avatar
Nuri Doğan Prof. Dr. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 67 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 227 TR Dizin Atıf 28
67 Yayın
7 Hakemlik
227 CrossRef Atıf
28 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Bilgisayar Tabanlı Sınav Uygulamaları Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Diğer) Psikometrik analizler, Madde Tepki Kuramı, Madde Yanlılığı, Test geliştirme, Veri Analizi,

Kurum

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

1948

0

1

654

13

1

11549

0

1

731

Yayınlar

0

84

1

265

0

159

0

663

0

496

0

443

0

408

0

447

0

452

0

517

0

627

0

473

0

704

0

1312

1

731

MESLEKİ KIDEMİN KESME PUANI BELİRLEMEYE ETKİSİNİN GENELLENEBİLİRLİK KURAMI İLE İNCELENMESİ
Yazarlar: Süleyman Keser, Nuri Doğan , Sümeyra Soysal
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1024397
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 552

0

552

0

1077

0

984

0

710

0

659

0

1216

0

923

0

2248

0

1553

0

913

0

1029

0

782

0

1047

0

2258

0

2289

An Overview of E-Assessment
Yazarlar: Nuri Doğan , Nermin Kıbrıslıoğlu, Hülya Kelecioğlu , Ronald K. Hambleton
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1738

0

1738

0

1767

1

11549

0

1930

0

530

0

671

Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1944

0

1944

0

2549

0

10244

0

3097

0

1940

Örneklem Büyüklüğünün ve Kayıp Veri Oranının Genellenebilirlik Katsayılarına Etkisi
Yazarlar: Sumeyra Soysal, Haydar Karaman, Nuri Dogan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 964

0

964

0

1605

1

654

0

20004

0

1670

Öğrencilerin Eğitim Bilimleri Enstitüsü Lisansüstü Programlarına Kabul Durumlarının Yordanması
Yazarlar: İlhan Koyuncu , Nuri Doğan , Pelin Gökdemir, Müjgen Kahveci
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1423

0

1423

0

15920

0

2262

0

3712

0

2520

0

2465

0

1736

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

1

0

704

2

0

1312

6

0

984

2

0

1216

5

0

2248

1

0

1553

Retrofitting of Polytomous Cognitive Diagnosis and Multidimensional Item Response Theory Models
Yazarlar: Levent Yakar , Nuri Doğan , Jimmy De La Torre
DOI: 10.21031/epod.778861
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1029

2

0

1029

Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
DOI: 10.21449/ijate.815961
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1047

4

0

1047

2

0

2258

31

0

2289

1

0

1767

13

1

11549

Measuring Nature of Science Views of Middle School Students
DOI: 10.21449/ijate.561154
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1930

3

0

1930

Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1944

1

0

1944

20

0

2549

Veri Madenciliğinde Kullanılan Güncel Bir Analiz Programı: WEKA
DOI: 10.21031/epod.399832
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10244

6

0

10244

2

0

3097

5

0

1940

29

0

4146

4

0

1605

60

0

20004

2

0

15920

1

0

3712

14

0

2520

1

0

2465

2

0

1736

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.