avatar
Nuri Doğan Prof. Dr. HACETTEPE UNIVERSITY
Yayın 60 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 161 TR Dizin Atıf 23
60 Yayın
7 Hakemlik
161 CrossRef Atıf
23 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları Ölçek Geliştirme Standart Belirleme ve Normlar Kültürlerarası Ölçek Uyarlama Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları Bilgisayar Tabanlı Sınav Uygulamaları Similasyon çalışmaları Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Diğer) Psikometrik analizler, Madde Tepki Kuramı, Madde Yanlılığı, Test geliştirme, Veri Analizi,

Kurum

HACETTEPE UNIVERSITY

Popüler Yayınları

0

1

1697

0

1

535

9

1

10377

Yayınlar

0

77

0

155

0

188

0

248

0

238

0

239

0

354

0

530

0

745

MESLEKİ KIDEMİN KESME PUANI BELİRLEMEYE ETKİSİNİN GENELLENEBİLİRLİK KURAMI İLE İNCELENMESİ
Yazarlar: Süleyman Keser, Nuri Doğan , Sümeyra Soysal
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1024397
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 333

0

333

0

793

0

658

0

392

0

453

0

730

0

450

0

936

0

1690

0

721

0

731

0

520

0

789

0

1696

0

1332

An Overview of E-Assessment
Yazarlar: Nuri Doğan , Nermin Kıbrıslıoğlu, Hülya Kelecioğlu , Ronald K. Hambleton
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1352

0

1352

0

1434

1

10377

0

1494

0

325

0

459

Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1458

0

1458

0

2052

0

8889

0

1635

Örneklem Büyüklüğünün ve Kayıp Veri Oranının Genellenebilirlik Katsayılarına Etkisi
Yazarlar: Sumeyra Soysal, Haydar Karaman, Nuri Dogan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 709

0

709

0

1344

1

535

0

17364

Interview with Stephen G. SIRECI on Validity
Yazarlar: Nuri Doğan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1419

0

1419

0

1206

0

12606

0

2044

0

3448

0

2214

0

2086

0

1513

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

1

0

745

4

0

658

2

0

730

4

0

1690

Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
DOI: 10.21449/ijate.815961
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 789

4

0

789

1

0

1696

15

0

1332

1

0

1434

9

1

10377

Measuring Nature of Science Views of Middle School Students
DOI: 10.21449/ijate.561154
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1494

3

0

1494

Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1458

1

0

1458

14

0

2052

Veri Madenciliğinde Kullanılan Güncel Bir Analiz Programı: WEKA
DOI: 10.21031/epod.399832
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8889

6

0

8889

5

0

1635

3

0

1418

19

0

3329

4

0

1344

43

0

17364

2

0

12606

1

0

3448

14

0

2214

1

0

2086

2

0

1513

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.