Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Ceylan Gündeğer Kılcı
Ceylan Gündeğer Kılcı
Doç. Dr.
Aksaray Üniversitesi
Yayın
11
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
6
11
Yayın
19
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0003-3572-1708
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
Aksaray Üniversitesi
Yayınlar
Farklı Şekilde Etiketlenen Likert Tipi Ölçeklerin Ölçme Değişmezliğine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nuri Doğan
,
Ceylan Gündeğer
,
Meltem Yurtçu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1280498
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
209
0
FAVORİ
209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİKERT TİPİ ÖLÇEKLERDE SEÇENEK FARKLILIKLARININ MADDELERİN PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Nuri Doğan
,
Meltem Yurtçu
,
Ceylan Gündeğer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1253876
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
336
0
FAVORİ
336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-Değerlendirmeye Yönelik Tutum Ölçeğinin Madde Yanlılığının İncelenmesi
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1192209
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
0
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE UYGULAMALI DERSLERİN YÜRÜTÜLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Rezzan Gündoğdu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1047615
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
413
0
FAVORİ
413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Strong and Weak Unidimensional Item Pools on Computerized Adaptive Classification Testing
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Sümeyra Soysal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1202804
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
256
0
FAVORİ
256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama, Okuma Motivasyonu ve Türkçe Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Ceylan Gündeğer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.907668
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1611
0
FAVORİ
1611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Statistical Approach to Improve the Standard Setting Process: Cluster Analysis
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
311
0
FAVORİ
311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Sınıflama Testlerinde Madde Havuzu Özelliklerinin Test Uzunluğu ve Sınıflama Doğruluğu Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
575
0
FAVORİ
575
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Sınıflama Testi Kriterlerinin Test Etkililiği ve Ölçme Kesinliği Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.401077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1401
0
FAVORİ
1401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Üniversiteyi Seçme Nedenlerinin İkili Karşılaştırma Yöntemiyle Ölçeklenmesi (Hacettepe, Siirt ve Aksaray Üniversiteleri Örneği)
Yazarlar:
Metin Odabaş
,
Levent Yakar
,
Ceylan Gündeğer
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3932
0
FAVORİ
3932
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Angoff, Yes/No ve Ebel Standart Belirleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.47091
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1496
0
FAVORİ
1496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Editörlük
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
İzmir Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Yayınlar
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE UYGULAMALI DERSLERİN YÜRÜTÜLMESİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Rezzan Gündoğdu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1047615
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
413
1
ATIF
0
FAVORİ
413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama, Okuma Motivasyonu ve Türkçe Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Ceylan Gündeğer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.907668
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1611
9
ATIF
0
FAVORİ
1611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Sınıflama Testi Kriterlerinin Test Etkililiği ve Ölçme Kesinliği Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.401077
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1401
3
ATIF
0
FAVORİ
1401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Angoff, Yes/No ve Ebel Standart Belirleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ceylan Gündeğer
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.47091
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1496
2
ATIF
0
FAVORİ
1496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat