avatar
Nuri Doğan Prof. Dr. HACETTEPE UNIVERSITY
Yayın 60 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 165 TR Dizin Atıf 23
60 Yayın
7 Hakemlik
165 CrossRef Atıf
23 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları Ölçek Geliştirme Standart Belirleme ve Normlar Kültürlerarası Ölçek Uyarlama Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları Bilgisayar Tabanlı Sınav Uygulamaları Similasyon çalışmaları Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Diğer) Psikometrik analizler, Madde Tepki Kuramı, Madde Yanlılığı, Test geliştirme, Veri Analizi,

Kurum

HACETTEPE UNIVERSITY

Popüler Yayınları

0

1

1713

0

1

543

10

1

10474

Yayınlar

0

125

0

194

0

219

0

271

0

294

0

258

0

381

0

564

0

817

MESLEKİ KIDEMİN KESME PUANI BELİRLEMEYE ETKİSİNİN GENELLENEBİLİRLİK KURAMI İLE İNCELENMESİ
Yazarlar: Süleyman Keser, Nuri Doğan , Sümeyra Soysal
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1024397
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 347

0

347

0

812

0

672

0

410

0

464

0

762

0

468

0

992

0

1735

0

742

0

754

0

543

0

812

0

1747

0

1443

An Overview of E-Assessment
Yazarlar: Nuri Doğan , Nermin Kıbrıslıoğlu, Hülya Kelecioğlu , Ronald K. Hambleton
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1397

0

1397

0

1462

1

10474

0

1535

0

338

0

485

Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1489

0

1489

0

2104

0

9041

0

1661

Örneklem Büyüklüğünün ve Kayıp Veri Oranının Genellenebilirlik Katsayılarına Etkisi
Yazarlar: Sumeyra Soysal, Haydar Karaman, Nuri Dogan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 747

0

747

0

1355

1

543

0

17565

0

1445

Öğrencilerin Eğitim Bilimleri Enstitüsü Lisansüstü Programlarına Kabul Durumlarının Yordanması
Yazarlar: İlhan Koyuncu , Nuri Doğan , Pelin Gökdemir, Müjgen Kahveci
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1220

0

1220

0

13099

0

2060

0

3469

0

2250

0

2128

0

1537

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

1

0

817

4

0

672

2

0

762

4

0

1735

Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
DOI: 10.21449/ijate.815961
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 812

4

0

812

1

0

1747

15

0

1443

1

0

1462

10

1

10474

Measuring Nature of Science Views of Middle School Students
DOI: 10.21449/ijate.561154
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1535

3

0

1535

Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1489

1

0

1489

14

0

2104

Veri Madenciliğinde Kullanılan Güncel Bir Analiz Programı: WEKA
DOI: 10.21031/epod.399832
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9041

6

0

9041

5

0

1661

20

0

3382

4

0

1355

45

0

17565

2

0

13099

1

0

3469

14

0

2250

1

0

2128

2

0

1537

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.