Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
e-ISSN 2619-9718 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2003 | Yayıncı Akdeniz Üniversitesi | http://iletisim.akdeniz.edu.tr/akademik-dergi/


Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, iletişim alanındaki çalışmaların yayımlandığı akademik, “hakemli” bir dergidir. Dergimiz iletişim alanının disiplinler arası niteliğini önemseyen, çeşitli kapsam ve yönelimlerdeki tüm akademik çalışma anlayışlarının değerli olduğunu kabul eden, ülkemizdeki iletişim alanındaki literatürün gelişmesine katkıda bulunmayı öncelikli bir görev olarak benimseyen bir süreli yayın olarak 2003 yılından bu yana Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından yayımlanmaktadır.

        

Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, ULAKBİM SBVT, EBSCO, RESEARCHBİB, SciLit, SOBIADTürk Eğitim İndeksiERIH PLUS ve MIAR  veri tabanı tarafından taranmaktadır. Haziran ve Aralık aylarında olmak üzere yılda iki kez e-dergi olarak yayımlanan dergimizin yazım dili Türkçe ve İngilizcedir.

 

33. Sayı İçin Makale Çağrısı
Değerli Akademisyenler,
İletişim alanındaki çalışmaların yayımlandığı akademik “hakemli” bir dergi olan Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi’nin 33. Sayısı (Haziran 2020) için teorik ya da ampirik içerikli makalelerinizi, akademik yorum, kitap eleştirisi ve çevirilerinizi Dergipark Sistemi (http://dergipark.gov.tr/akil) adresinden  .... - ....  2020 tarihleri arasında yükleyebilirsiniz.

Not:Bu tarihler dışında sistem otomatik olarak kapalı olacağı için makale yüklenmesi hiç bir surette mümkün olmayacaktır.

Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 2619-9718 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2003 | Yayıncı Akdeniz Üniversitesi | http://iletisim.akdeniz.edu.tr/akademik-dergi/
Kapak Resmi


Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, iletişim alanındaki çalışmaların yayımlandığı akademik, “hakemli” bir dergidir. Dergimiz iletişim alanının disiplinler arası niteliğini önemseyen, çeşitli kapsam ve yönelimlerdeki tüm akademik çalışma anlayışlarının değerli olduğunu kabul eden, ülkemizdeki iletişim alanındaki literatürün gelişmesine katkıda bulunmayı öncelikli bir görev olarak benimseyen bir süreli yayın olarak 2003 yılından bu yana Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından yayımlanmaktadır.

        

Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, ULAKBİM SBVT, EBSCO, RESEARCHBİB, SciLit, SOBIADTürk Eğitim İndeksiERIH PLUS ve MIAR  veri tabanı tarafından taranmaktadır. Haziran ve Aralık aylarında olmak üzere yılda iki kez e-dergi olarak yayımlanan dergimizin yazım dili Türkçe ve İngilizcedir.

 

33. Sayı İçin Makale Çağrısı
Değerli Akademisyenler,
İletişim alanındaki çalışmaların yayımlandığı akademik “hakemli” bir dergi olan Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi’nin 33. Sayısı (Haziran 2020) için teorik ya da ampirik içerikli makalelerinizi, akademik yorum, kitap eleştirisi ve çevirilerinizi Dergipark Sistemi (http://dergipark.gov.tr/akil) adresinden  .... - ....  2020 tarihleri arasında yükleyebilirsiniz.

Not:Bu tarihler dışında sistem otomatik olarak kapalı olacağı için makale yüklenmesi hiç bir surette mümkün olmayacaktır.

