Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Tuncay Türkben
Tuncay Türkben
Doç. Dr.
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE EĞİTİMİ ANA BİLİM DALI
Yayın
36
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
100
TR Dizin Atıf
119
36
Yayın
23
Hakemlik
100
CrossRef Atıf
119
TR Dizin Atıf
0000-0003-0167-4173
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Çocuk Edebiyatı
Türkçe Eğitimi
okuma eğitimi
yazma eğitimi
dinleme eğitimi
konuşma eğitimi
Türkçenin yabancı dil olarak öğretimi
Kurum
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE EĞİTİMİ ANA BİLİM DALI
Popüler Yayınları
Türkçe Ders Kitaplarındaki Metin Resimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.547841
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3721
12
ATIF
1
FAVORİ
3721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MİCHAEL ENDE’NİN “MOMO” ADLI ESERİN ÇOCUK EDEBİYATININ TEMEL İLKELERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuncay Türkben
, Hacer Gökçe Avan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12805
0
ATIF
1
FAVORİ
12805
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkinliklerle çocuk edebiyatı yapıtlarının Türkçe öğretiminde kullanılması
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2019 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.616917
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1632
2
ATIF
1
FAVORİ
1632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygıları, Motivasyon Düzeyleri ve Anlama Becerileri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.770661
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1359
9
ATIF
1
FAVORİ
1359
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Dijital Öyküleme Aracılığıyla Kültürel Ögelerin Aktarımı
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Emre Alptekin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Aydın Tömer Dil Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1370
0
ATIF
1
FAVORİ
1370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İş Birlikli Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerileri ve Eleştirel Düşünme Eğilimleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Sultan Büşra Arı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1444333
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
98
0
FAVORİ
98
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Stillerine Dayalı Farklılaştırılmış Öğretim Etkinliklerinin Öğrencilerin Dinleme Becerisi Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Derya Kaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1435524
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
141
0
FAVORİ
141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Okumaya Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Cansel Maraşlı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1455460
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
123
0
FAVORİ
123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri Tarafından Oluşturulan Metinlerin Tutarlılık Ölçütleri Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Emel Arslankaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: 10.58689/eibd.1435261
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
140
0
FAVORİ
140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde 21. Yüzyıl Becerilerinin Kazandırılmasında Dijital Öyküleme Araçlarının Kullanımına Yönelik Uygulama Örnekleri
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Kamil Buğra Arat
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1435351
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
214
0
FAVORİ
214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Basamaklı Öğretim Yöntemiyle Üretici Dil Becerilerinin Geliştirilmesi: Bir Eylem Çalışması
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Zahide Gül Koca
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1453759
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
199
0
FAVORİ
199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Web 2.0 Araçlarının Kullanımı: Lumi Örneği
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Canan Rabia Tarakcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1444069
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
307
0
FAVORİ
307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL ORTAMLARDAKİ AKADEMİK OKUMA ALIŞKANLIK VE EĞİLİMLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32321/cutad.1137024
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
368
0
FAVORİ
368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Web 2.0 Araçları ile Dijital Hikâye Oluşturma Yeterliği
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Emre Alptekin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1090534
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters-Yüz Sınıf Modeli ile Desteklenmiş İletişimsel Yaklaşımın Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Konuşma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Kübra Öncü Yiğit
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1139033
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1024
0
FAVORİ
1024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazınsal Nitelikli Metinlere Dayalı Eleştirel Okuma Eğitiminin Öğrencilerin Okuduğunu Anlama ve Eleştirel Düşünme Becerisi Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Zehra Aslı Karaman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1162814
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1440
0
FAVORİ
1440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Eğitiminde Bibliyoterapi Yönteminin Kullanımına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.48174/buaad.52.7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SÜREÇ TEMELLİ DİNLEME EĞİTİMİNİN BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Özge Kılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1156673
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
696
0
FAVORİ
696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öykü Temelli Öğrenme Yaklaşımı Odaklı Yaratıcı Yazma Etkinlikleriyle Öğrencilerin Öyküleyici Metin Yazma Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Hava Karaca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1115915
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
959
0
FAVORİ
959
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Akademik Okuryazarlık, Dijital Okuryazarlık ve Eleştirel Okuryazarlık Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Sinem Satılmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1159184
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1288
0
FAVORİ
1288
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Sınıf İçi Öğrenme Becerilerini Ölçme ve Değerlendirme Yeterlikleri
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1354
1
FAVORİ
1354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz Düzenleme Stratejisi Gelişimi Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Üstbilişsel Yazma Farkındalıklarına Etkisi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2022 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.954021
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1054
0
FAVORİ
1054
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Dijital Öyküleme Aracılığıyla Kültürel Ögelerin Aktarımı
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Emre Alptekin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Aydın Tömer Dil Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1370
1
FAVORİ
1370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA BECERİLERİ, YAZMAYA YÖNELİK TUTUMLARI VE YAZMA MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-788146
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2321
0
FAVORİ
2321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama, Okuma Motivasyonu ve Türkçe Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Ceylan Gündeğer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.907668
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
0
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygıları, Motivasyon Düzeyleri ve Anlama Becerileri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.770661
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1359
1
FAVORİ
1359
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MİCHAEL ENDE’NİN “MOMO” ADLI ESERİN ÇOCUK EDEBİYATININ TEMEL İLKELERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuncay Türkben
, Hacer Gökçe Avan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12805
1
FAVORİ
12805
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders ve Öğrenci Çalışma Kitaplarının Deyim Varlığı ve Öğretimi Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
38588
0
FAVORİ
38588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Yazma Uygulamalarının Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Tuncay Turkben
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1275
0
FAVORİ
