avatar
Nuri Doğan Prof. Dr. Hacettepe Üniversitesi
Yayın 57 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 138 TR Dizin Atıf 2
57 Yayın
7 Hakemlik
138 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları Ölçek Geliştirme Standart Belirleme ve Normlar Kültürlerarası Ölçek Uyarlama Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları Bilgisayar Tabanlı Sınav Uygulamaları Similasyon çalışmaları Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Diğer) Psikometrik analizler, Madde Tepki Kuramı, Madde Yanlılığı, Test geliştirme, Veri Analizi,

Kurum

Hacettepe Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

1

1644

0

1

487

8

1

10151

Yayınlar

0

131

0

134

0

188

0

289

0

484

0

592

MESLEKİ KIDEMİN KESME PUANI BELİRLEMEYE ETKİSİNİN GENELLENEBİLİRLİK KURAMI İLE İNCELENMESİ
Yazarlar: Süleyman Keser, Nuri Doğan , Sümeyra Soysal
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1024397
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 281

0

281

0

733

0

600

0

322

0

411

0

663

0

369

0

878

0

1602

0

666

0

660

0

456

0

734

0

1571

0

1056

An Overview of E-Assessment
Yazarlar: Nuri Doğan , Nermin Kıbrıslıoğlu, Hülya Kelecioğlu , Ronald K. Hambleton
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1224

0

1224

0

1357

1

10151

0

1413

0

266

0

396

Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1337

0

1337

0

1892

0

8605

0

1580

Örneklem Büyüklüğünün ve Kayıp Veri Oranının Genellenebilirlik Katsayılarına Etkisi
Yazarlar: Sumeyra Soysal, Haydar Karaman, Nuri Dogan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 654

0

654

0

1298

1

487

0

16527

Interview with Stephen G. SIRECI on Validity
Yazarlar: Nuri Doğan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1357

0

1357

0

1159

0

12065

0

2006

0

3404

0

2154

0

2000

0

1454

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

1

0

592

3

0

600

1

0

663

3

0

1602

Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
DOI: 10.21449/ijate.815961
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 734

4

0

734

1

0

1571

11

0

1056

1

0

1357

8

1

10151

Measuring Nature of Science Views of Middle School Students
DOI: 10.21449/ijate.561154
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1413

2

0

1413

Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1337

1

0

1337

9

0

1892

Veri Madenciliğinde Kullanılan Güncel Bir Analiz Programı: WEKA
DOI: 10.21031/epod.399832
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8605

6

0

8605

5

0

1580

3

0

1372

13

0

3087

4

0

1298

42

0

16527

2

0

12065

14

0

2154

1

0

2000

2

0

1454

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.