avatar
Nuri Doğan Prof. Dr. HACETTEPE UNIVERSITY
Yayın 58 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 144 TR Dizin Atıf 2
58 Yayın
7 Hakemlik
144 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları Ölçek Geliştirme Standart Belirleme ve Normlar Kültürlerarası Ölçek Uyarlama Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları Bilgisayar Tabanlı Sınav Uygulamaları Similasyon çalışmaları Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Diğer) Psikometrik analizler, Madde Tepki Kuramı, Madde Yanlılığı, Test geliştirme, Veri Analizi,

Biyografi

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Kurum

HACETTEPE UNIVERSITY

Popüler Yayınları

0

1

1647

0

1

491

9

1

10199

Yayınlar

0

51

0

146

0

155

0

195

0

299

0

488

0

603

MESLEKİ KIDEMİN KESME PUANI BELİRLEMEYE ETKİSİNİN GENELLENEBİLİRLİK KURAMI İLE İNCELENMESİ
Yazarlar: Süleyman Keser, Nuri Doğan , Sümeyra Soysal
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1024397
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 284

0

284

0

746

0

625

0

328

0

414

0

676

0

405

0

1610

0

886

0

671

0

674

0

462

0

751

0

1580

0

1081

An Overview of E-Assessment
Yazarlar: Nuri Doğan , Nermin Kıbrıslıoğlu, Hülya Kelecioğlu , Ronald K. Hambleton
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1247

0

1247

0

1367

1

10199

0

1419

0

269

0

400

Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1345

0

1345

0

1911

0

8639

0

1586

Örneklem Büyüklüğünün ve Kayıp Veri Oranının Genellenebilirlik Katsayılarına Etkisi
Yazarlar: Sumeyra Soysal, Haydar Karaman, Nuri Dogan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 660

0

660

0

1303

1

491

0

16642

Interview with Stephen G. SIRECI on Validity
Yazarlar: Nuri Doğan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1367

0

1367

0

1164

0

12166

0

2014

0

3407

0

2169

0

2008

0

1467

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

1

0

603

3

0

625

2

0

676

3

0

1610

Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
DOI: 10.21449/ijate.815961
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 751

4

0

751

1

0

1580

12

0

1081

1

0

1367

9

1

10199

Measuring Nature of Science Views of Middle School Students
DOI: 10.21449/ijate.561154
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1419

3

0

1419

Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1345

1

0

1345

10

0

1911

Veri Madenciliğinde Kullanılan Güncel Bir Analiz Programı: WEKA
DOI: 10.21031/epod.399832
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8639

6

0

8639

5

0

1586

3

0

1379

14

0

3103

4

0

1303

42

0

16642

2

0

12166

14

0

2169

1

0

2008

2

0

1467

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.