Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
Makale Gönderim Tarihi
Başlangıç: 30 Eylül 2020
Bitiş: 11 Ekim 2020
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
e-ISSN 2630-6220 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1992 | Yayıncı Marmara Üniversitesi |


Aralık 2020 sayısı için makale gönderim süresi sona ermiştir. İlginiz için teşekkür ederiz.

Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi

e-ISSN 2630-6220 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1992 | Yayıncı Marmara Üniversitesi |
Kapak Resmi


Aralık 2020 sayısı için makale gönderim süresi sona ermiştir. İlginiz için teşekkür ederiz.

Sayı 35 - 30 Haz 2020
  1. Dijital Ortamda Kurum İçi İletişim: İşletmelere Yönelik Bir Araştırma
    Sayfalar 1 - 18
    Filiz BALTA PELTEKOĞLU , Emel DEMİR ASKEROĞLU
  2. Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Temsili ve Medya: TRT Çocuk Dergisi Örneği
    Sayfalar 19 - 45
    Kübra GÜRAN YİĞİTBAŞI , Sevim SARIÇAM
  3. The Role of Digital Feedback on the Self-Esteem of Digital Natives
    Sayfalar 46 - 62
    Murat SEZGİN , Şakir GÜLER
  4. Sosyal Medya Kullanıcılarının Metalaşması: YouTuberlar Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 63 - 91
    Zeynep Zelal KIZILKAYA
  5. Siyasal İletişim Kampanya Aracı Olarak Video İçerik Paylaşım Ağı YouTube: 23 Haziran 2019 İstanbul Yerel Seçimi Üzerine Bir Değerlendirme
    Sayfalar 92 - 114
    İ̇lknur DOĞU ÖZTÜRK , Burcu ZEYBEK
  6. Türk Western’ine Yapısalcı Bir Yaklaşım: Yahşi Batı Örneği
    Sayfalar 115 - 138
    Şükrü SİM , Semih GÖNCÜ
  7. İkna Yoluyla Dolandırıcılık: Dolandırıcılık Faaliyetlerinde İkna ve Etkili İletişim Yöntemlerinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 139 - 163
    Atalay BAHAR
  8. Etnosentrik Eğilim Bağlamında Yerli Üretim Logosunun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
    Sayfalar 164 - 183
    Mevlüt Sedat DÖNMEZ
  9. Türk Basınında Suriyeli Sığınmacı Kadınların Temsili
    Sayfalar 184 - 210
    Şeyda MERT ELMAS , Alaaddin F. PAKSOY
  10. Magazin Haberlerinin Okurların Tüketim Alışkanlığı Üzerindeki Etkileri
    Sayfalar 211 - 237
    Mehmet Emin BEGTİMUR , Nurşen MAZICI
  11. KKTC’de Yaşanan Kadın Cinayetlerinin Basındaki Yansımaları: Ana Akım ve Alternatif Gazete Karşılaştırması
    Sayfalar 238 - 261
    Barış CEYLANLI , İ̇zlem KANLI
  12. Medyalararası Gündem Belirleme Çalışmalarında R Stüdyo Kullanımı: Rozelle-Campbell Taban Hizası ile Çapraz Gecikmeli Korelasyonun Bilişimleştirilmesi
    Sayfalar 262 - 280
    İ̇nanç ALİKILIÇ , Özlem ALİKILIÇ
  13. Sosyal Medyada Popülist Söylemler: 31 Mart 2019 Yerel Seçim Sürecinde Adayların Twitter Gönderilerinin Analizi
    Sayfalar 281 - 310
    Ayşe Fulya ŞEN , Şule YENİGÜN ALTIN
  14. Üniversitelerin Kurumsal İletişim Aracı Olarak Instagram Kullanımı: Vakıf Üniversitelerinin Instagram Sayfaları Üzerine Betimsel Bir İçerik Analizi
    Sayfalar 311 - 337
    Kübra GÖKLER , Atılım ONAY
  15. Organik Gıdalara Yönelik Tüketici Yaklaşımları ve Pazarlama İletişimi Önerileri
    Sayfalar 338 - 367
    Şirin Gizem KÖSE , İ̇brahim KIRCOVA
  16. Post-Geleneksellikten Post-Modernizme İki Papanın Hikayesi
    Sayfalar 368 - 376
    Ali Murat YEL
  17. 1, 2, 3 Şimdi Uyuyorsun!: Freud Dizisi Üzerinden Reklam ve Halkla İlişkilere Yönelik Eleştirel Bir Okuma
    Sayfalar 377 - 385
    Osman ÇALIŞKAN
  18. Kültürel Diplomasi ve Kore Dalgası “Hallyu” Güney Kore’de Sinema Endüstrisi, K-Dramalar ve K-Pop
    Sayfalar 386 - 390
    Nevfel BOZ
Dergi Tarihçesi
Derginin Önceki Adı ISSN eISSN Yıl
Marmara İletişim Dergisi 1300-4050 2529-0053 1992-2020
Makale Gönderim Tarihi
Başlangıç: 30 Eylül 2020
Bitiş: 11 Ekim 2020