Nuri DOĞAN Prof. Dr. Hacettepe Üniversitesi
Yayın 24 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 47 TR Dizin Atıf 10
24 Yayın
7 Hakemlik
47 CrossRef Atıf
10 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Psikometrik analizler, Madde Tepki Kuramı, Madde Yanlılığı, Test geliştirme, Veri Analizi,

Kurum

Hacettepe Üniversitesi

Popüler Yayınları

5

ATIF

1

FAVORİ

7797

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

339

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MESLEKİ KIDEMİN KESME PUANI BELİRLEMEYE ETKİSİNİN GENELLENEBİLİRLİK KURAMI İLE İNCELENMESİ
Yazarlar: Süleyman KESER, Nuri DOĞAN , Sümeyra SOYSAL
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1024397
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 160

0

FAVORİ

160

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

467

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

179

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

312

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

568

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1120

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Overview of E-Assessment
Yazarlar: Nuri DOĞAN , Nermin KIBRISLIOĞLU, Hülya KELECİOĞLU , Ronald K. HAMBLETON
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 386

0

FAVORİ

386

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

7797

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1004

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

174

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

263

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1047

0

FAVORİ

1047

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1509

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

6998

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1182

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Interview with Stephen G. SIRECI on Validity
Yazarlar: Nuri DOĞAN
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1232

0

FAVORİ

1232

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1916

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

3242

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2032

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

ATIF

0

FAVORİ

467

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
DOI: 10.21449/ijate.815961
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 568

2

ATIF

0

FAVORİ

568

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

5

ATIF

1

FAVORİ

7797

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Measuring Nature of Science Views of Middle School Students
DOI: 10.21449/ijate.561154
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1004

2

ATIF

0

FAVORİ

1004

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1047

1

ATIF

0

FAVORİ

1047

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

5

ATIF

0

FAVORİ

1509

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Veri Madenciliğinde Kullanılan Güncel Bir Analiz Programı: WEKA
DOI: 10.21031/epod.399832
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6998

3

ATIF

0

FAVORİ

6998

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1235

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

10

ATIF

0

FAVORİ

2362

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

1182

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

13

ATIF

0

FAVORİ

2032

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.