Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
Kapak Resmi
Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim ... Giriş
e-ISSN 2619-9718 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2003 | Yayıncı Akdeniz Üniversitesi | http://iletisim.akdeniz.edu.tr/akademik-dergi/


Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, iletişim alanındaki çalışmaların yayımlandığı akademik, “hakemli” bir dergidir. Dergimiz iletişim alanının disiplinler arası niteliğini önemseyen, çeşitli kapsam ve yönelimlerdeki tüm akademik çalışma anlayışlarının değerli olduğunu kabul eden, ülkemizdeki iletişim alanındaki literatürün gelişmesine katkıda bulunmayı öncelikli bir görev olarak benimseyen bir süreli yayın olarak 2003 yılından bu yana Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından yayımlanmaktadır.

        

Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, ULAKBİM SBVT, EBSCO, RESEARCHBİB, SciLit, SOBIADTürk Eğitim İndeksiERIH PLUS ve MIAR  veri tabanı tarafından taranmaktadır. Haziran ve Aralık aylarında olmak üzere yılda iki kez e-dergi olarak yayımlanan dergimizin yazım dili Türkçe ve İngilizcedir.

 

32. Sayı İçin Makale Çağrısı
Değerli Akademisyenler,
İletişim alanındaki çalışmaların yayımlandığı akademik “hakemli” bir dergi olan Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi’nin 32. Sayısı (Aralık 2019) için teorik ya da ampirik içerikli makalelerinizi, akademik yorum, kitap eleştirisi ve çevirilerinizi Dergipark Sistemi (http://dergipark.gov.tr/akil) adresinden  9 - 15 Eylül 2019 tarihleri arasında yükleyebilirsiniz.

Not:Bu tarihler dışında sistem otomatik olarak kapalı olacağı için makale yüklenmesi hiç bir surette mümkün olmayacaktır.

Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 2619-9718 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2003 | Yayıncı Akdeniz Üniversitesi | http://iletisim.akdeniz.edu.tr/akademik-dergi/
Kapak Resmi


Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, iletişim alanındaki çalışmaların yayımlandığı akademik, “hakemli” bir dergidir. Dergimiz iletişim alanının disiplinler arası niteliğini önemseyen, çeşitli kapsam ve yönelimlerdeki tüm akademik çalışma anlayışlarının değerli olduğunu kabul eden, ülkemizdeki iletişim alanındaki literatürün gelişmesine katkıda bulunmayı öncelikli bir görev olarak benimseyen bir süreli yayın olarak 2003 yılından bu yana Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından yayımlanmaktadır.

        

Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, ULAKBİM SBVT, EBSCO, RESEARCHBİB, SciLit, SOBIADTürk Eğitim İndeksiERIH PLUS ve MIAR  veri tabanı tarafından taranmaktadır. Haziran ve Aralık aylarında olmak üzere yılda iki kez e-dergi olarak yayımlanan dergimizin yazım dili Türkçe ve İngilizcedir.

 

32. Sayı İçin Makale Çağrısı
Değerli Akademisyenler,
İletişim alanındaki çalışmaların yayımlandığı akademik “hakemli” bir dergi olan Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi’nin 32. Sayısı (Aralık 2019) için teorik ya da ampirik içerikli makalelerinizi, akademik yorum, kitap eleştirisi ve çevirilerinizi Dergipark Sistemi (http://dergipark.gov.tr/akil) adresinden  9 - 15 Eylül 2019 tarihleri arasında yükleyebilirsiniz.

Not:Bu tarihler dışında sistem otomatik olarak kapalı olacağı için makale yüklenmesi hiç bir surette mümkün olmayacaktır.