1275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effects of interactive teaching strategies on speaking skills of students learning Turkish as a second language
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.631546
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
0
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarındaki Öyküleyici Metinlerin Yapısal ve Eğitsel İlkeler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.583630
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1803
0
FAVORİ
1803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkinliklerle çocuk edebiyatı yapıtlarının Türkçe öğretiminde kullanılması
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2019 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.616917
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1632
1
FAVORİ
1632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarındaki Metin Resimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.547841
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3721
1
FAVORİ
3721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin İlettiği Değerler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.541659
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3546
0
FAVORİ
3546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ METİNLERİN TÜR VE TEMA AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.17218/hititsosbil.419925
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19361
0
FAVORİ
19361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Drama Uygulamalarının Çocuk Gelişimine Etkilerinin Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
113
0
FAVORİ
113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SÖZ VARLIĞINI BELİRLEMEYE VE GELİŞTİRMEYE YÖNELİK ARAŞTIRMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5807
0
FAVORİ
5807
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖMER SEYFETTİN HİKÂYELERİNİN TÜRKÇENİN SÖZ VARLIĞI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türklük Bilimi Araştırmaları
DOI: 10.17133/tubar.387169
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6943
0
FAVORİ
6943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitabı Metinlerinin Metinsellik Ölçütleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.443882
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7551
0
FAVORİ
7551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anlam Bilim Açısından Geçmişten Günümüze Kadar “Gök” Kavramının Anlamsal Yolculuğu
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5480
0
FAVORİ
5480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
NECÂTİ BEY’İN “SENÜN” REDİFLİ GAZELİNİN ŞERHİ
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19129/sbad.33
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9816
0
FAVORİ
9816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Asya Studies
Aydın Tömer Dil Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eurasian Journal of Educational Research
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Journal of Language and Linguistic Studies
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Türklük Bilimi Araştırmaları
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Asya Studies
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
EKEV Akademi Dergisi
İletişim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Journal of Social Science
Turkuaz Uluslararası Türk Dünyası Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL ORTAMLARDAKİ AKADEMİK OKUMA ALIŞKANLIK VE EĞİLİMLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32321/cutad.1137024
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
368
2
ATIF
0
FAVORİ
368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Web 2.0 Araçları ile Dijital Hikâye Oluşturma Yeterliği
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Emre Alptekin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1090534
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
2
ATIF
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters-Yüz Sınıf Modeli ile Desteklenmiş İletişimsel Yaklaşımın Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Konuşma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Kübra Öncü Yiğit
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1139033
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1024
2
ATIF
0
FAVORİ
1024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazınsal Nitelikli Metinlere Dayalı Eleştirel Okuma Eğitiminin Öğrencilerin Okuduğunu Anlama ve Eleştirel Düşünme Becerisi Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Zehra Aslı Karaman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1162814
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1440
2
ATIF
0
FAVORİ
1440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Eğitiminde Bibliyoterapi Yönteminin Kullanımına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.48174/buaad.52.7
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
1
ATIF
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SÜREÇ TEMELLİ DİNLEME EĞİTİMİNİN BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Özge Kılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1156673
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
696
1
ATIF
0
FAVORİ
696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öykü Temelli Öğrenme Yaklaşımı Odaklı Yaratıcı Yazma Etkinlikleriyle Öğrencilerin Öyküleyici Metin Yazma Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Hava Karaca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1115915
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
959
1
ATIF
0
FAVORİ
959
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Akademik Okuryazarlık, Dijital Okuryazarlık ve Eleştirel Okuryazarlık Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Sinem Satılmış
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1159184
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1288
4
ATIF
0
FAVORİ
1288
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz Düzenleme Stratejisi Gelişimi Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Üstbilişsel Yazma Farkındalıklarına Etkisi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2022 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.954021
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1054
2
ATIF
0
FAVORİ
1054
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA BECERİLERİ, YAZMAYA YÖNELİK TUTUMLARI VE YAZMA MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-788146
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2321
10
ATIF
0
FAVORİ
2321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama, Okuma Motivasyonu ve Türkçe Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Tuncay Türkben
,
Ceylan Gündeğer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.907668
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
10
ATIF
0
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygıları, Motivasyon Düzeyleri ve Anlama Becerileri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.770661
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1359
9
ATIF
1
FAVORİ
1359
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarındaki Öyküleyici Metinlerin Yapısal ve Eğitsel İlkeler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.583630
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1803
1
ATIF
0
FAVORİ
1803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkinliklerle çocuk edebiyatı yapıtlarının Türkçe öğretiminde kullanılması
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2019 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.616917
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1632
2
ATIF
1
FAVORİ
1632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarındaki Metin Resimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.547841
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3721
12
ATIF
1
FAVORİ
3721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin İlettiği Değerler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.541659
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3546
17
ATIF
0
FAVORİ
3546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ METİNLERİN TÜR VE TEMA AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.17218/hititsosbil.419925
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19361
12
ATIF
0
FAVORİ
19361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖMER SEYFETTİN HİKÂYELERİNİN TÜRKÇENİN SÖZ VARLIĞI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türklük Bilimi Araştırmaları
DOI: 10.17133/tubar.387169
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6943
1
ATIF
0
FAVORİ
6943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitabı Metinlerinin Metinsellik Ölçütleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Tuncay Türkben
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.443882
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7551
9
ATIF
0
FAVORİ
7551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat