avatar
Emine Sur Doç. TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI KONYA
Yayın 20 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 46
20 Yayın
3 Hakemlik
46 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Kurum

TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI KONYA

Popüler Yayınları

SURİYELİ GÖÇMENLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958914
ATIF 8 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2203

8

3

2203

Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Murat Ateş, Emine Sur , Handan Çelik
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1382

0

1

1382

Okuduğunu Anlama Becerisini Etkileyen Çeşitli Değişkenler: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.941696
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1539

1

1

1539

0

1

6836

0

1

335

Yayınlar

0

250

1

335

0

656

İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Kök Değerler
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.17539/amauefd.1470438
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 704

0

704

0

1243

Akıcı Okuma Üzerine Hazırlanmış Çalışmaların Bibliyometrik Özellikler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Emine Sur , Gürbüz Çalışkan
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1195873
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 750

0

750

Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Bozukluklarına Yönelik Görüş ve Uygulamaları
DOI: 10.30703/cije.1206402
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1214

0

1214

Çevrim İçi Okuma Motivasyonu Ölçeği: Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1253215
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1314

0

1314

0

2723

Okuduğunu Anlama Becerisini Etkileyen Çeşitli Değişkenler: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.941696
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1539

1

1539

0

2763

1

6836

Dil Eğitiminde Dijitalleşme Yönelik Sistematik Bir Derleme Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
Yayın Bilgisi: 2022 , Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.948900
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1490

0

1490

0

2748

Tekrarlı Okumanın Okuma Başarısına Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.9779/pauefd.991882
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2357

0

2357

0

1650

0

2345

SURİYELİ GÖÇMENLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958914
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2203

3

2203

Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Murat Ateş, Emine Sur , Handan Çelik
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1382

1

1382

Yayınlar

3

0

1243

Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Bozukluklarına Yönelik Görüş ve Uygulamaları
DOI: 10.30703/cije.1206402
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1214

1

0

1214

TÜRKÇE DERS KİTAPLARINA YÖNELİK HAZIRLANAN ÇALIŞMALARDAKİ EĞİLİMLER
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.7884/teke.5615
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2723

4

0

2723

Okuduğunu Anlama Becerisini Etkileyen Çeşitli Değişkenler: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.941696
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1539

1

1

1539

Dil Eğitiminde Dijitalleşme Yönelik Sistematik Bir Derleme Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
Yayın Bilgisi: 2022 , Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.948900
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1490

2

0

1490

7

0

2748

12

0

1650

8

0

2345

SURİYELİ GÖÇMENLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958914
ATIF 8 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2203

8

3

2203

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.