Selçuk İletişim
Kapak Resmi
Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim ... Giriş
e-ISSN 2148-2942 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1999 | Yayıncı Selçuk Üniversitesi |


Hakem değerlendirme kriterlerimiz

Selçuk Üniversitesi mensubu yazarlardan gelen makaleler farklı kurumlardan hakemler tarafından değerlendirilmektedir. Farklı kurumlardan veya bağımsız yazarlardan gelen makalelere hakemler hem Selçuk Üniversitesi’nden hem de farklı üniversitelerden atanmaktadır.

Hakemler unvana göre atanmaktadır. Hakemlerin (en az) yazarla eşit veya daha yüksek unvanda olması gerekmektedir. Dergimizde hakem olmanın asgari şartı herhangi bir yükseköğretim kurumunda (en az) doktor öğretim üyesi unvanında olmaktır.

Dergimiz radyo, televizyon, sinema, halkla ilişkiler, gazetecilik, reklamcılık ve medya ile ilgili tüm çalışma alanlarını kapsamaktadır. Bu sebeple hakemlerimiz iletişim bilimcilerden oluşmaktadır.   

Makale Çağrısı

Dergimiz Ocak 2020 sayısı için makale gönderimlerinizi Dergipark sistemi üzerinden 19 Ağustos - 31 Ağustos 2019 tarihleri arasında yükleyebilirsiniz. 




Selçuk İletişim

e-ISSN 2148-2942 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1999 | Yayıncı Selçuk Üniversitesi |
Kapak Resmi


Hakem değerlendirme kriterlerimiz

Selçuk Üniversitesi mensubu yazarlardan gelen makaleler farklı kurumlardan hakemler tarafından değerlendirilmektedir. Farklı kurumlardan veya bağımsız yazarlardan gelen makalelere hakemler hem Selçuk Üniversitesi’nden hem de farklı üniversitelerden atanmaktadır.

Hakemler unvana göre atanmaktadır. Hakemlerin (en az) yazarla eşit veya daha yüksek unvanda olması gerekmektedir. Dergimizde hakem olmanın asgari şartı herhangi bir yükseköğretim kurumunda (en az) doktor öğretim üyesi unvanında olmaktır.

Dergimiz radyo, televizyon, sinema, halkla ilişkiler, gazetecilik, reklamcılık ve medya ile ilgili tüm çalışma alanlarını kapsamaktadır. Bu sebeple hakemlerimiz iletişim bilimcilerden oluşmaktadır.   

Makale Çağrısı

Dergimiz Ocak 2020 sayısı için makale gönderimlerinizi Dergipark sistemi üzerinden 19 Ağustos - 31 Ağustos 2019 tarihleri arasında yükleyebilirsiniz. 




Cilt 12 - Sayı 2 - Tem 2019
  1. GELENEKSEL MECRALARDA TRANSMEDYATİK ANLATILAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
    Sayfalar 503 - 531
    Nursel Bolat
  2. GIDA REKLAMLARINDA KULLANILAN ‘’SAĞLIKLI BESLENME İLETİLERİNİN’’ DEĞERLENDİRİLMESİ
    Sayfalar 532 - 574
    Ömür Alyakut, Simay Fereli
  3. YALAN DÜNYA DİZİSİNDEKİ FAST-FOOD ÜRÜN YERLEŞTİRMELERİNE İLETİŞİM ETİĞİ ÇERÇEVESİNDE BİR BAKIŞ
    Sayfalar 575 - 603
    Hakan Sağlam
  4. BİLGİSAYAR OYUNLARINDAKİ ŞİDDET ÖĞESİNİN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN TUTUMLARINA YÖNELİK ETKİSİ: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
    Sayfalar 604 - 629
    Mehmet Barış Yılmaz
  5. MICHEL FOUCAULT’NUN İKTİDAR VE ÖZNE KAVRAMSALLAŞTIRMASINA GÖZETİM SORUNU ÜZERİNDEN BAKMAK: BLACK MIRROR – ARKANGEL
    Sayfalar 630 - 655
    Pelin Kılınç Özüölmez
  6. HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA İLİŞKİ SÜRDÜRME STRATEJİLERİ: YATIRIMCI İLİŞKİLERİNDE WEB SİTELERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ
    Sayfalar 656 - 679
    Özgür Kılınç, Mevlüt Akyol
  7. REKLAMCILIĞIN FARKLI BİR YÜZÜ OLAN ÜRÜN YERLEŞTİRMENİN TELEVİZYON DİZİLERİNDE KULLANIMI ve AND PASTEL İNŞAATIN ‘İSTANBUL’LU GELİN’ DİZİSİ İÇERİSİNDE ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMASININ ÇÖZÜMLEMESİ
    Sayfalar 680 - 707
    Erhan Yıldırım, Aytekin Can
  8. KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM KAYGISI İLE SOSYO- KÜLTÜREL ADAPTASYON VE YAŞAM DOYUMU ARASINDAKİ İLİŞKİ: HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
    Sayfalar 708 - 735
    Fırat Ata
  9. İRAN İSLAM DEVRİMİ'NDE DİNSEL SÖYLEMLERİN PROPAGANDA AMAÇLI KULLANILAN POSTERLERE YANSIMASI
    Sayfalar 736 - 762
    Murat Başarır, Mehmet Ozan Gülada
  10. HOW TO ANALYZE BIG DATA: A STUDY ON UNDERSTANDING WHAT THE TURKISH THINK ABOUT SYRIAN REFUGEE CRISIS
    Sayfalar 763 - 780
    Pınar Aslan, Tuğçe Ertem Eray
  11. NAZİ ALMANYASI İŞGALİNDEKİ POLONYA'DA PROPAGANDA POSTERLERİ ÜZERİNDEN YAHUDİLERE KARŞI NEFRET SÖYLEMİ İNŞASI
    Sayfalar 781 - 812
    Caner Çakı, Mehmet Ali Gazi, Gül Çakı
  12. 2017 TÜRKİYE – ABD VİZE KRİZİ HABERLERİNE YÖNELİK ÇERÇEVE ANALİZİ
    Sayfalar 813 - 845
    Şeyhmus Doğan, Elif Şeşen
  13. YEREL BASINDA SURİYELİ SIĞINMACILARIN HABER VE OKUR YORUMLARINDAKİ TEMSİLLERİNİN KARŞILAŞTIRILMALI ANALİZİ
    Sayfalar 846 - 878
    Neslihan Yolçu
  14. ÖZEL HASTANELERİN KURUMSAL İLETİŞİM FAALİYETLERİNDE KURUMSAL WEB SİTELERİNİN KULLANIMI
    Sayfalar 879 - 913
    Çağlar Genç
  15. RASYONEL FAYDANIN SAĞLADIĞI DUYGUSAL TATMİN
    Sayfalar 914 - 939
    Yelda Ülker, Mevlüt Sedat Dönmez, Nurhan Tosun
  16. BİR SEÇİCİ TALEP YARATMAYI AMAÇLAYAN REKLAM ARACI OLARAK MİLLİYETÇİLİK
    Sayfalar 940 - 968
    B. Oğuz Aydın, Ceren Yegen
  17. DİJİTAL ÇAĞIN BİR PAZARLAMA VE MARKA İLETİŞİM ARACI OLARAK ETKİLEYİCİLER: KANAATLER, KRİTERLER VE TAKİP NEDENLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
    Sayfalar 969 - 1011
    Ümit Arklan, Nilgün Tuzcu
  18. SİNEMA FİLMLERİNDE ESTETİK ÖZNEYİ YABANCILAŞMAYA YABANCILAŞTIRMAK: NIGHT CRAWLER FİLMİNDE YABANCILAŞTIRMA ETKİSİ
    Sayfalar 1012 - 1043
    Selçuk Ulutaş
  19. DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER: FENOMENLER DİJİTAL MARKA ELÇİSİ OLABİLİR Mİ?
    Sayfalar 1044 - 1067
    Filiz Balta Peltekoğlu, Emel Demir Askeroğlu
  20. NEO-KOLONYALİST AÇIDAN AFRİKA SİNEMASINA BAKMAK
    Sayfalar 1068 - 1093
    Selim Beyazyüz, Meral Serarslan
  21. TOPLUMSAL BELLEK VE SİNEMA: POPÜLER SİNEMA ÖRNEĞİ OLARAK FETİH 1453
    Sayfalar 1094 - 1126
    Nermin ORTA
  22. MEDYADA DEZENFORMASYON SORUNSALI VE MANİPÜLASYONUN GÜCÜ: İDEOLOJİ VE SÖYLEM AÇISINDAN SEÇİM HABERLERİNİN SİYASAL İLETİŞİMDEKİ ROLÜ
    Sayfalar 1127 - 1154
    Fatma Çakmak
  23. PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA YENİ BİR EĞİLİM OLARAK NÖROPAZARLAMA: TÜRKİYE’DE NÖROPAZARLAMA ALANINDA YAPILAN AKADEMİK ÇALIŞMALARA YÖNELİK BİR İNCELEME
    Sayfalar 1155 - 1196
    Bektaş Sarı, Berkant Yılmaz, Ali Okan Ferik
  24. TÜRKLERDE SOSYAL SORUMLULUĞUN TEMELLERİ: HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN AHİLİK TEŞKİLATI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
    Sayfalar 1197 - 1209
    Fuat Ustakara
  25. KÜLTÜREL DİPLOMASİ: KURAM VE PRATİKTEKİ ÇERÇEVESİ
    Sayfalar 1210 - 1238
    Aslı Yağmurlu
  26. DİJİTAL ÇAĞIN BİR GEREKLİLİĞİ OLARAK SOSYAL MEDYAOKURYAZARLIĞI
    Sayfalar 1239 - 1263
    Seçil Utma
Dizinler