Sayı 32 - 31 Ara 2019
  1. Küfür ve Argonun Gündelik İletişimdeki Yeri (Üniversite Öğrencileri Özelinde Bir Alan Araştırması)
    Sayfalar 13 - 37
    Ahmet ÇİÇEK , Mustafa YAĞBASAN
  2. Heteroglossia in and of Film: La Haine
    Sayfalar 38 - 53
    Ayca TUNC COX , Oumima JAİDANE
  3. Sosyal Medyada Şeffaflığın Şiddeti ve Auradan Yoksunluk
    Sayfalar 54 - 70
    Ayşe ALDEMİR
  4. Kültürlerarası İletişim Sürecinde Kültürleşme ve Kültürel Ayırt Edicilik: Japonya’da Yaşayan Türk Göçmenler Üzerine Nitel Bir Araştırma
    Sayfalar 71 - 89
    Bahar URHAN TORUN
  5. Marka Kişiliği Oluşumunda ve Yansıtılmasında Reklamlarda Arketip Kullanımı: Türkiye’nin En Değerli İlk 10 Markasının Reklamlarına Yönelik Bir Analiz
    Sayfalar 90 - 116
    Berkant YILMAZ , Bektaş SARI
  6. “Chronique des Annes de Braise” ve “Samt El-Qusur” Filmlerinin Postkolonyal Teori Çerçevesinden İncelenmesi
    Sayfalar 117 - 140
    Bilge İPEK
  7. Türk Basınında Makbul Vatandaşlık Kurgusu: Hürriyet ve Cumhuriyet Gazetelerinin Haber Söylemleri Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 141 - 165
    Didem DENİZ ANAMUR
  8. Yeni Türk Dizilerinde İdeolojik Söylem olarak Tasavvuf Hikaye Anlatıları: Vuslat Dizisi Örneği
    Sayfalar 166 - 191
    Dilan CIFTCI
  9. Gerçek Zamanlı Pazarlamanın İçerik Özellik ve Stratejilerinin Uzman Görüşü ve Örnek Uygulamalar Üzerinden Bir Değerlendirmesi
    Sayfalar 192 - 216
    Duygu AYDIN , Ferdi BİŞKİN , Burcu GÜRSOY
  10. Sosyal Medya Davranışları Ölçeğinin Türkçe Formunun Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Sayfalar 217 - 234
    Emel DİKBAŞ TORUN
  11. Türkçede Beden Olgusu: Atasözleri ve Deyimler Üzerine Bir İçerik Analizi
    Sayfalar 235 - 256
    Emet GÜREL , Merba TAT
  12. Dijital İletişim Perspektifinden Destinasyon Markalaşması:Kuşadası’na yönelik bir inceleme
    Sayfalar 257 - 268
    Fulya MÜRTEZA
  13. Üniversite Yönetimi ve Öğrenci İletişiminde Sosyal Medya Kullanımı: Fenomen Rektörler
    Sayfalar 269 - 297
    Murat Ertan DOĞAN , Gaye TOPA ÇİFTÇİ
  14. Anne-Bebek Kategorisi Kapsamında Markalama Stratejilerinde Nüfuz Pazarlamanın Önemi
    Sayfalar 298 - 322
    Hande BİLSEL , Cansu YUNUS
  15. 31 Mart 2019 Mahallî İdareler Seçiminin Sabah Ve Sözcü Gazetelerindeki Sunumunun Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
    Sayfalar 323 - 339
    Levent YAYLAGÜL
  16. Alışıldık Tanımlamaların Gölgesinde İslami İnancın Batı Sineması’nda Yeniden Sunumu Taken 2
    Sayfalar 340 - 357
    Mehmet Ali SEVİMLİ , Metin KASIM
  17. Sosyal Medyaya Yönelik Güvenilirlik Algısının Bilgi Paylaşma Davranışıyla İlişkisi
    Sayfalar 358 - 378
    Mehmet Ramazan YILDIZGÖRÜR
  18. Türkiye’nin ABD’de Gerçekleştirdiği Kamu Diplomasisi Üzerine Erken Bir Değerlendirme: Memleketimizi Tanıtmak Meselesi (1948)
    Sayfalar 379 - 397
