avatar
Atılım Onay Doç. Dr. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Yayın 6 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 11
6 Yayın
19 Hakemlik
11 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları Reklam Araştırmaları Reklam Çözümlemesi Reklamcılık (Diğer)

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

7

4

2889

0

1

10204

0

1

1392

Yayınlar

0

1780

4

2889

Televizyon Reklamları, Çocuk ve Tüketim: Tarz Mısın, Değil Misin?
DOI: 10.16878/gsuilet.580386
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3420

0

3420

0

2291

1

10204

1

1392

Yayınlar

7

4

2889

Televizyon Reklamları, Çocuk ve Tüketim: Tarz Mısın, Değil Misin?
DOI: 10.16878/gsuilet.580386
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3420

4

0

3420

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.