Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İbrahim Uysal
Doç. Dr.
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
23
Hakemlik
48
CrossRef Atıf
68
TR Dizin Atıf
54
23
Yayın
48
Hakemlik
68
CrossRef Atıf
54
TR Dizin Atıf
0000-0002-6767-0362
57205341245
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Ölçek Geliştirme
Kültürlerarası Ölçek Uyarlama
Similasyon çalışmaları
Kurum
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Siber Zorbalık Duyarlılıkları ve Siber Zorbalık Duyarlılık Ölçeğinin Bazı Psikometrik Özellikleri
Yazarlar:
İbrahim Uysal
, Güler Duman, Elif Yazıcı,
Merve Şahin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.54545
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2280
4
ATIF
1
FAVORİ
2280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bologna Sürecinde Program ve Ders Bilgi Paketlerinin Olgubilim Çalışması ile İncelenmesi
Yazarlar:
Seval Fer
, Hülya Kelecioğlu, Derya Çobanoğlu Aktan, Sevinç Gelmez Burakgazi,
Özlenen Özdiyar
,
Funda Uysal
,
Nermin Kıbrıslıoğlu Uysal
,
İbrahim Uysal
,
Levent Ertuna
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.037
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
603
1
ATIF
1
FAVORİ
603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayarda tasarım ve linol baskı ile hazırlanan ekslibris çalışmalarının incelenmesi
Yazarlar:
Merve Günaydın
,
Cihan Şule Külük
,
İbrahim Uysal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1139169
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
669
0
ATIF
1
FAVORİ
669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersine Yönelik Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Seval Fer
,
Sevilay Yıldız
,
Murat Debbağ
,
İbrahim Uysal
,
Levent Ertuna
,
İlker Cırık
,
Esma Genç
,
Melih Derya Gürer
,
Yasemin Kuzgun
,
Derya Karadeniz
,
Fatih Karataş
,
Hülya Pehlivan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1434302
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
169
0
FAVORİ
169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Esnek Öğrenme Ortamı İlgi Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Seval Fer
,
Esma Genç
,
İlker Cırık
,
İbrahim Uysal
,
Levent Ertuna
,
Sevilay Yıldız
,
Murat Debbağ
,
Melih Derya Gürer
,
Hülya Pehlivan
,
Derya Karadeniz
,
Yasemin Kuzgun
,
Fatih Karataş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1506845
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
145
0
FAVORİ
145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireysel ve Akranla Çalışma Becerisi Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Seval Fer
,
Levent Ertuna
,
İbrahim Uysal
,
Melih Derya Gürer
,
Murat Debbağ
,
Fatih Karataş
,
Derya Karadeniz
,
Yasemin Kuzgun
,
Esma Genç
,
İlker Cırık
,
Sevilay Yıldız
,
Hülya Pehlivan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1460366
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
271
0
FAVORİ
271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezleri Resim Yetenek Alanı Görsel Algı Ön Tanılama Testi: Pilot Bir Çalışma
Yazarlar:
Seçkin Göksu
,
Altay Eren
,
Suzan Duygu Bedir Erişti
,
İbrahim Uysal
,
Songül Esin Erol
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1106759
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
694
0
FAVORİ
694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayarda tasarım ve linol baskı ile hazırlanan ekslibris çalışmalarının incelenmesi
Yazarlar:
Merve Günaydın
,
Cihan Şule Külük
,
İbrahim Uysal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1139169
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
669
1
FAVORİ
669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
To what extent are item discrimination values realistic? A new index for two-dimensional structures
Yazarlar:
Abdullah Faruk Kılıç
,
İbrahim Uysal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1098757
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1578
0
FAVORİ
1578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effect of Item Parameter Drift in Mixed Format Common Items on Test Equating
Yazarlar:
İbrahim Uysal
,
Merve Şahin Kürşad
,
Abdullah Faruk Kılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.108.9.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
595
0
FAVORİ
595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Normal Dağılım İkilemi
Yazarlar:
İbrahim Uysal
,
Abdullah Kılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.962653
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9862
0
FAVORİ
9862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘EĞRİ BİR AYNADA DOĞRUYU GÖRMEK’: PISA 2018 ÖĞRENCİ BAŞARISININ DOĞRUSAL OLMAYAN BİR ÇERÇEVEDE İNCELENMESİ
Yazarlar:
İbrahim Uysal
,
Altay Eren
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.932207
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
929
0
FAVORİ
929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Alternative To Likert Scale: Emoji
Yazarlar:
Abdullah Faruk Kılıç
,
İbrahim Uysal
,
Bilal Kalkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.864336
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2420
0
FAVORİ
2420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
Yazarlar:
İbrahim Uysal
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.815961
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
812
0
FAVORİ
812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FAKTÖR ÇIKARMA YÖNTEMLERİNİN PARALEL ANALİZ SONUÇLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Abdullah Faruk Kılıç
,
İbrahim Uysal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.747075
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1028
0
FAVORİ
1028
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How Reliable Is It to Automatically Score Open-Ended Items? An Application in the Turkish Language
Yazarlar:
İbrahim Uysal
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.817396
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1746
0
FAVORİ
1746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Confirmatory Factor Analysis Estimation Methods on Binary Data
Yazarlar:
Abdullah Kılıç
,
İbrahim Uysal
,
Burcu Atar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.660353
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1382
0
FAVORİ
1382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çizgi Filmlerin İlkokul Öğrencilerinin Duyuşsal Özelliklerine Etkisine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
İbrahim Uysal
, Selin Sarıça
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466347
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
540
0
FAVORİ
540
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Faktör sayısını belirleme yöntemlerinin karşılaştırılması: Bir simülasyon çalışması
Yazarlar:
Abdullah Faruk Kılıç
,
İbrahim Uysal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.518636
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1104
0
FAVORİ
1104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Performances Based on Ability Estimation of the Methods of Detecting Differential Item Functioning: A Simulation Study
Yazarlar:
İbrahim Uysal
,
Levent Ertuna
,
F. Güneş Ertaş
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.534312
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1123
0
FAVORİ
1123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bologna Sürecinde Program ve Ders Bilgi Paketlerinin Olgubilim Çalışması ile İncelenmesi
Yazarlar:
Seval Fer
, Hülya Kelecioğlu, Derya Çobanoğlu Aktan, Sevinç Gelmez Burakgazi,
Özlenen Özdiyar
,
Funda Uysal
,
Nermin Kıbrıslıoğlu Uysal
,
İbrahim Uysal
,
Levent Ertuna
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.037
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
603
1
FAVORİ
603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Genel Öz Yeterlik Ve Epistomolojik İnançlarının Karşılaştırmalı İncelemesi
Yazarlar:
İbrahim Uysal
, Selin Kösemen
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
0
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Araştırma Görevlilerinin Mesleki Sorunlarının İkili Karşılaştırma Yoluyla Ölçeklenmesi
Yazarlar:
İbrahim Uysal
,
Duygu Anıl
,
Levent Ertuna
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.14618
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1898
0
FAVORİ
1898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Siber Zorbalık Duyarlılıkları ve Siber Zorbalık Duyarlılık Ölçeğinin Bazı Psikometrik Özellikleri
Yazarlar:
İbrahim Uysal
, Güler Duman, Elif Yazıcı,
Merve Şahin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.54545
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2280
1
FAVORİ
2280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Konusundaki Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Merve Şahin
,
İbrahim Uysal
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1436
0
FAVORİ
1436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Genel Öz-Yeterlik İnançları: AİBÜ Eğitim Fakültesi Örneği
Yazarlar:
İbrahim Uysal
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8390
0
FAVORİ
8390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstatistik Editörü
Kurul Üyeliği
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Abant Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Education and Future
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kastamonu Education Journal
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
To what extent are item discrimination values realistic? A new index for two-dimensional structures
Yazarlar:
Abdullah Faruk Kılıç
,
İbrahim Uysal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1098757
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1578
3
ATIF
0
FAVORİ
1578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Normal Dağılım İkilemi
Yazarlar:
İbrahim Uysal
,
Abdullah Kılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.962653
ATIF
26
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9862
26
ATIF
0
FAVORİ
9862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Alternative To Likert Scale: Emoji
Yazarlar:
Abdullah Faruk Kılıç
,
İbrahim Uysal
,
Bilal Kalkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.864336
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2420
4
ATIF
0
FAVORİ
2420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
Yazarlar:
İbrahim Uysal
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.815961
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
812
4
ATIF
0
FAVORİ
812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FAKTÖR ÇIKARMA YÖNTEMLERİNİN PARALEL ANALİZ SONUÇLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Abdullah Faruk Kılıç
,
İbrahim Uysal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.747075
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1028
3
ATIF
0
FAVORİ
1028
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How Reliable Is It to Automatically Score Open-Ended Items? An Application in the Turkish Language
Yazarlar:
İbrahim Uysal
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.817396
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1746
1
ATIF
0
FAVORİ
1746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Confirmatory Factor Analysis Estimation Methods on Binary Data
Yazarlar:
Abdullah Kılıç
,
İbrahim Uysal
,
Burcu Atar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.660353
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1382
8
ATIF
0
FAVORİ
1382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çizgi Filmlerin İlkokul Öğrencilerinin Duyuşsal Özelliklerine Etkisine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
İbrahim Uysal
, Selin Sarıça
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466347
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
540
1
ATIF
0
FAVORİ
540
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Faktör sayısını belirleme yöntemlerinin karşılaştırılması: Bir simülasyon çalışması
Yazarlar:
Abdullah Faruk Kılıç
,
İbrahim Uysal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.518636
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1104
5
ATIF
0
FAVORİ
1104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Performances Based on Ability Estimation of the Methods of Detecting Differential Item Functioning: A Simulation Study
Yazarlar:
İbrahim Uysal
,
Levent Ertuna
,
F. Güneş Ertaş
,
Hülya Kelecioğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.534312
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1123
3
ATIF
0
FAVORİ
1123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bologna Sürecinde Program ve Ders Bilgi Paketlerinin Olgubilim Çalışması ile İncelenmesi
Yazarlar:
Seval Fer
, Hülya Kelecioğlu, Derya Çobanoğlu Aktan, Sevinç Gelmez Burakgazi,
Özlenen Özdiyar
,
Funda Uysal
,
Nermin Kıbrıslıoğlu Uysal
,
İbrahim Uysal
,
Levent Ertuna
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.037
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
603
1
ATIF
1
FAVORİ
603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Araştırma Görevlilerinin Mesleki Sorunlarının İkili Karşılaştırma Yoluyla Ölçeklenmesi
Yazarlar:
İbrahim Uysal
,
Duygu Anıl
,
Levent Ertuna
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.14618
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1898
5
ATIF
0
FAVORİ
1898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Siber Zorbalık Duyarlılıkları ve Siber Zorbalık Duyarlılık Ölçeğinin Bazı Psikometrik Özellikleri
Yazarlar:
İbrahim Uysal
, Güler Duman, Elif Yazıcı,
Merve Şahin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.54545
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2280
4
ATIF
1
FAVORİ
2280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat