Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hülya Kelecioğlu
Prof. Dr.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
16
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
14
16
Yayın
7
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
The Effect of Aberrant Responses on Ability Estimation in Computer Adaptive Tests
Yazarlar:
Sebahat Gören
,
Hakan Kara
,
Başak Erdem Kara
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1067307
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
768
0
ATIF
1
FAVORİ
768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Madde Takımı Tabanlı Testlerin Eşitlenmesinde Kullanılan Modellerin İncelenmesi
Yazarlar:
Ertunç Ukşul
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1419482
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
47
0
FAVORİ
47
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Standart MIMIC ve Arınık Çapa Maddeli MIMIC Yöntemleriyle Gerçekleştirilen DMF Çalışması
Yazarlar:
Pelin Tamcı
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1471797
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
153
0
FAVORİ
153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Measurement Precision and Test Lengths in Computerized Adaptive Tests in Different Conditions
Yazarlar:
Hüseyin Yıldız
,
Ceren Tunaboylu
,
Süleyman Ülkü
, Gamze Giray,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1068572
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
515
0
FAVORİ
515
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Student and Teacher Characteristics Associated with Mathematics Achievement in the Transition to Secondary Education Exam
Yazarlar:
Sinem Demirkol
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
116
0
FAVORİ
116
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing the Interaction of Item Position Effect and Student Characteristics within Explanatory IRT Models
Yazarlar:
Sinem Demirkol
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1126368
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
903
0
FAVORİ
903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Aberrant Responses on Ability Estimation in Computer Adaptive Tests
Yazarlar:
Sebahat Gören
,
Hakan Kara
,
Başak Erdem Kara
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1067307
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
768
1
FAVORİ
768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Başarısına Etki Eden Öğrenci ve Okul Özelliklerinin Hiyerarşik Lineer Model ile İncelenmesi
Yazarlar:
Sinem Demirkol
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1126043
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
0
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Effect of Item Position on Person and Item Parameters: PISA 2015 Turkey Sample
Yazarlar:
Sinem Demirkol
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.958576
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
936
0
FAVORİ
936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Kernel Equating and Kernel Local Equating in Item Response Theory Observed Score Equating
Yazarlar:
Merve Yıldırım Seheryeli
,
Hasibe Yahsi Sarı
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.900843
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
596
0
FAVORİ
596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Overview of E-Assessment
Yazarlar:
Nuri Doğan
, Nermin Kıbrıslıoğlu,
Hülya Kelecioğlu
, Ronald K. Hambleton
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1450
0
FAVORİ
1450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Performances Based on Ability Estimation of the Methods of Detecting Differential Item Functioning: A Simulation Study
Yazarlar:
İbrahim Uysal
,
Levent Ertuna
,
F. Güneş Ertaş
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.534312
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1159
0
FAVORİ
1159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Vocational High School Teachers’ and Students’ Opinions about Performance Tasks
Yazarlar:
Ayşegül Altun
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.425190
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1672
0
FAVORİ
1672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Group Invariance of Equating Results
Yazarlar:
Neşe Gübeş
,
Hülya Kalecioğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.34481
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
697
0
FAVORİ
697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Test Uygulamalarında Farklı Sonlandırma Kurallarının Ölçme Kesinliği ve Test Uzunluğu Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar: Melek Eroğlu, Melek Gülşah Eroğlu,
Hülya Kelecioğlu
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.87973
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1838
0
FAVORİ
1838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Karma Testlerin Eşitlenmesinde MTK Eşitleme Yöntemlerinin Eşitlik Özelliği Korunumu Ölçütüne Göre Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Öztürk Gübeş
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.65039
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1478
0
FAVORİ
1478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Denk Olmayan Gruplarda Ortak Madde Deseni Kullanılarak Madde Tepki Kuramına Dayalı Eşitleme Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3000
0
FAVORİ
3000
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editör
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
International Journal of Assessment Tools in Education
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Analyzing the Interaction of Item Position Effect and Student Characteristics within Explanatory IRT Models
Yazarlar:
Sinem Demirkol
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1126368
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
903
1
ATIF
0
FAVORİ
903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Effect of Item Position on Person and Item Parameters: PISA 2015 Turkey Sample
Yazarlar:
Sinem Demirkol
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.958576
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
936
3
ATIF
0
FAVORİ
936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Performances Based on Ability Estimation of the Methods of Detecting Differential Item Functioning: A Simulation Study
Yazarlar:
İbrahim Uysal
,
Levent Ertuna
,
F. Güneş Ertaş
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.534312
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1159
3
ATIF
0
FAVORİ
1159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Vocational High School Teachers’ and Students’ Opinions about Performance Tasks
Yazarlar:
Ayşegül Altun
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.425190
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1672
1
ATIF
0
FAVORİ
1672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Bilgisayarlı Test Uygulamalarında Farklı Sonlandırma Kurallarının Ölçme Kesinliği ve Test Uzunluğu Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar: Melek Eroğlu, Melek Gülşah Eroğlu,
Hülya Kelecioğlu
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.87973
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1838
5
ATIF
0
FAVORİ
1838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Karma Testlerin Eşitlenmesinde MTK Eşitleme Yöntemlerinin Eşitlik Özelliği Korunumu Ölçütüne Göre Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Öztürk Gübeş
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.65039
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1478
1
ATIF
0
FAVORİ
1478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat