avatar
Nuri Doğan Prof. Dr. Hacettepe Üniversitesi
Yayın 55 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 131 TR Dizin Atıf 10
55 Yayın
7 Hakemlik
131 CrossRef Atıf
10 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları Ölçek Geliştirme Standart Belirleme ve Normlar Kültürlerarası Ölçek Uyarlama Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları Bilgisayar Tabanlı Sınav Uygulamaları Similasyon çalışmaları Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Diğer) Psikometrik analizler, Madde Tepki Kuramı, Madde Yanlılığı, Test geliştirme, Veri Analizi,

Kurum

Hacettepe Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

1

458

8

1

9744

Yayınlar

0

41

0

144

0

227

0

445

0

492

MESLEKİ KIDEMİN KESME PUANI BELİRLEMEYE ETKİSİNİN GENELLENEBİLİRLİK KURAMI İLE İNCELENMESİ
Yazarlar: Süleyman Keser, Nuri Doğan , Sümeyra Soysal
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1024397
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 245

0

245

0

676

0

546

0

281

0

380

0

604

0

304

0

1532

0

792

0

616

0

583

0

416

0

667

0

1428

0

950

An Overview of E-Assessment
Yazarlar: Nuri Doğan , Nermin Kıbrıslıoğlu, Hülya Kelecioğlu , Ronald K. Hambleton
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1031

0

1031

0

1289

1

9744

0

1284

0

218

0

350

Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1209

0

1209

0

1755

0

7985

0

1530

Örneklem Büyüklüğünün ve Kayıp Veri Oranının Genellenebilirlik Katsayılarına Etkisi
Yazarlar: Sumeyra Soysal, Haydar Karaman, Nuri Dogan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 592

0

592

0

1250

1

458

0

15566

Interview with Stephen G. SIRECI on Validity
Yazarlar: Nuri Doğan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1312

0

1312

0

1121

0

11217

0

1964

0

3335

0

2124

0

1893

0

1426

Yayınlar

3

0

546

1

0

604

3

0

1532

Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
DOI: 10.21449/ijate.815961
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 667

3

0

667

1

0

1428

9

0

950

1

0

1289

8

1

9744

Measuring Nature of Science Views of Middle School Students
DOI: 10.21449/ijate.561154
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1284

2

0

1284

Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1209

1

0

1209

9

0

1755

Veri Madenciliğinde Kullanılan Güncel Bir Analiz Programı: WEKA
DOI: 10.21031/epod.399832
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7985

6

0

7985

5

0

1530

2

0

1325

12

0

2849

4

0

1250

42

0

15566

2

0

11217

14

0

2124

2

0

1426

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.