avatar
Emine Sur Doç. TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI KONYA
Yayın 16 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 27
16 Yayın
1 Hakemlik
27 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Kurum

TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI KONYA

Popüler Yayınları

SURİYELİ GÖÇMENLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958914
ATIF 7 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1591

7

3

1591

Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Murat Ateş, Emine Sur , Handan Çelik
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1155

0

1

1155

Okuduğunu Anlama Becerisini Etkileyen Çeşitli Değişkenler: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.941696
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 912

1

1

912

0

1

3087

Yayınlar

0

560

Akıcı Okuma Üzerine Hazırlanmış Çalışmaların Bibliyometrik Özellikler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Emine Sur , Gürbüz Çalışkan
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1195873
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 473

0

473

Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Bozukluklarına Yönelik Görüş ve Uygulamaları
DOI: 10.30703/cije.1206402
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 695

0

695

Çevrim İçi Okuma Motivasyonu Ölçeği: Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1253215
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 643

0

643

0

1958

Okuduğunu Anlama Becerisini Etkileyen Çeşitli Değişkenler: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.941696
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 912

1

912

0

1750

1

3087

0

1838

Dil Eğitiminde Dijitalleşme Yönelik Sistematik Bir Derleme Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.17152/gefad.948900
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 988

0

988

Tekrarlı Okumanın Okuma Başarısına Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.9779/pauefd.991882
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1929

0

1929

0

1221

0

1750

SURİYELİ GÖÇMENLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958914
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1591

3

1591

Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Murat Ateş, Emine Sur , Handan Çelik
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1155

1

1155

Yayınlar

Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Bozukluklarına Yönelik Görüş ve Uygulamaları
DOI: 10.30703/cije.1206402
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 695

1

0

695

TÜRKÇE DERS KİTAPLARINA YÖNELİK HAZIRLANAN ÇALIŞMALARDAKİ EĞİLİMLER
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.7884/teke.5615
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1958

3

0

1958

Okuduğunu Anlama Becerisini Etkileyen Çeşitli Değişkenler: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.941696
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 912

1

1

912

2

0

1838

Dil Eğitiminde Dijitalleşme Yönelik Sistematik Bir Derleme Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.17152/gefad.948900
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 988

1

0

988

8

0

1221

4

0

1750

SURİYELİ GÖÇMENLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958914
ATIF 7 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1591

7

3

1591

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.