Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ceylan Gündeğer Kılcı
Doç. Dr.
Aksaray Üniversitesi
Yayın
12
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
7
12
Yayın
20
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
0000-0003-3572-1708
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
Aksaray Üniversitesi
Yayınlar
Farklı Şekilde Etiketlenen Likert Tipi Ölçeklerin Ölçme Değişmezliğine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nuri Doğan
,
Ceylan Gündeğer
,
Meltem Yurtçu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1280498
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
325
0
FAVORİ
325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİKERT TİPİ ÖLÇEKLERDE SEÇENEK FARKLILIKLARININ MADDELERİN PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Nuri Doğan
,
Meltem Yurtçu
,
Ceylan Gündeğer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1253876
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
403
0
FAVORİ
403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-Değerlendirmeye Yönelik Tutum Ölçeğinin Madde Yanlılığının İncelenmesi
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1192209
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
535
0
FAVORİ
535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE UYGULAMALI DERSLERİN YÜRÜTÜLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Rezzan Gündoğdu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1047615
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
449
0
FAVORİ
449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Strong and Weak Unidimensional Item Pools on Computerized Adaptive Classification Testing
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Sümeyra Soysal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1202804
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
284
0
FAVORİ
284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama, Okuma Motivasyonu ve Türkçe Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Ceylan Gündeğer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.907668
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1793
0
FAVORİ
1793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Statistical Approach to Improve the Standard Setting Process: Cluster Analysis
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
350
0
FAVORİ
350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Sınıflama Testlerinde Madde Havuzu Özelliklerinin Test Uzunluğu ve Sınıflama Doğruluğu Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
619
0
FAVORİ
619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Sınıflama Testi Kriterlerinin Test Etkililiği ve Ölçme Kesinliği Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.401077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1462
0
FAVORİ
1462
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sigara Paketleri Üzerindeki Sağlık Uyarılarının Davranışa Etkisinin Değerlendirilmesi: Eğitimsel Bir Yaklaşım
Yazarlar:
Cem Gercek
, Nuri Dogan,
Ceylan Gundeger
, Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
565
0
FAVORİ
565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Üniversiteyi Seçme Nedenlerinin İkili Karşılaştırma Yöntemiyle Ölçeklenmesi (Hacettepe, Siirt ve Aksaray Üniversiteleri Örneği)
Yazarlar:
Metin Odabaş
,
Levent Yakar
,
Ceylan Gündeğer
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4095
0
FAVORİ
4095
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Angoff, Yes/No ve Ebel Standart Belirleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.47091
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1554
0
FAVORİ
1554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Editörlük
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
İzmir Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Yayınlar
E-Değerlendirmeye Yönelik Tutum Ölçeğinin Madde Yanlılığının İncelenmesi
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1192209
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
535
1
ATIF
0
FAVORİ
535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE UYGULAMALI DERSLERİN YÜRÜTÜLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Rezzan Gündoğdu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1047615
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
449
2
ATIF
0
FAVORİ
449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama, Okuma Motivasyonu ve Türkçe Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Ceylan Gündeğer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.907668
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1793
10
ATIF
0
FAVORİ
1793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Sınıflama Testi Kriterlerinin Test Etkililiği ve Ölçme Kesinliği Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.401077
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1462
3
ATIF
0
FAVORİ
1462
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Angoff, Yes/No ve Ebel Standart Belirleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.47091
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1554
2
ATIF
0
FAVORİ
1554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat