Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yusuf Taşkın
Dr.
Aksaray Üniversitesi
Yayın
12
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
21
TR Dizin Atıf
15
12
Yayın
4
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
0000-0003-1026-9997
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Kurum
Aksaray Üniversitesi
Popüler Yayınları
Yılmaz Özakpınar ın Gözüyle Öğrenme, Verimli Zihinsel Çalışmanın Psikolojik Koşulları
Yazarlar:
Yusuf Taşkın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1721
0
ATIF
1
FAVORİ
1721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUMA BECERİSİNİN DİĞER DİL BECERİLERİYLE İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Ali Fuat Arıcı
,
Yusuf Taşkın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.650240
ATIF
14
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7936
14
ATIF
1
FAVORİ
7936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE EĞİTİMİNDE MİLLÎ EGEMENLİK VE DEMOKRASİ KAVRAMLARININ KULLANIMI
Yazarlar:
Yusuf Taşkın
,
Muhammed Eyyüp Sallabaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Folklor Akademi Dergisi
DOI: 10.55666/folklor.1195282
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
643
0
ATIF
1
FAVORİ
643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ARCS Motivasyon Modelinin Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersine Yönelik Motivasyonlarına ve Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Yusuf Taşkın
,
Muhammed Eyyüp Sallabaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.1568239
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
207
0
FAVORİ
207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Self-Efficacy Scale for Turkish Lesson: A Study of Validity and Reliability
Yazarlar:
Yusuf Taşkın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.53048/johass.1345378
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
456
0
FAVORİ
456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of The Texts in the Fifth Grade Turkish Textbook in Terms of Root Values
Yazarlar:
Yusuf Taşkın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Social Sciences And Education
DOI: 10.53047/josse.1347018
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
416
0
FAVORİ
416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Soru Sorma Becerilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisi’ne Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Taşkın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1276243
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1521
0
FAVORİ
1521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Öğrencilerin Sözlük Kullanma Tercihlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Taşkın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.48174/buaad.1296735
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
333
0
FAVORİ
333
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancılara Türkçe öğretiminde kelime hazinesi bakımından A1 seviyesi üzerine bir durum tespiti
Yazarlar:
Yusuf Taşkın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.1316133
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1898
0
FAVORİ
1898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE EĞİTİMİNDE MİLLÎ EGEMENLİK VE DEMOKRASİ KAVRAMLARININ KULLANIMI
Yazarlar:
Yusuf Taşkın
,
Muhammed Eyyüp Sallabaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Folklor Akademi Dergisi
DOI: 10.55666/folklor.1195282
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
643
1
FAVORİ
643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Okuma Başarı Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yusuf Taşkın
,
Muhammed Eyyüp Sallabaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1176494
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
661
0
FAVORİ
661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUMA BECERİSİNİN DİĞER DİL BECERİLERİYLE İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Ali Fuat Arıcı
,
Yusuf Taşkın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.650240
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7936
1
FAVORİ
7936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yılmaz Özakpınar ın Gözüyle Öğrenme, Verimli Zihinsel Çalışmanın Psikolojik Koşulları
Yazarlar:
Yusuf Taşkın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1721
1
FAVORİ
1721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Yazma Becerisine ve Yazma Kaygısına Etkisi
Yazarlar:
Yusuf Taşkın
, Esra Karakuş Tayşi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.460375
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3020
0
FAVORİ
3020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN YAZMA KAYGISI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Esra Karakuş Tayşi
,
Yusuf Taşkın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1401
0
FAVORİ
1401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
Folklor Akademi Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Social Sciences And Education
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Osmanlı Medeniyeti Araştırmaları Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Türkçe Öğretimi Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
OKUMA BECERİSİNİN DİĞER DİL BECERİLERİYLE İLİŞKİSİ
Yazarlar:
Ali Fuat Arıcı
,
Yusuf Taşkın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.650240
ATIF
14
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7936
14
ATIF
1
FAVORİ
7936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Yazma Becerisine ve Yazma Kaygısına Etkisi
Yazarlar:
Yusuf Taşkın
, Esra Karakuş Tayşi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.460375
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3020
7
ATIF
0
FAVORİ
3020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat