avatar
Emine Sur Doç. TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI KONYA
Yayın 18 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 34
18 Yayın
1 Hakemlik
34 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Kurum

TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI KONYA

Popüler Yayınları

SURİYELİ GÖÇMENLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958914
ATIF 7 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1736

7

3

1736

Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Murat Ateş, Emine Sur , Handan Çelik
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1214

0

1

1214

Okuduğunu Anlama Becerisini Etkileyen Çeşitli Değişkenler: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.941696
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1068

1

1

1068

0

1

3969

Yayınlar

0

54

İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Kök Değerler
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.17539/amauefd.1470438
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 155

0

155

0

685

Akıcı Okuma Üzerine Hazırlanmış Çalışmaların Bibliyometrik Özellikler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Emine Sur , Gürbüz Çalışkan
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1195873
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 558

0

558

Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Bozukluklarına Yönelik Görüş ve Uygulamaları
DOI: 10.30703/cije.1206402
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 807

0

807

Çevrim İçi Okuma Motivasyonu Ölçeği: Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1253215
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 766

0

766

0

2159

Okuduğunu Anlama Becerisini Etkileyen Çeşitli Değişkenler: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.941696
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1068

1

1068

0

1953

1

3969

0

1969

Tekrarlı Okumanın Okuma Başarısına Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.9779/pauefd.991882
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2016

0

2016

Dil Eğitiminde Dijitalleşme Yönelik Sistematik Bir Derleme Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.17152/gefad.948900
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1049

0

1049

0

1355

0

1900

SURİYELİ GÖÇMENLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958914
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1736

3

1736

Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Murat Ateş, Emine Sur , Handan Çelik
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1214

1

1214

Yayınlar

1

0

685

Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Bozukluklarına Yönelik Görüş ve Uygulamaları
DOI: 10.30703/cije.1206402
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 807

1

0

807

TÜRKÇE DERS KİTAPLARINA YÖNELİK HAZIRLANAN ÇALIŞMALARDAKİ EĞİLİMLER
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.7884/teke.5615
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2159

3

0

2159

Okuduğunu Anlama Becerisini Etkileyen Çeşitli Değişkenler: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.941696
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1068

1

1

1068

2

0

1969

Dil Eğitiminde Dijitalleşme Yönelik Sistematik Bir Derleme Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.17152/gefad.948900
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1049

2

0

1049

10

0

1355

7

0

1900

SURİYELİ GÖÇMENLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958914
ATIF 7 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1736

7

3

1736

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.