Emine SUR Doktora TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI KONYA
Yayın 15 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 16
15 Yayın
0 Hakemlik
16 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Kurum

TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI KONYA

Popüler Yayınları

SURİYELİ GÖÇMENLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958914
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1095

4

ATIF

2

FAVORİ

1095

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Murat ATEŞ, Emine SUR , Handan ÇELİK
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 913

0

ATIF

1

FAVORİ

913

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuduğunu Anlama Becerisini Etkileyen Çeşitli Değişkenler: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine SUR
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.941696
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 579

1

ATIF

1

FAVORİ

579

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Akıcı Okuma Üzerine Hazırlanmış Çalışmaların Bibliyometrik Özellikler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Emine SUR , Gürbüz ÇALIŞKAN
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1195873
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 175

0

FAVORİ

175

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Bozukluklarına Yönelik Görüş ve Uygulamaları
DOI: 10.30703/cije.1206402
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 223

0

FAVORİ

223

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrim İçi Okuma Motivasyonu Ölçeği: Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1253215
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 257

0

FAVORİ

257

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

866

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuduğunu Anlama Becerisini Etkileyen Çeşitli Değişkenler: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine SUR
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.941696
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 579

1

FAVORİ

579

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

925

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1121

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tekrarlı Okumanın Okuma Başarısına Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine SUR
DOI: 10.9779/pauefd.991882
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1599

0

FAVORİ

1599

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dil Eğitiminde Dijitalleşme Yönelik Sistematik Bir Derleme Çalışması
Yazarlar: Emine SUR
DOI: 10.17152/gefad.948900
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 775

0

FAVORİ

775

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1152

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

863

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1187

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SURİYELİ GÖÇMENLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958914
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1095

2

FAVORİ

1095

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Murat ATEŞ, Emine SUR , Handan ÇELİK
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 913

1

FAVORİ

913

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

TÜRKÇE DERS KİTAPLARINA YÖNELİK HAZIRLANAN ÇALIŞMALARDAKİ EĞİLİMLER
Yazarlar: Emine SUR
DOI: 10.7884/teke.5615
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 866

1

ATIF

0

FAVORİ

866

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuduğunu Anlama Becerisini Etkileyen Çeşitli Değişkenler: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine SUR
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.941696
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 579

1

ATIF

1

FAVORİ

579

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

1152

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

5

ATIF

0

FAVORİ

863

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

1187

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SURİYELİ GÖÇMENLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958914
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1095

4

ATIF

2

FAVORİ

1095

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.