Sayı 31 - Haz 2019
  1. Kayıp Otoban’ın İzinde: David Lynch’in Postmodern Dünyası
    Sayfalar 13 - 31
    Aslı Favaro
  2. Postmodern Romantik İlişkiler ve Reklam: Tinder Örneği
    Sayfalar 32 - 59
    Aysel Tapan
  3. Narsisizm ve Selfie Paylaşımı İlişkisi Üzerine Nicel Bir Araştırma
    Sayfalar 60 - 88
    Berk Çaycı, Ayşegül Elif Çaycı, İhsan Eken
  4. “Come to Beşiktaş” İletişim Kampanyası: Mem Yaratımı ve Üreten Tüketicilik
    Sayfalar 89 - 122
    Bilgen Aydın Sevim
  5. İktidar, Bellek ve Sinema
    Sayfalar 123 - 146
    Burak Medin
  6. Reklamcılıkta Distopya Gerçeği: Reklamlara Yönelik Bir Çözümleme
    Sayfalar 147 - 170
    Cihan Becan
  7. Markalara Yönelik Sanal Dedikodu ve Marka Beğenilirliği İlişkisi Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 171 - 194
    Ebru Gökaliler, Ezgi Saatcıoğlu
  8. Moda Uzamı ve Toplumsal Uzam: Diesel Reklamlarında Uzamın Görsel Tasarımının İdeolojik Etkisi
    Sayfalar 195 - 211
    Eda Er Özden
  9. Yeni Medya Ve Temsil: İnternet Gazeteciliğinde Cinsiyet Kimliklerinin Sunumu
    Sayfalar 212 - 231
    Fatih Söğüt
  10. Marka İletişimini Yeniden Düşünmek: Marka Gazeteciliği
    Sayfalar 232 - 253
    Belma Fırlar
  11. Haberde Söylem Üretimi: 2018 Döviz Kuru Krizinin Haber Medyasındaki Yansımaları
    Sayfalar 254 - 275
    A. Fulya Şen, Hacer Taşdelen
  12. Çocuk Televizyon Kanallarının Yeni Medyada Genişleyen Kullanım Alanı ve Değişen Televizyon Seyri: TRT Çocuk, Baby TV ve Disney Junior Örnekleri
    Sayfalar 276 - 304
    Gamze Yılmaz Güntay
  13. Geleneksel ve Sosyal Medyada Reklama Yönelik Tutum ve Reklam Değeri Arasındaki İlişkinin Karşılaştırılması
    Sayfalar 305 - 322
    G. Motif Atar, N. Bilge İspir
  14. Terrorism and Newspapers: Representation of ISIL and PKK Terror Attacks in Turkish Newspapers
    Sayfalar 323 - 338
    İbrahim Efe
  15. Sağlık İletişiminde E-Şikayet: Hastaların ve Hasta Yakınlarının Sikayetvar.com Paylaşımları Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 339 - 355
    Mehpare Tokay Argan, Ali Arıcı
  16. Dijital Gözetimin Pazarlama Amaçlı Aracıları: “Çerezler” ve Çerez Kullanımında “Açık Rıza”
    Sayfalar 356 - 376
    Merih Taşkaya, Ömür Talay
  17. Amerikan Post-Apokaliptik Bilimkurgu Sinemasında Kıyamet İdeolojisi (1924-2000)
    Sayfalar 377 - 403
    Mikail Boz, Dilek Takımcı
  18. Dijital Çağın Yeni Hastalığı: Dijital İstifçilik
    Sayfalar 404 - 420
    Mustafa İşliyen
  19. Dijital Halkla İlişkiler ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Bağlamında Müşteri Memnuniyet Unsurlarının İncelemesi
    Sayfalar 421 - 443
    Nafise Şirzad, Eda Turancı
  20. Kadın Milletvekili Adaylarının Basında Temsili (7 Haziran 2015 ve 1 Kasım 2015 Genel Seçimleri)
    Sayfalar 444 - 470
    Nilay Hoşaf, Erhan Arslan
  21. Uluslararası Sponsorluğun Marka Algısına Etkisi
    Sayfalar 471 - 494
    Kadir Canöz
  22. Toplumsal Değişimin Ahlaki Çatlağı: Elena
    Sayfalar 495 - 511
    Perihan Taş Öz
  23. Acı Aşk Filminin “Erkeklik Krizi” Bağlamında İncelenmesi
    Sayfalar 512 - 536
    Rifat Becerikli, Sefer Kalaman
  24. Türkiye’nin İlk 500 Sanayi Kuruluşunun Sponsorluk Uygulamaları: Kurumsal Web Sayfaları Üzerine Bir Analiz
    Sayfalar 537 - 559
    Salih Gürbüz, Ahmet Tarhan
  25. Transmedya Uygulamalarında Yayılma Kanalları: Küresel Örnekler Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 560 - 576
    Selçuk Bazarcı
  26. Kadının İmkânsız Tamlığı Olarak Annelik: Reklamlarda Anneler
    Sayfalar 577 - 600
    Semiray Yücebaş
  27. Kültür Endüstrisi Güdümünde Boş Zaman Pratiklerinde Tektipleşme: "Keyif" Etiketi İle Yapılmış İnstagram Paylaşımları Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 601 - 622
    Seyhan Aksoy
  28. Etik Bir Değer Olarak Utanç Duygusu İnsan Olmanın Dayanılmaz Sessizliğİi
    Sayfalar 623 - 642
    Sıdıka Yılmaz
  29. Hate Speech in Online Health News: News about HIV/AIDS
    Sayfalar 643 - 664
    Simge Süllü Durul, Elgiz Yılmaz Altuntaş
  30. Kültürel Süreklilik Bağlamında Türk Halk Kültüründe Mavi/Turkuaz Mavisi ve Nazar Boncuğu
    Sayfalar 665 - 688
    Şebnem Soygüder Baturlar, Levent Yaylagül
  31. Sosyal Medya Kullanımının Bir Belirleyicisi Olarak Narsisizm: Konya’da Yaşayan Kullanıcılar Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 689 - 709
    Şükrü Balcı, Hamide Sarıtaş
  32. Türkiye’de Gazetecilik Literatürü: 1992-2018 Yılları Arasında Yayımlanmış Makaleler Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 710 - 732
    Ümit Atabek, Gülseren Şendur Atabek
Dizinler