Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
İbrahim UYSAL
İbrahim UYSAL
Doç. Dr.
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
0000-0002-6767-0362
Yayın
20
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
30
TR Dizin Atıf
19
0000-0002-6767-0362
20
Yayın
33
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Biyografi
İlköğretim Matematik Öğretmenliği lisans mezunu olup Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme alanında yüksek lisans ve doktora eğitimi almıştır.
Kurum
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Siber Zorbalık Duyarlılıkları ve Siber Zorbalık Duyarlılık Ölçeğinin Bazı Psikometrik Özellikleri
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
, Güler DUMAN, Elif YAZICI,
Merve ŞAHİN
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.54545
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1968
4
ATIF
1
FAVORİ
1968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bologna Sürecinde Program ve Ders Bilgi Paketlerinin Olgubilim Çalışması ile İncelenmesi
Yazarlar:
Seval FER
, Hülya KELECİOĞLU, Derya ÇOBANOĞLU AKTAN, Sevinç GELMEZ BURAKGAZİ,
Özlenen ÖZDİYAR
,
Funda UYSAL
,
Nermin KIBRISLIOĞLU UYSAL
,
İbrahim UYSAL
,
Levent ERTUNA
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.037
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
446
1
ATIF
1
FAVORİ
446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayarda tasarım ve linol baskı ile hazırlanan ekslibris çalışmalarının incelenmesi
Yazarlar:
Merve GÜNAYDIN
,
Cihan Şule KÜLÜK
,
İbrahim UYSAL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1139169
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
245
0
ATIF
1
FAVORİ
245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Bilim ve Sanat Merkezleri Resim Yetenek Alanı Görsel Algı Ön Tanılama Testi: Pilot Bir Çalışma
Yazarlar:
Seçkin GÖKSU
,
Altay EREN
,
Suzan Duygu BEDİR ERİŞTİ
,
İbrahim UYSAL
,
Songül Esin EROL
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1106759
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
225
0
FAVORİ
225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayarda tasarım ve linol baskı ile hazırlanan ekslibris çalışmalarının incelenmesi
Yazarlar:
Merve GÜNAYDIN
,
Cihan Şule KÜLÜK
,
İbrahim UYSAL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1139169
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
245
1
FAVORİ
245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
To what extent are item discrimination values realistic? A new index for two-dimensional structures
Yazarlar:
Abdullah Faruk KILIÇ
,
İbrahim UYSAL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1098757
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
0
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effect of Item Parameter Drift in Mixed Format Common Items on Test Equating
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
,
Merve ŞAHİN KÜRŞAD
,
Abdullah Faruk KILIÇ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.108.9.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
303
0
FAVORİ
303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Normal Dağılım İkilemi
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
,
Abdullah KILIÇ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.962653
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4088
0
FAVORİ
4088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘EĞRİ BİR AYNADA DOĞRUYU GÖRMEK’: PISA 2018 ÖĞRENCİ BAŞARISININ DOĞRUSAL OLMAYAN BİR ÇERÇEVEDE İNCELENMESİ
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
,
Altay EREN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.932207
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
621
0
FAVORİ
621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Alternative To Likert Scale: Emoji
Yazarlar:
Abdullah Faruk KILIÇ
,
İbrahim UYSAL
,
Bilal KALKAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.864336
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1523
0
FAVORİ
1523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.815961
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
567
0
FAVORİ
567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FAKTÖR ÇIKARMA YÖNTEMLERİNİN PARALEL ANALİZ SONUÇLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Abdullah Faruk KILIÇ
,
İbrahim UYSAL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.747075
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How Reliable Is It to Automatically Score Open-Ended Items? An Application in the Turkish Language
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.817396
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1120
0
FAVORİ
1120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Confirmatory Factor Analysis Estimation Methods on Binary Data
Yazarlar:
Abdullah KILIÇ
,
İbrahim UYSAL
,
Burcu ATAR
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.660353
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
947
0
FAVORİ
947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Faktör sayısını belirleme yöntemlerinin karşılaştırılması: Bir simülasyon çalışması
Yazarlar:
Abdullah Faruk KILIÇ
,
İbrahim UYSAL
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.518636
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
955
0
FAVORİ
955
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çizgi Filmlerin İlkokul Öğrencilerinin Duyuşsal Özelliklerine Etkisine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
, Selin SARIÇA
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466347
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
325
0
FAVORİ
325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Performances Based on Ability Estimation of the Methods of Detecting Differential Item Functioning: A Simulation Study
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
,
Levent ERTUNA
,
F. Güneş ERTAŞ
,
Hülya KELECİOĞLU