    Melih DUMAN
  19. George Orwell’ın Edebi Gazeteciliği: Wigan İskelesi Yolu Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 398 - 419
    Meltem GÖNDEN
  20. Örselenen Kimlik İçin Sosyal Medyatik ‘İyileşme/Normalleşme’: Engelli Evlilik Topluluklarında Kimliğin ‘Mürüvvetini’ Görmek
    Sayfalar 420 - 440
    Meltem GÜZEL , Savaş KESKİN
  21. Sosyal Medya Etkileyicileri Olarak Vloggerlar: Z Kuşağı Üzerinde Para-Sosyal İlişki, Satın Alma Niyeti Oluşturma ve Youtube Davranışları Açısından Vloggerların İncelenmesi
    Sayfalar 441 - 464
    Mine OYMAN , Semra AKINCI
  22. Uluslararası Haber Akışı ve Medya Düzeni Bağlamında; Türkiye’de Yayın Yapan Uluslararası Medya Kuruluşları
    Sayfalar 465 - 484
    Murad KARADUMAN
  23. Üniversite Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Nedenlerine İlişkin Nitel Bir Çalışma
    Sayfalar 485 - 504
    Murat SAĞLAM , Füsun TOPSÜMER
  24. 21. Yüzyılın Sosyal Güvenlik Sorunu Olarak Evsizler: ‘Evsizler’i Konu Alan Reklam Kampanyaları Üzerine Göstergebilimsel Bir İnceleme
    Sayfalar 505 - 527
    Mehmet Ali GAZİ , Mehmet Ali GAZİ , Caner ÇAKİ
  25. Empati Kavramını Dostoyevski’nin Roman Kahramanı Prens Mışkin Odağında Bir Okuma Denemesi
    Sayfalar 528 - 550
    Nazmiye KETE TEPE
  26. Türk Korku Sinemasına Panoramik Bir Bakış ve İdeolojik İzdüşümleri
    Sayfalar 551 - 567
    Ozan ÖZPAY
  27. Christopher Nolan Sinemasında Klasik Anlatı Tekniklerinin Kullanımı: Inception Filmi Örneği
    Sayfalar 568 - 588
    Özcan DEMİR
  28. Ahmet Hamdi Tanpınar’ın Gözünden Gazeteciliğe Bakış
    Sayfalar 589 - 605
    Özge CENGİZ
  29. Türkiye'de Ulusal Kanallarda Yayınlanan Dizi Fragmanlarında Şiddetin Sunumu
    Sayfalar 606 - 620
    Seda SÜNBÜL OLGUNDENİZ , Pınar ÖZGÖKBEL BİLİS
  30. Reklam Beğenilirliğine Yönelik Bir Model Önerisi
    Sayfalar 621 - 641
    Sefa ERBAŞ
  31. The Representation of Luxury Brand's Talent Management on Corporate Web Pages as a Communication Vehicle: Comparative Assessment of Luxuries
    Sayfalar 642 - 668
    Sevilay ULAŞ
  32. Netflix’in İlk Türk Dizisi “Hakan Muhafiz” Üzerine Bir Alımlama Analizi
    Sayfalar 669 - 687
    Sibel KARADUMAN , Elif Pınar ACİYAN
  33. Reklamlarda Baba Bedeninin İnşası: Babalar Günü Örneği
    Sayfalar 688 - 709
    Süheyla AYVAZ
  34. Laban Hareket Analiz (LMA) Yöntemi İle 3 Boyutlu Bilgisayar Animasyonu Hareket Analizi: “Rafadan Tayfa” TV Serisi İncelemesi
    Sayfalar 710 - 733
    Yasin ARSLAN , Çiğdem TAŞ ALİCENAP
  35. Gazetecilik Eğitimi Sonrası Mesleki Yönelim: 2010-2017 Ege Üniversitesi Gazetecilik Bölümü Mezunları Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 734 - 768
    Yurdagül BEZİRGAN ARAR
  36. Post-Yugoslav Sineması’nda Savaş Konulu Filmlerde Toplumsal Fantezi: “Düşman”
    Sayfalar 769 - 781
    Zehra YİĞİT
Dizinler