avatar
Atılım Onay Doç. Dr. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Yayın 6 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 12
6 Yayın
19 Hakemlik
12 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları Reklam Araştırmaları Reklam Çözümlemesi Reklamcılık (Diğer)

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

8

4

3293

0

1

10682

0

1

1515

Yayınlar

0

2104

4

3293

Televizyon Reklamları, Çocuk ve Tüketim: Tarz Mısın, Değil Misin?
DOI: 10.16878/gsuilet.580386
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3672

0

3672

0

2365

1

10682

1

1515

Yayınlar

8

4

3293

Televizyon Reklamları, Çocuk ve Tüketim: Tarz Mısın, Değil Misin?
DOI: 10.16878/gsuilet.580386
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3672

4

0

3672

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.