Doğan Şahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.1474213
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
627
1
ATIF
1
FAVORİ
627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Missing Data on the Performances of DIF Detection Methods
Yazarlar:
Rabia Akcan
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1183617
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
984
1
ATIF
0
FAVORİ
984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Measurement Invariance of Science Motivation and Self-Efficacy Model: PISA 2015 Turkey Sample
Yazarlar:
Metehan Güngör
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.730481
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1281
7
ATIF
2
FAVORİ
1281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Item Bias of English Test: The Case of 2016 Year Undergraduate Placement Exam in Turkey
Yazarlar: Rabia Akcan,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.508581
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1376
4
ATIF
0
FAVORİ
1376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Özelliklerinin Cinsiyete Dayalı Değişen Madde Fonksiyonuna Etkisi
Yazarlar:
Nermin Kıbrıslıoğlu Uysal
,
Kübra Atalay Kabasakal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.333451
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1482
3
ATIF
0
FAVORİ
1482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA2009 Öğrenci Anketi Tutum Maddelerinin Kültüre Göre Değişen Madde Fonksiyonu Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Kübra Atalay Kabasakal
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.64124
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2150
4
ATIF
0
FAVORİ
2150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat