Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Züleyha Yıldırım Yakar
Dr. Öğr. Üyesi
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
12
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
39
TR Dizin Atıf
24
12
Yayın
6
Hakemlik
39
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
0000-0002-6420-2205
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Ters Yüz Öğrenme Modelinin İlk ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematik Başarısına Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Züleyha Yıldırım Yakar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.865337
ATIF
6
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1797
6
ATIF
3
FAVORİ
1797
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Uzaktan Eğitimde Çevrimiçi Ters Yüz Öğrenme Modelinin Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Etkisi
Yazarlar:
Züleyha Yıldırım Yakar
,
Elif Doğru
,
Levent Yakar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
55
0
FAVORİ
55
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersinde Yapılandırmacılığa Dayalı Öğretim İlkelerinin Uygulanma Düzeyine İlişkin 8.Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Züleyha Yıldırım Yakar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1089418
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
831
0
FAVORİ
831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
University students’ online cooperative learning attitudes and its relationship with course achievement
Yazarlar:
Züleyha Yıldırım Yakar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1055170
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
611
0
FAVORİ
611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Öğrenme Modelinin İlk ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematik Başarısına Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Züleyha Yıldırım Yakar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.865337
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1797
3
FAVORİ
1797
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Züleyha Yıldırım Yakar
,
Emine Uzun
,
Betül Tekerek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.655590
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3768
0
FAVORİ
3768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Karşı Tutumlarının ve E-Öğrenmeye Hazır Bulunuşluklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Levent Yakar
,
Züleyha Yıldırım Yakar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.781097
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2140
0
FAVORİ
2140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oran Orantı Konusunda Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel İlişkilendirme Becerileri
Yazarlar:
Züleyha Yıldırım Yakar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2832
0
FAVORİ
2832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dönüşüm Geometrisi Alt Öğrenme Alanındaki Program Değişikliğinin Uygunluğunun Öğretmenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Züleyha Yıldırım Yakar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.657549
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2268
0
FAVORİ
2268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Basamaklı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Bilişsel Öğrenme Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Züleyha Yıldırım Yakar
,
Mustafa Albayrak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.584683
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1234
0
FAVORİ
1234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Alan Ölçmenin Basamaklı Öğretim Yöntemiyle Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Züleyha Yıldırım Yakar
,
Mustafa Albayrak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4461
0
FAVORİ
4461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİKSEL MODELLEME ETKİNLİKLERİNİN 5.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Züleyha Yıldırım
, Ahmet Işık
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18121
0
FAVORİ
18121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KÜME DESTEKLİ BİREYSELLEŞTİRME TEKNİĞİNİN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar: Cemalettin Işık,
Züleyha Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Turkish Journal of Education
Yayınlar
University students’ online cooperative learning attitudes and its relationship with course achievement
Yazarlar:
Züleyha Yıldırım Yakar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1055170
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
611
1
ATIF
0
FAVORİ
611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Öğrenme Modelinin İlk ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematik Başarısına Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Züleyha Yıldırım Yakar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.865337
ATIF
6
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1797
6
ATIF
3
FAVORİ
1797
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Züleyha Yıldırım Yakar
,
Emine Uzun
,
Betül Tekerek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.655590
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3768
13
ATIF
0
FAVORİ
3768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Karşı Tutumlarının ve E-Öğrenmeye Hazır Bulunuşluklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Levent Yakar
,
Züleyha Yıldırım Yakar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.781097
ATIF
18
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2140
18
ATIF
0
FAVORİ
2140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Basamaklı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Bilişsel Öğrenme Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Züleyha Yıldırım Yakar
,
Mustafa Albayrak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.584683
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1234
1
ATIF
0
FAVORİ
1234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat