Selçuk İletişim
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
e-ISSN 2148-2942 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1999 | Yayıncı Selçuk Üniversitesi |


1991 yılında yayın hayatına başlayan Selçuk İletişim Dergisi, Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından yılda dört kez Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim aylarında yayımlanan, iletişim bilimlerinin tüm alanlarıyla ilgili inceleme, düşünce, uygulamaya dayalı araştırma vb. nitelikli yazıların yer aldığı, bilimsel nitelikli akademik 'hakemli' bir dergidir. Bu kapsamda iletişim bilimleri ve ilgili farklı disiplinlerle alakalı bilimsel makalelere yer veren dergimiz, akademik standartlara uygun yayınlar hazırlayarak iletişim alanına bilimsel anlamda katkı sunmayı amaçlamaktadır. 

Dergimize yayımlanması için gönderilen bilimsel makalelerin Türkçe ya da İngilizce olması gerekmektedir.

Selçuk İletişim Dergisi'ne gönderilen makaleler, ith-logo.png programında benzerlik taramasından geçirilerek kontrol edilmektedir.

Selçuk İletişim DergisiTÜBİTAK/ULAKBİM TR Dizin Sosyal ve Beşeri Bilimler Veri Tabanı, OAJI, Sobiad, SciLitResearchBib, ASOS Index, ERİH PLUS, MIAR, Elektronische Zeitschriftenbibliothek ve DRJI veri tabanları tarafından taranmaktadır.



Selçuk İletişim

e-ISSN 2148-2942 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 1999 | Yayıncı Selçuk Üniversitesi |
Kapak Resmi


1991 yılında yayın hayatına başlayan Selçuk İletişim Dergisi, Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından yılda dört kez Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim aylarında yayımlanan, iletişim bilimlerinin tüm alanlarıyla ilgili inceleme, düşünce, uygulamaya dayalı araştırma vb. nitelikli yazıların yer aldığı, bilimsel nitelikli akademik 'hakemli' bir dergidir. Bu kapsamda iletişim bilimleri ve ilgili farklı disiplinlerle alakalı bilimsel makalelere yer veren dergimiz, akademik standartlara uygun yayınlar hazırlayarak iletişim alanına bilimsel anlamda katkı sunmayı amaçlamaktadır. 

Dergimize yayımlanması için gönderilen bilimsel makalelerin Türkçe ya da İngilizce olması gerekmektedir.

Selçuk İletişim Dergisi'ne gönderilen makaleler, ith-logo.png programında benzerlik taramasından geçirilerek kontrol edilmektedir.

Selçuk İletişim DergisiTÜBİTAK/ULAKBİM TR Dizin Sosyal ve Beşeri Bilimler Veri Tabanı, OAJI, Sobiad, SciLitResearchBib, ASOS Index, ERİH PLUS, MIAR, Elektronische Zeitschriftenbibliothek ve DRJI veri tabanları tarafından taranmaktadır.



Cilt 13 - Sayı 2 - 1 Tem 2020
  1. Online Kurumsal İtibar Yönetimi: CEO’ların Twitter Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma
    Sayfalar 378 - 408
    Birol BÜYÜKDOĞAN
  2. Türkiye’de Cumhuriyet Vatandaşının İnşasında Basın
    Sayfalar 409 - 437
    Faruk TEMEL
  3. Halkla İlişkilerde Paydaş Teorisi Perspektifinden Kurum İçi İletişimin Çalışanların Kurumsal Bağlılıklarına Etkisi
    Sayfalar 438 - 470
    Gonca YILDIRIM
  4. Bellek Çalışmaları Bağlamında Zaman ve Mekân Kullanımının Türk Korku Sinemasının Anlatısal Yapısı Üzerindeki Etkileri
    Sayfalar 471 - 500
    Nagihan ÇAKAR BİKİÇ
  5. Yeşil Reklamlarda Tüketicinin Bilinçlendirilmesine Yönelik Çevreci Söylemlerin Analizi
    Sayfalar 501 - 533
    Gamze YILMAZ GÜNTAY
  6. Rıza Üretiminden Karşı Propagandaya: Sinemada Milliyetçilik Söylemleri ve Halkla İlişkiler
    Sayfalar 534 - 560
    Aytuğ MERMER ÜZÜMLÜ
  7. Güvensiz Toplumda Güven(sizlik) Halleri: Bir Televizyon Programının Analizi
    Sayfalar 561 - 588
    Fatma ERDOĞAN CAN, Seyhan AKSOY
  8. Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımı Bağlamında Üniversite Öğrencilerinin Youtube Kullanım Alışkanlıkları
    Sayfalar 589 - 627
    Serkan BİÇER , Yeşim ŞENER
  9. Kamuoyunun Oluşumunda Basının Etkisine Bir Örnek Olay: Türkiye'nin Kore Savaşına Katılımı
    Sayfalar 628 - 664
    Abdulkadir GÖLCÜ , Aylin SEVİNKOŞ
  10. Yeni Zelanda Camii Saldırısının Türkiye ve Kuzey Kıbrıs Gazeteleri Karşılaştırmalı Leksikal Analizi
    Sayfalar 665 - 693
    Dilan CIFTCI
  11. Soğuk Savaş Döneminde Sovyetler Birliği'nin İsrail Karşıtı Söylemlerinin Propaganda Posterlerindeki Sunumu
    Sayfalar 694 - 714
    Sadık ÇALIŞKAN
  12. Sigara Reklamları Üzerine Dönemsel Bir Analiz: Mitsel Hegemonya Peşinde
    Sayfalar 715 - 749
    Barış YETKİN
  13. Dijital Gerçeklik ve İnsan Sonrası Düşünce Bağlamında Facebook Horizon Uygulaması
    Sayfalar 750 - 774
    Servet Can DÖNMEZ , Selver DİKKOL
  14. Sosyal Medyada Pazarlama Uygulamaları: Bir Havayolu Firmasının Reklam Filmi Analizi
    Sayfalar 775 - 799
    Şeyhmus DOĞAN
  15. Siyasal Aktivizm Aracı Olarak Twitter: 2019 Venezuela Başkanlık Krizi Üzerine İnceleme
    Sayfalar 800 - 823
    Mehmet Ali̇ GAZİ
  16. YOUNG CONSUMERS’ ATTITUDES TOWARD CELEBRITY ENDORSERS IN ADVERTISING
    Sayfalar 824 - 838
    A. Mücahid ZENGİN , Nuri Paşa ÖZER
  17. Televizyon Haberlerinde Erişilebilirlik Üzerine Bazı Gözlem ve Öneriler
    Sayfalar 839 - 865
    Mine GÜVEN
  18. Kullanıcı Deneyimi ve Kişiselleştirme Bağlamında Bir Dijital Platform İncelemesi
    Sayfalar 866 - 897
    Emrah BAŞER , Semra AKINCI
  19. Turizmde Fotoğraf (Fotoğrafçı-Fotoğraflanan Etkileşimi Üzerine Bir Araştırma)
    Sayfalar 898 - 919
    Tugay ARAT , Şeyda SARI
  20. Bulgaristan’da Komünist Rejim Sonrası Türklere Yönelik Propaganda ve Algı Çalışmalarına Örnekler
    Sayfalar 920 - 941
    Selcen ÖZYURT ULUTAŞ , Rengin YAVUZ
  21. İletişim Eğitiminde Staj Gerçeği-Sektör, Eğitim Kurumu Saha Çalışması
    Sayfalar 942 - 966
    Mesut COŞKUN , Mert GÜRER
  22. Kültürel- Ekonomik Model Çerçevesinde Milli İktisat ve Tasarruf Cemiyeti Halkla İlişkiler Çalışmaları Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 967 - 986
    Melike AKTAŞ
  23. Kimliğin Dönüşümü: Dijital Kimlikler
    Sayfalar 987 - 1008
    Sevgi KAVUT
  24. Deepfake: New Era in The Age of Disinformation & End of Reliable Journalism
    Sayfalar 1009 - 1024
    Erkam TEMİR
  25. Judith Butler ya da Lacancı Psikanaliz: Medya Etkileri ve Toplumsal Cinsiyet Tartışmaları
    Sayfalar 1025 - 1054
    Güven ÖZDOYRAN
Dizinler