Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Suzan Duygu Bedir Erişti
Prof. Dr.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
16
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
14
16
Yayın
5
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0002-2511-6830
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Güzel Sanatlar Eğitimi
Kurum
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Görsel Algı Kuramlarına Göre Reklam İçerikli Tasarımların Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Art-e Sanat Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10804
0
ATIF
2
FAVORİ
10804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Branş Öğretmenlerinin Web Destekli Öğretim İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Suzan Duygu Erişti
, Esra Şişman,
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
0
ATIF
1
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN KÜLTÜREL UYUM SÜRECİNE YÖNELİK TASARIM TABANLI ARAŞTIRMA YAKLAŞIMINA DAYALI ÇEVRİMİÇİ ORYANTASYON UYGULAMASININ GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
,
Ozan Coşkunserçe
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.288489
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2210
3
ATIF
1
FAVORİ
2210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu olan Çocuklar için Tasarım Tabanlı Araştırma Yaklaşımına Dayalı Eğitsel Oyun Tasarımı
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
,
Mehmet Fırat
, Serkan İzmirli,
Beril Ceylan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323387
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5854
3
ATIF
1
FAVORİ
5854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düzeltme: Sosyal Medyadaki Kültürel Kimliklerin Dönüşümü Odaklı “Blogger Anne” Kimliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gözde Yardım
,
Suzan Duygu Bedir Erişti
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.31123/akil.953030
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1020
1
ATIF
1
FAVORİ
1020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Integrating Digital Technologies and AI in Art Education: Pedagogical Competencies and the Evolution of Digital Visual Culture
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
, Kerry Freedman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.94.11.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
114
0
FAVORİ
114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanatın Sosyo-Kültürel Uzantıları ve Sanat Eğitiminde Kamusal Alan Pedagojisi
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1538289
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
34
0
FAVORİ
34
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİJİTAL GÖRSEL KÜLTÜRE DAYALI YARATICI PEDAGOJİK YAKLAŞIMLAR
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
Yayın Bilgisi: 2023 ,
ERKİN (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Uluslararası Sanat ve Tasarım Araştırmaları Dergisi)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
304
0
FAVORİ
304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezleri Resim Yetenek Alanı Görsel Algı Ön Tanılama Testi: Pilot Bir Çalışma
Yazarlar:
Seçkin Göksu
,
Altay Eren
,
Suzan Duygu Bedir Erişti
,
İbrahim Uysal
,
Songül Esin Erol
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1106759
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
853
0
FAVORİ
853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düzeltme: Sosyal Medyadaki Kültürel Kimliklerin Dönüşümü Odaklı “Blogger Anne” Kimliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gözde Yardım
,
Suzan Duygu Bedir Erişti
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.31123/akil.953030
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1020
1
FAVORİ
1020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUKLARDA TEKNOLOJİ ODAKLI GÖRSEL İLETİŞİM VE DİNAMİK BİR GÖRSEL İLETİŞİM YOLU OLARAK DİJİTAL ÖYKÜLEME
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal
DOI: 10.17064/iuifd.333102
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2309
0
FAVORİ
2309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanat ve Tasarım Öğrencilerinin Tez Oluşturma Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar ve Gereksinimlerine Dayalı Olarak Kazanması Gereken Yeterliliklerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2157
0
FAVORİ
2157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu olan Çocuklar için Tasarım Tabanlı Araştırma Yaklaşımına Dayalı Eğitsel Oyun Tasarımı
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
,
Mehmet Fırat
, Serkan İzmirli,
Beril Ceylan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323387
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5854
1
FAVORİ
5854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görsel Sanatlar Öğretmen Adaylarının ‘Resim-iş Öğretmenliği’ Algılarına İlişkin Metaforlar
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.306631
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1379
0
FAVORİ
1379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN KÜLTÜREL UYUM SÜRECİNE YÖNELİK TASARIM TABANLI ARAŞTIRMA YAKLAŞIMINA DAYALI ÇEVRİMİÇİ ORYANTASYON UYGULAMASININ GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
,
Ozan Coşkunserçe
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.288489
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2210
1
FAVORİ
2210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Katılımcı Tasarım Temelli Dijital Öyküleme Sürecinde İlköğretim Öğrencilerinin Yaratıcılık Göstergeleri
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.28031
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3866
0
FAVORİ
3866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görsel Algı Kuramlarına Göre Reklam İçerikli Tasarımların Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Art-e Sanat Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10804
2
FAVORİ
10804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Art-Based Educational Research to Generate a Practice Based Approach
Yazarlar:
Suzan Bedir Erişti
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.85467
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2545
0
FAVORİ
2545
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anadolu Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Yüksekokulu Moda Tasarımı Bölümü Öğrencileri Örneğinde Sanatsal Tasarım Sürecine Dayalı Kültür Algısı
Yazarlar:
Suzan Bedir Erişti
,
Ayşe Tekin Akbulut
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.2s1m
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2375
0
FAVORİ
2375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Resimsel Anlatımlarında Popüler Kültür Algısı (Norveç Çok Kültürlü Fjell İlköğretim Okulu Örneği)
Yazarlar:
Suzan Duygu Eristi
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
853
0
FAVORİ
853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Branş Öğretmenlerinin Web Destekli Öğretim İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Suzan Duygu Erişti
, Esra Şişman,
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
1
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Art-e Sanat Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
ERKİN (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Uluslararası Sanat ve Tasarım Araştırmaları Dergisi)
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal
Kastamonu Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Participatory Educational Research
STAR Sanat ve Tasarım Araştırmaları Dergisi
Turkish Online Journal of Design Art and Communication
Yayınlar
Düzeltme: Sosyal Medyadaki Kültürel Kimliklerin Dönüşümü Odaklı “Blogger Anne” Kimliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gözde Yardım
,
Suzan Duygu Bedir Erişti
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.31123/akil.953030
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1020
1
ATIF
1
FAVORİ
1020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu olan Çocuklar için Tasarım Tabanlı Araştırma Yaklaşımına Dayalı Eğitsel Oyun Tasarımı
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
,
Mehmet Fırat
, Serkan İzmirli,
Beril Ceylan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323387
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5854
3
ATIF
1
FAVORİ
5854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görsel Sanatlar Öğretmen Adaylarının ‘Resim-iş Öğretmenliği’ Algılarına İlişkin Metaforlar
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.306631
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1379
1
ATIF
0
FAVORİ
1379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN KÜLTÜREL UYUM SÜRECİNE YÖNELİK TASARIM TABANLI ARAŞTIRMA YAKLAŞIMINA DAYALI ÇEVRİMİÇİ ORYANTASYON UYGULAMASININ GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
,
Ozan Coşkunserçe
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.288489
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2210
3
ATIF
1
FAVORİ
2210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Katılımcı Tasarım Temelli Dijital Öyküleme Sürecinde İlköğretim Öğrencilerinin Yaratıcılık Göstergeleri
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.28031
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3866
7
ATIF
0
FAVORİ
3866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Art-Based Educational Research to Generate a Practice Based Approach
Yazarlar:
Suzan Bedir Erişti
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.85467
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2545
3
ATIF
0
FAVORİ
2545
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat