Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Levent Yakar
Doç. Dr.
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
16
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
50
TR Dizin Atıf
39
16
Yayın
29
Hakemlik
50
CrossRef Atıf
39
TR Dizin Atıf
0000-0001-7856-6926
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Yetiştiren Programlara Kayıtlı Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Öğretmen Öz-Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Levent Yakar
,
İsmail Yelpaze
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.473678
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1233
8
ATIF
1
FAVORİ
1233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Doyumu ve Bilişsel Esnekliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Yelpaze
,
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3847
0
ATIF
1
FAVORİ
3847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A study of reliability, validity and development of the teacher expectation scale
Yazarlar:
Hasan İğde
,
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.976585
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
0
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development and Validation of a Reading Self-Efficacy Scale
Yazarlar:
Gülten Koşar
,
Yunus Emre Akbana
,
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.894688
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2382
0
FAVORİ
2382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilimleri Alanında 2005-2020 Yılları Arasında Yürütülen Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Levent Yakar
,
Hüseyin Demir
,
Hasan İğde
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.970639
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1046
0
FAVORİ
1046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of emergency remote teaching on the university students’ end-of-term achievement
Yazarlar:
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.957433
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
679
0
FAVORİ
679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Monitoring Student Achievement with Cognitive Diagnosis Model
Yazarlar:
Levent Yakar
,
Nuri Doğan
,
Şenol Dost
,
Nazan Sezen Yüksel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.903084
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
745
0
FAVORİ
745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin İdealistlik Düzeylerinin ve İdealist Öğretmen Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan İğde
,
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.841171
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1529
0
FAVORİ
1529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Retrofitting of Polytomous Cognitive Diagnosis and Multidimensional Item Response Theory Models
Yazarlar:
Levent Yakar
,
Nuri Doğan
, Jimmy De La Torre
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.778861
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
767
0
FAVORİ
767
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Karşı Tutumlarının ve E-Öğrenmeye Hazır Bulunuşluklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Levent Yakar
,
Züleyha Yıldırım Yakar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.781097
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2121
0
FAVORİ
2121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Teacher Training Programs in terms of Attitudes towards Teaching Profession and Teacher Self-Efficacy Perceptions: A Meta-Analysis
Yazarlar:
İsmail Yelpaze
,
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.725701
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
0
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Yetiştirme Programında (İYEP) Karşılaşılan Sorunlar, Paydaşlarına Olan Katkıları ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Sami Aydın
,
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.642786
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2082
0
FAVORİ
2082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özgecilik ve Yaşam Doyumu Arasındaki İlişki: Bilişsel Esnekliğin Aracı Rolü
Yazarlar:
İsmail Yelpaze
,
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1781
0
FAVORİ
1781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Doyumu ve Bilişsel Esnekliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Yelpaze
,
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3847
1
FAVORİ
3847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yetiştiren Programlara Kayıtlı Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Öğretmen Öz-Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Levent Yakar
,
İsmail Yelpaze
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.473678
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1233
1
FAVORİ
1233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Seviye Belirleme Sınavında Değişen Madde ve Değişen Çeldirici Fonksiyonu Analizleri
Yazarlar:
Rağıp Terzi
,
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.368081
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2390
0
FAVORİ
2390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK DERSİ DÖNEM SONU PUANINI OLUŞTURAN BİLEŞENLERİN İNCELENMESİ: PERFORMANS GÖREVLERİNİN KALDIRILMASI
Yazarlar:
Atilla Özdemir
,
Levent Yakar
, Sinan Yavuz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.287757
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1166
0
FAVORİ
1166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Üniversiteyi Seçme Nedenlerinin İkili Karşılaştırma Yöntemiyle Ölçeklenmesi (Hacettepe, Siirt ve Aksaray Üniversiteleri Örneği)
Yazarlar:
Metin Odabaş
,
Levent Yakar
,
Ceylan Gündeğer
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4083
0
FAVORİ
4083
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi University Journal of Science
Harran Maarif Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Kadın ve Aile Araştırmaları Dergisi
Sosyal Sağlık Dergisi
Turkish Journal of Education
Yayınlar
A study of reliability, validity and development of the teacher expectation scale
Yazarlar:
Hasan İğde
,
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.976585
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
1
ATIF
0
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development and Validation of a Reading Self-Efficacy Scale
Yazarlar:
Gülten Koşar
,
Yunus Emre Akbana
,
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.894688
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2382
4
ATIF
0
FAVORİ
2382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilimleri Alanında 2005-2020 Yılları Arasında Yürütülen Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Levent Yakar
,
Hüseyin Demir
,
Hasan İğde
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.970639
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1046
4
ATIF
0
FAVORİ
1046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of emergency remote teaching on the university students’ end-of-term achievement
Yazarlar:
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.957433
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
679
6
ATIF
0
FAVORİ
679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin İdealistlik Düzeylerinin ve İdealist Öğretmen Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan İğde
,
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.841171
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1529
2
ATIF
0
FAVORİ
1529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Karşı Tutumlarının ve E-Öğrenmeye Hazır Bulunuşluklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Levent Yakar
,
Züleyha Yıldırım Yakar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.781097
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2121
17
ATIF
0
FAVORİ
2121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Teacher Training Programs in terms of Attitudes towards Teaching Profession and Teacher Self-Efficacy Perceptions: A Meta-Analysis
Yazarlar:
İsmail Yelpaze
,
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.725701
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
3
ATIF
0
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Yetiştirme Programında (İYEP) Karşılaşılan Sorunlar, Paydaşlarına Olan Katkıları ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Sami Aydın
,
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.642786
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2082
4
ATIF
0
FAVORİ
2082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yetiştiren Programlara Kayıtlı Öğrencilerin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Öğretmen Öz-Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Levent Yakar
,
İsmail Yelpaze
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.473678
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1233
8
ATIF
1
FAVORİ
1233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Seviye Belirleme Sınavında Değişen Madde ve Değişen Çeldirici Fonksiyonu Analizleri
Yazarlar:
Rağıp Terzi
,
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.368081
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2390
1
ATIF
0
FAVORİ
2390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat