avatar
Erdal Dağtaş Prof. Dr. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Yayın 17 Hakemlik 20 CrossRef Atıf 6 TR Dizin Atıf 2
17 Yayın
20 Hakemlik
6 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları İletişim Kuramları Kitle İletişimi İletişim Sosyolojisi

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

2

954

Üretüketici Emeğin Metalaşması: Twitter Örneğinde Eleştirel Ekonomi Politik Bir Çözümleme
Yayın Bilgisi: 2020 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.784571
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2595

1

1

2595

0

1

915

Yayınlar

0

295

0

418

0

1102

Üretüketici Emeğin Metalaşması: Twitter Örneğinde Eleştirel Ekonomi Politik Bir Çözümleme
Yayın Bilgisi: 2020 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.784571
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2595

1

2595

0

1044

0

1053

0

2605

0

9347

0

2411

Eskişehir’deki Yerel Magazin Basınının Ekonomi Politiği: Follow ve Motto Dergileri Örnekleri
Yazarlar: Erdal Dağtaş , Nursen Aydın
DOI: 10.31123/akil.438534
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1824

0

1824

Yayınlar

Üretüketici Emeğin Metalaşması: Twitter Örneğinde Eleştirel Ekonomi Politik Bir Çözümleme
Yayın Bilgisi: 2020 , İnsan ve İnsan
DOI: 10.29224/insanveinsan.784571
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2595

1

1

2595

1

0

1053

1

0

2605

3

0

2965

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.