Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Nuri DOĞAN
Nuri DOĞAN
Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi
0000-0001-6274-2016
Yayın
24
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
47
TR Dizin Atıf
10
0000-0001-6274-2016
24
Yayın
7
Hakemlik
47
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Psikometrik analizler, Madde Tepki Kuramı, Madde Yanlılığı, Test geliştirme, Veri Analizi,
Kurum
Hacettepe Üniversitesi
Popüler Yayınları
Uzmanların Pısa ve Tımms Sınavlarının Eğitim Politika ve Programlarına Etkisine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Eda GÜRLEN
,
Abdul Samet DEMİRKAYA
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.599615
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7797
5
ATIF
1
FAVORİ
7797
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A Comparison of Different Designs in Scoring of PISA 2009 Reading Open Ended Items According to Generalizability Theory
Yazarlar:
Meral ALKAN
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1210917
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
339
0
FAVORİ
339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MESLEKİ KIDEMİN KESME PUANI BELİRLEMEYE ETKİSİNİN GENELLENEBİLİRLİK KURAMI İLE İNCELENMESİ
Yazarlar: Süleyman KESER,
Nuri DOĞAN
,
Sümeyra SOYSAL
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1024397
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
160
0
FAVORİ
160
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of ratio of items indicating differential item functioning on computer adaptive and multi-stage tests
Yazarlar:
Başak ERDEM KARA
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1105769
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
467
0
FAVORİ
467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLI KOŞULLARDAKİ KAYIP VERİ ORANININ İÇ TUTARLIĞA ETKİSİ
Yazarlar:
Ayşe BAYHAN
,
Nuri DOĞAN
,
Sümeyra SOYSAL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1025096
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
179
0
FAVORİ
179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çok Kültürlü Eğitim Ortamında Takım Çalışması Ölçek Değerlendirmesi
Yazarlar:
Müge GÜNDÜZ
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1094046
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
312
0
FAVORİ
312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.815961
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
568
0
FAVORİ
568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How Reliable Is It to Automatically Score Open-Ended Items? An Application in the Turkish Language
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.817396
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1120
0
FAVORİ
1120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Overview of E-Assessment
Yazarlar:
Nuri DOĞAN
, Nermin KIBRISLIOĞLU,
Hülya KELECİOĞLU
, Ronald K. HAMBLETON
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
386
0
FAVORİ
386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzmanların Pısa ve Tımms Sınavlarının Eğitim Politika ve Programlarına Etkisine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Eda GÜRLEN
,
Abdul Samet DEMİRKAYA
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.599615
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7797
1
FAVORİ
7797
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Measuring Nature of Science Views of Middle School Students
Yazarlar:
Yalçın YALAKİ
,
Nuri DOĞAN
,
Serhat İREZ
,
Nihal DOĞAN
,
Gültekin ÇAKMAKÇI
, Başak ERDEM KARA
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.561154
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
0
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Statistical Approach to Improve the Standard Setting Process: Cluster Analysis
Yazarlar:
Ceylan GÜNDEĞER
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
174
0
FAVORİ
174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Character Strengths in Turkey: Initial Adaptation Study of Values in Action Inventory of Strengths for Youth (VIA-Youth) and Life Satisfaction in Young People
Yazarlar: Omer Faruk KABAKCİ, Tuncay ERGENE,
Nuri DOGAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Educational Methodology
DOI: 10.12973/ijem.5.3.489
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
263
0
FAVORİ
263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yazarlar:
Eda GÜRLEN
,
Tuğba CİHAN
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1047
0
FAVORİ
1047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Genel afete hazırlık inançları ve ilişkili sosyodemografik özellikler: Yalova Üniversitesi örneği
Yazarlar:
Ebru Inal
,
Kerim Hakan Altıntaş
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Public Health
DOI: 10.20518/tjph.381667
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1509
0
FAVORİ
1509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Veri Madenciliğinde Kullanılan Güncel Bir Analiz Programı: WEKA
Yazarlar:
Gökhan AKSU
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.399832
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6998
0
FAVORİ
6998
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Sınıflama Testi Kriterlerinin Test Etkililiği ve Ölçme Kesinliği Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ceylan GÜNDEĞER
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.401077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1235
0
FAVORİ
1235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Development of a General Disaster Preparedness Belief Scale Using the Health Belief Model as a Theoretical Framework
Yazarlar:
Ebru INAL
,
Kerim Hakan ALTİNTAS
,
