Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Merve Yıldırım Seheryeli
Dr. Öğr. Üyesi
HASAN KALYONCU UNIVERSITY
Yayın
5
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
16
5
Yayın
13
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
0000-0002-1106-5358
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
HASAN KALYONCU UNIVERSITY
Yayınlar
Comparison of Kernel Equating and Kernel Local Equating in Item Response Theory Observed Score Equating
Yazarlar:
Merve Yıldırım Seheryeli
,
Hasibe Yahsi Sarı
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.900843
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
662
0
FAVORİ
662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Validity and Reliability Evidence of Professional Obsolescence Scale According to Different Test Theories
Yazarlar:
Sadegül Akbaba Altun
,
Şener Büyüköztürk
,
Merve Yıldırım Seheryeli
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.786466
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1203
0
FAVORİ
1203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Scaling of Mood-State and Sample Cases Causing Anger in a Relationship with Rank-Order Judgment and Classifying Judgment
Yazarlar:
Merve Yıldırım Seheryeli
,
Duygu Anıl
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.644805
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
0
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Reliability of the Measurements Regarding the Written Expression Skills According to Different Test Theories
Yazarlar:
Merve Yıldırım Seheryeli
,
Şeref Tan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.559470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1327
0
FAVORİ
1327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye Ölçme Araçları Dizininde Yer Alan Açımlayıcı Faktör Analizi Çalışmalarının Paralel Analiz Sonuçları İle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ufuk Akbaş
,
Ersoy Karabay
,
Merve Yıldırım-seheryeli
,
Ahmet Ayaz
,
Özgür Osman Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.453786
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3205
0
FAVORİ
3205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Türkiye Ölçme Araçları Dizininde Yer Alan Açımlayıcı Faktör Analizi Çalışmalarının Paralel Analiz Sonuçları İle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ufuk Akbaş
,
Ersoy Karabay
,
Merve Yıldırım-seheryeli
,
Ahmet Ayaz
,
Özgür Osman Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.453786
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3205
17
ATIF
0
FAVORİ
3205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat