Yusuf TAŞKIN Dr. Aksaray Üniversitesi
Yayın 11 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 11
11 Yayın
2 Hakemlik
11 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Türkçe Eğitimi

Kurum

Aksaray Üniversitesi

Popüler Yayınları

TÜRKÇE EĞİTİMİNDE MİLLÎ EGEMENLİK VE DEMOKRASİ KAVRAMLARININ KULLANIMI
Yayın Bilgisi: 2023 , Folklor Akademi Dergisi
DOI: 10.55666/folklor.1195282
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 295

0

ATIF

1

FAVORİ

295

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Self-Efficacy Scale for Turkish Lesson: A Study of Validity and Reliability
Yayın Bilgisi: 2023 , İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.53048/johass.1345378
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 92

0

FAVORİ

92

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of The Texts in the Fifth Grade Turkish Textbook in Terms of Root Values
Yayın Bilgisi: 2023 , Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.53047/josse.1347018
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 84

0

FAVORİ

84

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

299

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

107

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

617

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE EĞİTİMİNDE MİLLÎ EGEMENLİK VE DEMOKRASİ KAVRAMLARININ KULLANIMI
Yayın Bilgisi: 2023 , Folklor Akademi Dergisi
DOI: 10.55666/folklor.1195282
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 295

1

FAVORİ

295

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

229

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUMA BECERİSİNİN DİĞER DİL BECERİLERİYLE İLİŞKİSİ
Yayın Bilgisi: 2019 , Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.650240
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5470

0

FAVORİ

5470

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1297

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Yazma Becerisine ve Yazma Kaygısına Etkisi
Yazarlar: Yusuf TAŞKIN , Esra KARAKUŞ TAYŞİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.460375
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2361

0

FAVORİ

2361

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

OKUMA BECERİSİNİN DİĞER DİL BECERİLERİYLE İLİŞKİSİ
Yayın Bilgisi: 2019 , Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.650240
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5470

7

ATIF

0

FAVORİ

5470

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Yazma Becerisine ve Yazma Kaygısına Etkisi
Yazarlar: Yusuf TAŞKIN , Esra KARAKUŞ TAYŞİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.460375
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2361

4

ATIF

0

FAVORİ

2361

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.