İbrahim UYSAL Doç. Dr. BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 20 Hakemlik 33 CrossRef Atıf 30 TR Dizin Atıf 19
20 Yayın
33 Hakemlik
30 CrossRef Atıf
19 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Biyografi

İlköğretim Matematik Öğretmenliği lisans mezunu olup Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme alanında yüksek lisans ve doktora eğitimi almıştır.

Kurum

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Öğretmen Adaylarının Siber Zorbalık Duyarlılıkları ve Siber Zorbalık Duyarlılık Ölçeğinin Bazı Psikometrik Özellikleri
Yazarlar: İbrahim UYSAL , Güler DUMAN, Elif YAZICI, Merve ŞAHİN
Yayın Bilgisi: 2014 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.54545
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1968

4

ATIF

1

FAVORİ

1968

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bologna Sürecinde Program ve Ders Bilgi Paketlerinin Olgubilim Çalışması ile İncelenmesi
Yazarlar: Seval FER , Hülya KELECİOĞLU, Derya ÇOBANOĞLU AKTAN, Sevinç GELMEZ BURAKGAZİ, Özlenen ÖZDİYAR , Funda UYSAL , Nermin KIBRISLIOĞLU UYSAL , İbrahim UYSAL , Levent ERTUNA
Yayın Bilgisi: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.037
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 446

1

ATIF

1

FAVORİ

446

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

245

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

225

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

245

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

680

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

303

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Normal Dağılım İkilemi
DOI: 10.18039/ajesi.962653
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4088

0

FAVORİ

4088

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

621

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Alternative To Likert Scale: Emoji
DOI: 10.21031/epod.864336
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1523

0

FAVORİ

1523

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

567

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FAKTÖR ÇIKARMA YÖNTEMLERİNİN PARALEL ANALİZ SONUÇLARINA ETKİSİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.747075
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 580

0

FAVORİ

580

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1120

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

947

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

955

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çizgi Filmlerin İlkokul Öğrencilerinin Duyuşsal Özelliklerine Etkisine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar: İbrahim UYSAL , Selin SARIÇA
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466347
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 325

0

FAVORİ

325

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bologna Sürecinde Program ve Ders Bilgi Paketlerinin Olgubilim Çalışması ile İncelenmesi
Yazarlar: Seval FER , Hülya KELECİOĞLU, Derya ÇOBANOĞLU AKTAN, Sevinç GELMEZ BURAKGAZİ, Özlenen ÖZDİYAR , Funda UYSAL , Nermin KIBRISLIOĞLU UYSAL , İbrahim UYSAL , Levent ERTUNA
Yayın Bilgisi: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.037
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 446

1

FAVORİ

446

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Siber Zorbalık Duyarlılıkları ve Siber Zorbalık Duyarlılık Ölçeğinin Bazı Psikometrik Özellikleri
Yazarlar: İbrahim UYSAL , Güler DUMAN, Elif YAZICI, Merve ŞAHİN
Yayın Bilgisi: 2014 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.54545
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1968

1

FAVORİ

1968

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1252

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

7395

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Normal Dağılım İkilemi
DOI: 10.18039/ajesi.962653
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4088

6

ATIF

0

FAVORİ

4088

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Alternative To Likert Scale: Emoji
DOI: 10.21031/epod.864336
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1523

1

ATIF

0

FAVORİ

1523

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
DOI: 10.21449/ijate.815961
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 567

2

ATIF

0

FAVORİ

567

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FAKTÖR ÇIKARMA YÖNTEMLERİNİN PARALEL ANALİZ SONUÇLARINA ETKİSİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.747075
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 580

1

ATIF

0

FAVORİ

580

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

5

ATIF

0

FAVORİ

947

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

955

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çizgi Filmlerin İlkokul Öğrencilerinin Duyuşsal Özelliklerine Etkisine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar: İbrahim UYSAL , Selin SARIÇA
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466347
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 325

1

ATIF

0

FAVORİ

325

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bologna Sürecinde Program ve Ders Bilgi Paketlerinin Olgubilim Çalışması ile İncelenmesi
Yazarlar: Seval FER , Hülya KELECİOĞLU, Derya ÇOBANOĞLU AKTAN, Sevinç GELMEZ BURAKGAZİ, Özlenen ÖZDİYAR , Funda UYSAL , Nermin KIBRISLIOĞLU UYSAL , İbrahim UYSAL , Levent ERTUNA
Yayın Bilgisi: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.037
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 446

1

ATIF

1

FAVORİ

446

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

1663

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Siber Zorbalık Duyarlılıkları ve Siber Zorbalık Duyarlılık Ölçeğinin Bazı Psikometrik Özellikleri
Yazarlar: İbrahim UYSAL , Güler DUMAN, Elif YAZICI, Merve ŞAHİN
Yayın Bilgisi: 2014 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.54545
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1968

4

ATIF

1

FAVORİ

1968

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.