İNİF E - Dergi
Kapak Resmi
Makale Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
e-ISSN 2528-9519 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2016 | Yayıncı İnönü Üniversitesi |



İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF E-DERGİ, bilimdeki nesnellik kriterini evrensellik ölçütünü temel alarak uygulamaktadır. Mayıs ve Kasım aylarında yılda iki kez çıkmayı amaçlayan İNİF E- Dergi, bilim dünyasına katkı sağlamayı  kendine ilke edinmiştir. İNİF E-Dergi; ASOS Index, SOBIAD ve OpenAIRE indexlerinde taranmaktadır.


İNİF E-Dergi’nin Mayıs 2020 sayısı için makale son kabul tarihi 1 Nisan 2020’dir. Çalışmalarıyla katkı sağlamak isteyen araştırmacıların en geç 1 Nisan 2020 tarihine kadar çalışmalarını İNİF E-Dergi’nin web sayfasına yüklemeleri gerekmektedir. 

İNİF E - Dergi

e-ISSN 2528-9519 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2016 | Yayıncı İnönü Üniversitesi |
Kapak Resmi



İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi İNİF E-DERGİ, bilimdeki nesnellik kriterini evrensellik ölçütünü temel alarak uygulamaktadır. Mayıs ve Kasım aylarında yılda iki kez çıkmayı amaçlayan İNİF E- Dergi, bilim dünyasına katkı sağlamayı  kendine ilke edinmiştir. İNİF E-Dergi; ASOS Index, SOBIAD ve OpenAIRE indexlerinde taranmaktadır.


İNİF E-Dergi’nin Mayıs 2020 sayısı için makale son kabul tarihi 1 Nisan 2020’dir. Çalışmalarıyla katkı sağlamak isteyen araştırmacıların en geç 1 Nisan 2020 tarihine kadar çalışmalarını İNİF E-Dergi’nin web sayfasına yüklemeleri gerekmektedir. 

Cilt 4 - Sayı 2 - 12 Ara 2019
  1. MEDIA POLICIES IN PAKISTAN
    Sayfalar 9 - 23
    Vedat ÇAKIR , Rubab BATOOL
  2. SPRİTUELİN SLOGANLAŞTIRILMASI: MARKA SLOGANLARINA YÖNELİK SÖYLEMSEL BİR ANALİZ
    Sayfalar 24 - 36
    Aşina GÜLERARSLAN ÖZDENGÜL , Eyüp Erdal YÖRÜK , Muammer ÖZTÜRK
  3. HERKESİN HERKESİ GÖZETLEDİĞİ TOPLUM: SİBERUZAMDA ALTTAN GÖZETİMİN FARKLI İNŞASI OLARAK SİBER ZORBALIK
    Sayfalar 37 - 58
    Didem DENİZ ANAMUR , Taybe TOPSAKAL
  4. ULUSLARARASI ENFORMASYON AKIŞINDA DENGESİZLİĞE SEBEP OLAN ETKENLER
    Sayfalar 59 - 91
    Vefalı ENSEROV
  5. ÇOK PARTİLİ HAYATA GEÇİŞ SÜRECİNDE YEREL BASIN: BOLU ÖRNEĞİ
    Sayfalar 92 - 110
    Selami ÖZSOY
  6. SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNİN TÜKETİCİLERİN MARKA TERCİHİNE ETKİSİ: KOZMETİK MARKALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
    Sayfalar 111 - 132
    Ebru SÖNMEZ , Hatun BOZTEPE TAŞKIRAN
  7. IRKÇI REKLAMLARA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMUNUN SATIN ALMA DAVRANIŞINDAKİ ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
    Sayfalar 133 - 152
    Dudu ÖZTÜRK , Özlem DUĞAN
  8. 31 MART 2019 YEREL SEÇİMLERİ ÖNCESI SON DAKİKA HABER BİLDİRİMLERİNİN İÇERİK ANALİZİ: HABER TÜRLERİ, TIK TUZAKLARI VE İKTİDAR-MUHALEFET HABERLERİNİN DAĞILIMI
    Sayfalar 153 - 167
    Selman Selim AKYÜZ
  9. SİVİL TOPLUM KURULUŞLARININ WEB SİTELERİNİN DİYALOJİK İLETİŞİM KULLANIM DÜZEYLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ANALİZ (RUSYA-TÜRKİYE KARŞILAŞTIRMASI)
    Sayfalar 168 - 195
    Kadir AYDIN , Muzhgan ALIYEVA
  10. 31 MART 2019 YEREL SEÇİMLERİNDE ANKARA VE İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN ADAYLARININ TWİTTER KULLANIMLARI ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ
    Sayfalar 196 - 213
    Neslihan KILIÇ
  11. DİSTOPİK BİR EVRENİ GÖSTERGELERLE OKUMAK: THE GİVER
    Sayfalar 214 - 227
    Dilar DİKEN YÜCEL
  12. MEDYA-SİYASET İLİŞKİSİNDE ETİK ÇERÇEVE
    Sayfalar 228 - 249
    Nida Sümeyya ÇETİN
  13. FİNANSAL KURULUŞLARIN SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: AKBANK, GARANTİ BBVA VE TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. ÖRNEĞİ
    Sayfalar 250 - 269
    Zübeyde SÜLLÜ