Turkish Review of Communication Studies
Submission Date
Start: September 30, 2020
End: October 11, 2020
Cover Image
Submit Article Send Reviewer Request Aim & Scope Author Guidelines Ethical Principles and Publication Policy Last Issue Archive Editorial Board Contact
...
Login
e-ISSN 2630-6220 | Period Biannually | Founded: 1992 | Publisher Marmara University |


The deadline to submit your articles to our journal's December 2020 issue is October 10, 2020. 

Please submit your papers through this website. Thanks for your interest.

Turkish Review of Communication Studies

e-ISSN 2630-6220 | Period Biannually | Founded: 1992 | Publisher Marmara University |
Cover Image


The deadline to submit your articles to our journal's December 2020 issue is October 10, 2020. 

Please submit your papers through this website. Thanks for your interest.

Issue 35 - Jun 30, 2020
  1. Dijital Ortamda Kurum İçi İletişim: İşletmelere Yönelik Bir Araştırma
    Pages 1 - 18
    Filiz BALTA PELTEKOĞLU , Emel DEMİR ASKEROĞLU
  2. Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Temsili ve Medya: TRT Çocuk Dergisi Örneği
    Pages 19 - 45
    Kübra GÜRAN YİĞİTBAŞI , Sevim SARIÇAM
  3. The Role of Digital Feedback on the Self-Esteem of Digital Natives
    Pages 46 - 62
    Murat SEZGİN , Şakir GÜLER
  4. Sosyal Medya Kullanıcılarının Metalaşması: YouTuberlar Üzerine Bir İnceleme
    Pages 63 - 91
    Zeynep Zelal KIZILKAYA
  5. Siyasal İletişim Kampanya Aracı Olarak Video İçerik Paylaşım Ağı YouTube: 23 Haziran 2019 İstanbul Yerel Seçimi Üzerine Bir Değerlendirme
    Pages 92 - 114
    İ̇lknur DOĞU ÖZTÜRK , Burcu ZEYBEK
  6. Türk Western’ine Yapısalcı Bir Yaklaşım: Yahşi Batı Örneği
    Pages 115 - 138
    Şükrü SİM , Semih GÖNCÜ
  7. İkna Yoluyla Dolandırıcılık: Dolandırıcılık Faaliyetlerinde İkna ve Etkili İletişim Yöntemlerinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma
    Pages 139 - 163
    Atalay BAHAR
  8. Etnosentrik Eğilim Bağlamında Yerli Üretim Logosunun Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
    Pages 164 - 183
    Mevlüt Sedat DÖNMEZ
  9. Türk Basınında Suriyeli Sığınmacı Kadınların Temsili
    Pages 184 - 210
    Şeyda MERT ELMAS , Alaaddin F. PAKSOY
  10. Magazin Haberlerinin Okurların Tüketim Alışkanlığı Üzerindeki Etkileri
    Pages 211 - 237
    Mehmet Emin BEGTİMUR , Nurşen MAZICI
  11. KKTC’de Yaşanan Kadın Cinayetlerinin Basındaki Yansımaları: Ana Akım ve Alternatif Gazete Karşılaştırması
    Pages 238 - 261
    Barış CEYLANLI , İ̇zlem KANLI
  12. Medyalararası Gündem Belirleme Çalışmalarında R Stüdyo Kullanımı: Rozelle-Campbell Taban Hizası ile Çapraz Gecikmeli Korelasyonun Bilişimleştirilmesi
    Pages 262 - 280
    İ̇nanç ALİKILIÇ , Özlem ALİKILIÇ
  13. Sosyal Medyada Popülist Söylemler: 31 Mart 2019 Yerel Seçim Sürecinde Adayların Twitter Gönderilerinin Analizi
    Pages 281 - 310
    Ayşe Fulya ŞEN , Şule YENİGÜN ALTIN
  14. Üniversitelerin Kurumsal İletişim Aracı Olarak Instagram Kullanımı: Vakıf Üniversitelerinin Instagram Sayfaları Üzerine Betimsel Bir İçerik Analizi
    Pages 311 - 337
    Kübra GÖKLER , Atılım ONAY
  15. Organik Gıdalara Yönelik Tüketici Yaklaşımları ve Pazarlama İletişimi Önerileri
    Pages 338 - 367
    Şirin Gizem KÖSE , İ̇brahim KIRCOVA
  16. Post-Geleneksellikten Post-Modernizme İki Papanın Hikayesi
    Pages 368 - 376
    Ali Murat YEL
  17. 1, 2, 3 Şimdi Uyuyorsun!: Freud Dizisi Üzerinden Reklam ve Halkla İlişkilere Yönelik Eleştirel Bir Okuma
    Pages 377 - 385
    Osman ÇALIŞKAN
  18. Kültürel Diplomasi ve Kore Dalgası “Hallyu” Güney Kore’de Sinema Endüstrisi, K-Dramalar ve K-Pop
    Pages 386 - 390
    Nevfel BOZ
Journal History
Journal Previous Name ISSN eISSN Year
Marmara Journal of Communication 1300-4050 2529-0053 1992-2020
Submission Date
Start: September 30, 2020
End: October 11, 2020