Nuri DOGAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.366825
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2362
0
FAVORİ
2362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çok Kategorili Parametrik ve Parametrik Olmayan Madde Tepki Kuramı Modellerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Özge BIKMAZ BİLGEN
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.346650
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
0
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Interview with Stephen G. SIRECI on Validity
Yazarlar:
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1232
0
FAVORİ
1232
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Test Boyutluluğunun Analizinde Kullanılan Programların İncelenmesi
Yazarlar:
Güler YAVUZ
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.18173
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1916
0
FAVORİ
1916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Katılım Engelleri Ölçeği-Genel (KEÖ-G): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ayfer AYDINER BOYLU
,
Gülay Günay
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3242
0
FAVORİ
3242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEK TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Nadide YILMAZ
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128615
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2032
0
FAVORİ
2032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2009 Türkiye Örnekleminde Öğrenme Stratejileri Modelinin Farklı Gruplarda Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyma UYAR
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
796
0
FAVORİ
796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GEOMETRİYE YÖNELİK AKADEMİK BENLİK TASARIMI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE CİNSİYET- SINAV DENEYİMİ DEĞİŞKENLERİNE GÖRE İNCELENMESİ / Developing Towards to Geometry and Examination According to Gender- Exam Experience of Academic Self Concept Scale
Yazarlar:
Nazan Sezen YÜKSEL
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Educational Methodology
Journal of Education and Future
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Public Health
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Sakarya University Journal of Education
Alan Editörü
Hakemlik
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
Yayınlar
The Effect of ratio of items indicating differential item functioning on computer adaptive and multi-stage tests
Yazarlar:
Başak ERDEM KARA
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1105769
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
467
1
ATIF
0
FAVORİ
467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.815961
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
568
2
ATIF
0
FAVORİ
568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzmanların Pısa ve Tımms Sınavlarının Eğitim Politika ve Programlarına Etkisine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Eda GÜRLEN
,
Abdul Samet DEMİRKAYA
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.599615
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7797
5
ATIF
1
FAVORİ
7797
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Measuring Nature of Science Views of Middle School Students
Yazarlar:
Yalçın YALAKİ
,
Nuri DOĞAN
,
Serhat İREZ
,
Nihal DOĞAN
,
Gültekin ÇAKMAKÇI
, Başak ERDEM KARA
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.561154
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
2
ATIF
0
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yazarlar:
Eda GÜRLEN
,
Tuğba CİHAN
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1047
1
ATIF
0
FAVORİ
1047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Genel afete hazırlık inançları ve ilişkili sosyodemografik özellikler: Yalova Üniversitesi örneği
Yazarlar:
Ebru Inal
,
Kerim Hakan Altıntaş
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Public Health
DOI: 10.20518/tjph.381667
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1509
5
ATIF
0
FAVORİ
1509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Veri Madenciliğinde Kullanılan Güncel Bir Analiz Programı: WEKA
Yazarlar:
Gökhan AKSU
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.399832
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6998
3
ATIF
0
FAVORİ
6998
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Sınıflama Testi Kriterlerinin Test Etkililiği ve Ölçme Kesinliği Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ceylan GÜNDEĞER
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.401077
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1235
1
ATIF
0
FAVORİ
1235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Development of a General Disaster Preparedness Belief Scale Using the Health Belief Model as a Theoretical Framework
Yazarlar:
Ebru INAL
,
Kerim Hakan ALTİNTAS
,
Nuri DOGAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.366825
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2362
10
ATIF
0
FAVORİ
2362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çok Kategorili Parametrik ve Parametrik Olmayan Madde Tepki Kuramı Modellerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Özge BIKMAZ BİLGEN
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.346650
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
4
ATIF
0
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEK TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Nadide YILMAZ
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128615
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2032
13
ATIF
0
FAVORİ
2032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat