Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD)
Kapak Resmi
Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim ... Giriş
e-ISSN 2458-9381 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Mutlu TÜRKMEN | http://dergipark.org.tr/intjcss


Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, yılda iki kere (Haziran ve Aralık aylarında) yayımlanan bilimsel hakemli bir araştırma dergisidir. 

Kısa adı UKSAD olan ve açık erişimli olarak yayımlanan derginin tam metinleri okuyuculara da açıktır. Böylelikle bilimsel araştırmalara kolaylıkla ulaşılması ve bilimsel bilginin daha etkin bir biçimde paylaşımı esas alınmaktadır. Dergi, hem yazarlar hem okurlar için tamamıyla ücretsiz olarak hizmet vermektedir. UKSAD, hakemli bir dergi olup, her çalışmanın en az 2 hakem tarafından körleme yoluyla değerlendirilmesini esas alır. UKSAD, yazarlardan hiçbir zaman hakem önerisi kabul etmez. Dergide hakemlik yapmak isteyenler, Dergipark'a kullanıcı kaydı yapmalı ve hakemlik talebini dergi yönetimine bildirmelidir.  

UKSAD, Türkçe ve İngilizce dillerinde yayın yapar. Tam metni Türkçe olan araştırmaların mutlaka İngilizce öz bölümüne sahip olması gerekmektedir. İngilizce tam metinlerde Türkçe öz bulunması zorunlu değildir. 

UKSAD, Index Copernicus (ICV=63,05), J Gate, Google Scholar, Research Bible, SOBIAD, Turkish Education Index, Scientific Indexing Services, Open Access Library (Oalib), Idealonline'da listelenmekte olup, daha birçok uluslararası saygın indekste yer almak için başvurular yapılmıştır.

Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD)

e-ISSN 2458-9381 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Mutlu TÜRKMEN | http://dergipark.org.tr/intjcss
Kapak Resmi


Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, yılda iki kere (Haziran ve Aralık aylarında) yayımlanan bilimsel hakemli bir araştırma dergisidir. 

Kısa adı UKSAD olan ve açık erişimli olarak yayımlanan derginin tam metinleri okuyuculara da açıktır. Böylelikle bilimsel araştırmalara kolaylıkla ulaşılması ve bilimsel bilginin daha etkin bir biçimde paylaşımı esas alınmaktadır. Dergi, hem yazarlar hem okurlar için tamamıyla ücretsiz olarak hizmet vermektedir. UKSAD, hakemli bir dergi olup, her çalışmanın en az 2 hakem tarafından körleme yoluyla değerlendirilmesini esas alır. UKSAD, yazarlardan hiçbir zaman hakem önerisi kabul etmez. Dergide hakemlik yapmak isteyenler, Dergipark'a kullanıcı kaydı yapmalı ve hakemlik talebini dergi yönetimine bildirmelidir.  

UKSAD, Türkçe ve İngilizce dillerinde yayın yapar. Tam metni Türkçe olan araştırmaların mutlaka İngilizce öz bölümüne sahip olması gerekmektedir. İngilizce tam metinlerde Türkçe öz bulunması zorunlu değildir. 

UKSAD, Index Copernicus (ICV=63,05), J Gate, Google Scholar, Research Bible, SOBIAD, Turkish Education Index, Scientific Indexing Services, Open Access Library (Oalib), Idealonline'da listelenmekte olup, daha birçok uluslararası saygın indekste yer almak için başvurular yapılmıştır.

Cilt 5 - Sayı 1 - Haz 2019
  1. Yoga İnanç Ölçeği(YİÖ): Türkçe'ye Uyarlama, Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 1 - 14
    Didem Tetik Küçükelçi
  2. Kurum İçi İletişim Stratejileri Bağlamında Oyunlaştırma Kullanımı: Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 15 - 47
    Çiğdem Özkan, Hatun Boztepe Taşkıran
  3. Medya Okuryazarlığının Toplumsal Karşılığı Üzerine Ampirik Bir Çalışma (Elazığ İli Özelinde Akademisyenler İle Vatandaşlar Arasında Karşılaştırmalı Bir Analiz)Üzerine Ampirik Bir Çalışma (Elazığ İli Özelinde Akademisyenler İle Vatandaşlar Arasında Karşılaştırmalı Bir Analiz)
    Sayfalar 48 - 72
    Merve Barut, Mustafa Yağbasan
  4. Ulus Devletin Güvenlik Krizi Bağlamında Gramsci’nin Etnik Milliyetçi Köklerinin Radikal Demokrasi ve Medyadaki İzleri
    Sayfalar 73 - 95
    Zeliha OÇAK
  5. Kırgızistan'da E-Ticaret Uygulamaları ve Tüketicilerin Satın Alma Sürecinde Kanaat Önderlerinin Rolü
    Sayfalar 96 - 119
    Aslı Yurdigül, Ayşe Nur Yılmaz
  6. Sosyal Medya’da Dijital Yemek Kültürü
    Sayfalar 120 - 136
    Ayşegül Elif Çaycı
  7. Kavram ve Kuramlarıyla Marshall Mcluhan’a Bakış: Günümüzün Egemen Medya Araçları Ekseninde Bir Değerlendirme
    Sayfalar 137 - 158
    Erdem Varol, Merve Çelik Varol
  8. Popüler Kültür Ürünü Olarak Evlilik Programları
    Sayfalar 159 - 181
    Emre Eroğlu, Enderhan Karakoç
  9. Özel Günlerde Lüks Tüketim Ürünlerinin Bannerlardaki Sunumu: 14 Şubat Sevgililer Günü Pırlanta Reklamları
    Sayfalar 182 - 210
    İHSAN EKEN, BAŞAK GEZMEN
  10. Optimization of Spirituality and Akhlaq of Islamic Youth through Da'wah Billisan Da'i
    Sayfalar 211 - 222
    Yunidar Cut Mutia Yanti
  11. Geleneksel Çin Müzik Kültüründe Si-Zhy Kavramı
    Sayfalar 223 - 236
    Rauf Kerimov
  12. Cinsiyet Ayrımcılığı Bağlamında Yazılı Basında Haber Seçimlerinin İncelenmesi
    Sayfalar 237 - 256
    Nur Esra Atmaca
  13. Inventorying Intangible Cultural Heritages of the Ethiopian Somali People & Assessing their Values
    Sayfalar 257 - 268
    Seyoum Merga
  14. Kore Savaşı’na Belgesel Film Yoluyla Bakış: “Mümtaz Birlik”
    Sayfalar 269 - 290
    Abdulhamit Avşar
  15. Doğrudan Yabancı Yatırımların Ekonomik Büyüme Üzerine Etkisi: Orta Asya Ülkeleri Örneği
    Sayfalar 291 - 307
    Aziza Syzdykova
  16. The Evaluation of Social Media within the Context of the Silencing System
    Sayfalar 308 - 322
    Kübra Erden
  17. Syrians in Turkey: a Review of Literature
    Sayfalar 323 - 336
    Ayşegül Akdemir
  18. The Europeanization of social science research: the relation between policy research and migration policies in Italy in the late 1990s early 2000s.
    Sayfalar 337 - 356
    Marco Boschele
  19. Turkish Emotion Word ‘sıkılmak’ And Equivalents in Korean
    Sayfalar 357 - 369
    DURSUN ESSIZ
  20. Spor Bilimleri Fakültesi ve Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Dini Yönelimleri ile Değer Eğilimleri Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
    Sayfalar 370 - 390
    Oktay KIZAR
  21. Bir Fırsat Ortamı Olan İnternet Üzerinden Etkili Bir Alternatif Medyayı Oluşturmak ve İlgili Sorunlar
    Sayfalar 391 - 401
    Abdulkadir Büyükbingöl