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.534312
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
917
0
FAVORİ
917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bologna Sürecinde Program ve Ders Bilgi Paketlerinin Olgubilim Çalışması ile İncelenmesi
Yazarlar:
Seval FER
, Hülya KELECİOĞLU, Derya ÇOBANOĞLU AKTAN, Sevinç GELMEZ BURAKGAZİ,
Özlenen ÖZDİYAR
,
Funda UYSAL
,
Nermin KIBRISLIOĞLU UYSAL
,
İbrahim UYSAL
,
Levent ERTUNA
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.037
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
446
1
FAVORİ
446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Genel Öz Yeterlik Ve Epistomolojik İnançlarının Karşılaştırmalı İncelemesi
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
, Selin KÖSEMEN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
0
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Araştırma Görevlilerinin Mesleki Sorunlarının İkili Karşılaştırma Yoluyla Ölçeklenmesi
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
,
Duygu ANIL
,
Levent ERTUNA
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.14618
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
0
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Siber Zorbalık Duyarlılıkları ve Siber Zorbalık Duyarlılık Ölçeğinin Bazı Psikometrik Özellikleri
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
, Güler DUMAN, Elif YAZICI,
Merve ŞAHİN
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.54545
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1968
1
FAVORİ
1968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Konusundaki Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Merve ŞAHİN
,
İbrahim UYSAL
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1252
0
FAVORİ
1252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Genel Öz-Yeterlik İnançları: AİBÜ Eğitim Fakültesi Örneği
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7395
0
FAVORİ
7395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstatistik Editörü
Kurul Üyeliği
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Abant Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kastamonu Education Journal
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Normal Dağılım İkilemi
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
,
Abdullah KILIÇ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.962653
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4088
6
ATIF
0
FAVORİ
4088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Alternative To Likert Scale: Emoji
Yazarlar:
Abdullah Faruk KILIÇ
,
İbrahim UYSAL
,
Bilal KALKAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.864336
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1523
1
ATIF
0
FAVORİ
1523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
,
Nuri DOĞAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.815961
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
567
2
ATIF
0
FAVORİ
567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FAKTÖR ÇIKARMA YÖNTEMLERİNİN PARALEL ANALİZ SONUÇLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Abdullah Faruk KILIÇ
,
İbrahim UYSAL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.747075
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
1
ATIF
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Confirmatory Factor Analysis Estimation Methods on Binary Data
Yazarlar:
Abdullah KILIÇ
,
İbrahim UYSAL
,
Burcu ATAR
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.660353
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
947
5
ATIF
0
FAVORİ
947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Faktör sayısını belirleme yöntemlerinin karşılaştırılması: Bir simülasyon çalışması
Yazarlar:
Abdullah Faruk KILIÇ
,
İbrahim UYSAL
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.518636
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
955
4
ATIF
0
FAVORİ
955
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çizgi Filmlerin İlkokul Öğrencilerinin Duyuşsal Özelliklerine Etkisine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
, Selin SARIÇA
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466347
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
325
1
ATIF
0
FAVORİ
325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Performances Based on Ability Estimation of the Methods of Detecting Differential Item Functioning: A Simulation Study
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
,
Levent ERTUNA
,
F. Güneş ERTAŞ
,
Hülya KELECİOĞLU
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.534312
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
917
3
ATIF
0
FAVORİ
917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bologna Sürecinde Program ve Ders Bilgi Paketlerinin Olgubilim Çalışması ile İncelenmesi
Yazarlar:
Seval FER
, Hülya KELECİOĞLU, Derya ÇOBANOĞLU AKTAN, Sevinç GELMEZ BURAKGAZİ,
Özlenen ÖZDİYAR
,
Funda UYSAL
,
Nermin KIBRISLIOĞLU UYSAL
,
İbrahim UYSAL
,
Levent ERTUNA
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.037
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
446
1
ATIF
1
FAVORİ
446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Araştırma Görevlilerinin Mesleki Sorunlarının İkili Karşılaştırma Yoluyla Ölçeklenmesi
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
,
Duygu ANIL
,
Levent ERTUNA
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.14618
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
2
ATIF
0
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Siber Zorbalık Duyarlılıkları ve Siber Zorbalık Duyarlılık Ölçeğinin Bazı Psikometrik Özellikleri
Yazarlar:
İbrahim UYSAL
, Güler DUMAN, Elif YAZICI,
Merve ŞAHİN
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.54545
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1968
4
ATIF
1
FAVORİ
1968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat