Dergi Kurulları

Sahibi

Baş Editör

Doç. Dr. Nagihan TUFAN YENİÇIKTI SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Türkiye
İletişim Çalışmaları, Sosyal Medya Çalışmaları, Halkla İlişkiler

Yayın Kurulu

Prof. Dr. Vedat ÇAKIR SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ Türkiye
İletişim Çalışmaları, Radyo-Televizyon
Prof. Dr. Ahmet KALENDER Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Türkiye
Siyasal İletişim, Halkla İlişkiler
Prof. Dr. Erdal DAĞTAŞ ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ Türkiye
İletişim ve Medya Çalışmaları, Basın Çalışmaları, İletişim Kuramları, Kitle İletişimi, İletişim Sosyolojisi
Prof. Dr. Aytekin CAN SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ Türkiye
Film Yapım ve Yönetimi
Prof. Dr. Ömer ÖZER Anadolu University, Faculty of Communication Sciences, Department of General Journalism, Eskişehir, Türkiye Türkiye Web
İletişim Kuramları
Prof. Dr. Javier ABUíN-PENAS Universidade de Vigo İspanya Web
İletişim Çalışmaları
Prof. Dr. Jörg MATTHES University of Vienna Avusturya Web
İletişim ve Medya Çalışmaları
Prof. Dr. Mustafa AKDAĞ Erciyes University, Faculty of Communication, Department of Public Relations and Publicity, Kayseri, Türkiye Türkiye Web
Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları
Prof. Dr. Mustafa KOÇER Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Türkiye
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi
İletişim ve Medya Çalışmaları, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları
Prof. Dr. Umur IŞIK ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Gazetecilik Çalışmaları, İnternet Yayıncılığı, Sosyal Medya Çalışmaları
Prof. Dr. Lale KABADAYI Ege University Türkiye
İletişim ve Medya Çalışmaları, Film Eleştirisi, Film Yapım ve Yönetimi, Sinema Kuramları, Türk Sineması
Prof. Dr. Cengiz ANIK MARMARA ÜNİVERSİTESİ Türkiye
İletişim Çalışmaları, İletişim Kuramları, İletişim Sistemleri, Kitle İletişimi, İletişim Ekonomisi, İletişim Etiği, Siyasal İletişim, İletişim Sosyolojisi, İletişim Psikolojisi, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları
Prof. Dr. Filiz BALTA PELTEKOĞLU Marmara Üniversitesi Türkiye
İletişim ve Medya Politikası, Halkla İlişkiler
Prof. Dr. Filiz Aydoğan BOSCHELE Marmara Üniversitesi Türkiye
İletişim Çalışmaları, İletişim Sosyolojisi
Prof. Dr. Güven Necati BÜYÜKBAYKAL İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, GAZETECİLİK BÖLÜMÜ Türkiye Web
İletişim ve Medya Çalışmaları, Gazetecilik Çalışmaları, İletişim Çalışmaları

Danışman Kurulu

Prof. Dr. Ümit ARKLAN SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ Türkiye
İletişim ve Medya Çalışmaları, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları
Prof. Dr. Zakir AVŞAR Ankara Hacı Bayram Veli University, Faculty of Communication, Department of Radio, Cinema and Television, Ankara, Türkiye Türkiye
İletişim Çalışmaları, Kitle İletişimi, Siyasal İletişim
Prof. Dr. Hakan AYDIN Erciyes Üniversitesi Türkiye Web
İletişim ve Medya Çalışmaları
Prof. Dr. Nüket ELPEZE ERGEÇ Çukurova Üniversitesi İLETİŞİM FAKÜLTESİ Türkiye Web
Söylem ve Bağlamsal Dilbilim, İletişim ve Medya Çalışmaları, Basın Çalışmaları, İletişim Çalışmaları, Eğitim Üzerine Çalışmalar, Toplumsal Cinsiyet ve Cinsellik Antropolojisi, Sinema Sosyolojisi
Prof. Dr. Mustafa ŞEKER AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Gazetecilik, İletişim ve Medya Politikası
Prof. Dr. Fusun TOPSUMER Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Türkiye
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları, Kriz İletişimi, Kurumsal İletişim, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Pazarlama İletişimi
Prof. Dr. Adem YILMAZ Ataturk University, Faculty of Communication, Department of Radio, Television and Cinema, Erzurum, Türkiye Türkiye
Basın Çalışmaları, İletişim Çalışmaları
Prof. Dr. Sibel ONURSOY Anadolu University Türkiye Web
Gazetecilik Çalışmaları, İletişim Çalışmaları, İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları
Prof. Dr. Belkıs ULUSOY İletisim Fakültesi Türkiye
Gazetecilik
Prof. Dr. Mahmut Hakkı AKIN İstanbul Medeniyet Üniversitesi Türkiye
Sosyoloji, Siyaset Sosyolojisi, Sosyal Teori, Sosyolojik Metodoloji ve Araştırma Yöntemleri
Prof. Dr. Ahmet Haluk YÜKSEL ANADOLU UNIVERSITY Türkiye Web
İletişim ve Medya Çalışmaları, İletişim Çalışmaları, İletişim Eğitimi, İletişim Kuramları, İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları, İnternet, Kitle İletişimi, Medya Okuryazarlığı, Örgütsel, Kişilerarası ve Kültürlerarası İletişim, Sosyal Medya Çalışmaları, Televizyon Programcılığı, Uluslararası ve Kalkınma İletişimi, Yeni İletişim Teknolojileri, Yeni Medya, İletişim Etiği
Prof. Dr. Zülfiye ACAR ŞENTÜRK YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ Türkiye
İletişim Kuramları, Reklam Kampanyaları
Prof. Dr. Işıl AKTUĞLU EGE ÜNİVERSİTESİ Türkiye
İletişim ve Medya Çalışmaları, Reklam Kampanyaları, Reklam Stratejileri, Reklamcılık (Diğer)

Editör Yardımcıları

Dr. Arş. Gör. Süheyla AYVAZ SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Türkiye Web
İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları, Reklam Araştırmaları, Reklam Stratejileri, Eğlence Sosyoloji, İletişim Sosyolojisi, Reklam, Tüketici Davranışı
Arş. Gör. Sezin DOĞAN SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Türkiye
İletişim ve Medya Çalışmaları, Dijital Reklamcılık, Reklam Araştırmaları, Sosyal Reklamcılık, Görsel Tasarım, Reklam
Arş. Gör. Kahraman Kağan KAYA SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ Türkiye
İletişim Çalışmaları, Halkla İlişkiler

Alan Editörleri

Doç. Dr. Lokman ZOR NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Basın Çalışmaları, Gazetecilik Çalışmaları, Sinema, Belgesel Film - Politik Sinema, Film Eleştirisi, Sinema Kuramları, Sinema ve Estetik, Sinema-TV Yapım ve Yönetimi, Sinema Tarihi
Dr. Öğr. Üyesi Nihal ACAR SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ Türkiye Web
İletişim ve Medya Çalışmaları, İletişim Çalışmaları, İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları, Sosyal Medya Çalışmaları, Sosyal Medya Uygulamaları ve Analizi
Prof. Dr. Onur BEKİROĞLU ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Gazetecilik, Gazetecilik Çalışmaları, İletişim Çalışmaları, Örgütsel, Kişilerarası ve Kültürlerarası İletişim, Sosyal Medya Çalışmaları, Siyasal Reklamcılık, Siyasal İletişim
Doç. Dr. Hediye AYDOĞAN Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Türkiye Web

2012 yılında İstanbul Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi İngilizce Mütercim Tercümanlık (Ana Dal) ve İletişim Fakültesi Radyo, TV ve Sinema (Çift Anadal) programlarından mezun olduktan sonra 2013 yılında Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) kapsamında Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Reklamcılık Anabilim Dalı'na araştırma görevlisi olarak atanan Aydoğan, 2016 yılında "Küreselleşmenin Reklamlara Yansıması ve Küreselleşme Bağlamında Reklam Stratejileri" başlıklı tezini savunarak Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans programından mezun olmuştur. 2018 yılında Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü'nün açılması ile birlikte Reklamcılık bölümüne araştırma görevlisi unvanı ile görevlendirmesi yapılmıştır. 2021 yılında Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı Doktora programından "Yetişkinlerin Dijital Reklam Okuryazarlığına Yönelik Bir Model Önerisi" başlıklı doktora tezini başarıyla savunarak mezun olmuş ve 23.12.2021 tarihinde doktor unvanı almıştır. 01.02.2023 tarihinde Reklamcılık Bölümü'ne doktor öğretim üyesi olarak atanmış olup halen doktor öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır. 22.03.2024 tarihinde Üniversitelerarası Genel Kurul'dan Reklamcılık alanında doçent unvanını almıştır. Dijital reklamcılık, marka yönetimi, pazarlama iletişimi, araştırma yöntemleri ve yapay zekâ alanlarında araştırmalarını sürdürmektedir.

İletişim ve Medya Çalışmaları, İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları, Reklamcılık, Dijital Reklamcılık, Reklam Araştırmaları, Reklam Kampanyaları, Reklam Stratejileri, Halkla İlişkiler, Dijital Pazarlama
Doç. Gülten ADALI AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ Türkiye

Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’ndeki lisans eğitimini 2011 yılında tamamlayan ADALI, 2013-2015 yılları arasında Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Ana Bilim Dalı’ndan “Popüler Kültür ve Reklam İlişkisi: Basılı Reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü” başlıklı yüksek lisans tezi ile mezun olmuştur. Aynı ana bilim dalında başladığı doktora eğitimini "Geleneksel Mecralardan Dijital Alana Reklamcılık: Dijital Göçmen ve Dijital Yerliler Üzerine Bir Araştırma" başlıklı doktora tezi ile başarıyla savunarak 01.07.2022 tarihinde doktor unvanı almıştır. Ekim, 2013- Haziran 2022 yılları arasında araştırma görevlisi olarak çalıştığı kurum olan Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü'ne 21 Aralık 2022 tarİhinde doktor öğretim üyesi olarak ataması yapılmıştır. 31.05.2024 tarihinde Üniversitelerarası Genel Kurul'dan Reklamcılık alanında doçent unvanını alan ADALI’nın akademik ilgi alanları arasında; reklam, popüler kültür, tüketim, toplumsal cinsiyet araştırmaları ve dijitalleşme yer almaktadır.

İletişim ve Medya Çalışmaları, Günlük Yaşam ve Tüketim, Küreselleşme ve Kültür, Reklamcılık, Dijital Reklamcılık, Eğitim Üzerine Çalışmalar, Siyasal İletişim
Prof. Dr. Banu TERKAN SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, GAZETECİLİK BÖLÜMÜ Türkiye
Gazetecilik, Gazetecilik Çalışmaları, İletişim Kuramları, Siyasal İletişim
Doç. Dr. Salih TİRYAKİ Selçuk Üniversitesi Türkiye
Gazetecilik Çalışmaları, Sosyal Medya Çalışmaları
Prof. Dr. Mehmet Nejat ÖZÜPEK SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları, Kurumsal İletişim, Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Prof. Dr. M. Evrim GÜLSÜNLER SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ Türkiye

Makbule Evrim Gülsünler 

Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler Lisans

Halkla İlişkiler Yüksek Lisans Ve Doktora

Prof.Dr. Halkla İlişkiler Bölümü Araştırma Yöntemleri

Sosyal Medya Çalışmaları, Siyasal İletişim, Halkla İlişkiler
Prof. Dr. Vesile ÇAKIR SELCUK UNIVERSITY, FACULTY OF COMMUNICATION, DEPARTMENT OF ADVERTISING Türkiye
İletişim Çalışmaları, Reklamcılık, Reklam Araştırmaları, Reklam Çözümlemesi, Reklamcılık (Diğer)
Prof. Dr. Aşina GÜLERARSLAN ÖZDENGÜL Selçuk Üniversitesi Türkiye
Reklam Araştırmaları, Reklam Çözümlemesi, Reklam Stratejileri, Reklam Yazarlığı
Prof. Dr. Duygu AYDIN SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Türkiye Web
Reklamcılık Bölümü Öğretim Üyesi
İletişim ve Medya Çalışmaları, Reklam Araştırmaları
Doç. Dr. Sinem Evren YÜKSEL Selçuk Üniversitesi Türkiye
Kültürel Teori, Kültürel ve Yaratıcı Endüstriler, Görsel Kültür, Sinema, Film Eleştirisi
Doç. Dr. Hacer AKER SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMÜ Türkiye Web

Hacer Aker Selçuk Üniversitesi, Gazetecilik Bölümü’nde lisansını, Radyo, Televizyon ve Sinema Ana Bilim Dalı’nda master ve doktorasını tamamladı. Aynı bölümde öğretim üyesi olarak görev yapan yazar, Capitol Technology University’den siberpsikolog Mary Aiken ile ortak editörlü bir kitap çıkardı. Handbook of Research on Cyberchondria, Health Literacy, and the Role of Media in Society ’s Perception of Medical Information başlıklı kitap, Amerika’da yayınlandı. Yoksulluk, Kahkaha ve Sinema kitabının yazarı, Sinema ve Çocuk-I , Sinema ve Çocuk-2 ve Medya ve Toplumsal İnşa kitaplarının da editörlerinden olan Aker, Sinematik İmgelemde İntihar, Ötenazi ve Ölüm, Sinema ve Edebiyat Üzerine Yazılar, Toplumsal Cinsiyet ve Medya Algısı, Türk Sinemasında Kadınlık Halleri, Medyada Korku Kültürü Üzerine Eleştirel Yaklaşımlar, Digital Dönüşüm, İletişim Fark Yaratır, Derviş Zaim Sinemasını Anlamak: Anlatı, Zaman ve Mekan, Contemporary Issues in Cultural Studies ve Contemporary Issues in Arts adlı yayınlar başta olmak üzere birçok kitabın da bölüm yazarlarındandır. 2013 yılından itibaren Kısa-ca Uluslararası Öğrenci Filmleri Festival'inde düzenleme kurulu üyesi ve tören koordinatörü olarak görev alan yazar, ulusal/uluslararası bazda ödül kazanan çok sayıda öğrenci projesinin de danışmanlığını yürütmüştür. Sosyoloji, Filmlerle Felsefe, Film Eleştirisi, Sinemasal Düşünce, Sinema, Sokak Siyaseti ve İnsan İlişkileri, Kültürlerarası İletişim, Radyo Programcılığı ve Akademik Yazım ve Etik derslerini yürüten Aker, kamplarda yaşayan Suriyeli mülteciler üzerine katılımcı gözlem ve yarı-yapılandırılmış görüşme tekniklerinin kullanılacağı bilimsel bir proje hazırlığındadır. Bulguların bir kitapta derleneceği projede, belgesel çekimi de gerçekleştirilecektir. Politik sinema, felsefe, kültür politikaları, yoksulluk, göç, komedi, iletişim çalışmaları ve yeni iletişim teknolojileri yazınına ilgi duyan yazarın, matematik olimpiyatları ve kompozisyon yarışmalarında Türkiye birincilikleri, haber spikerliği dalında da ödülleri bulunmaktadır. 

Basın Çalışmaları, Yeni Medya, Felsefe, Siyasal İletişim, Yoksulluk Çalışmaları, İletişim Psikolojisi, Sosyal Psikoloji, Film Eleştirisi
Prof. Dr. Ahmet TARHAN SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ Türkiye
Yerel Yönetimler, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları

Yöntem ve İstatistik Editörü

Prof. Dr. Abdullah KOÇAK SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Türkiye
İletişim ve Medya Çalışmaları, Kitle İletişimi, Sosyoloji
Prof. Dr. Şükrü BALCI SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ Türkiye
İletişim ve Medya Çalışmaları
Prof. Dr. Birol GÜLNAR SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ Türkiye
Sosyal Medya Uygulamaları ve Analizi, Yeni İletişim Teknolojileri
Dr. Öğr. Üyesi Fatma ÖZTAT Selçuk Üniversitesi Türkiye Web
İletişim ve Medya Çalışmaları, Örgütsel, Kişilerarası ve Kültürlerarası İletişim, Sosyal Medya Uygulamaları ve Analizi

Yazım ve Dil Editörleri

Doç. Dr. Havva Nur TARAKCI SELCUK UNIVERSITY Türkiye
Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları
Doç. Dr. F. Betül AYDIN VAROL SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ Türkiye
Gazetecilik Çalışmaları
Dr. Mücahit Sami KÜÇÜKTIĞLI SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Türkiye
İletişim Çalışmaları, Sosyal Medya Çalışmaları, Uluslararası ve Kalkınma İletişimi, Halkla İlişkiler

Teknik Editörler

Dr. Öğretim Görevlisi Cengiz APAYDIN SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ Türkiye Web
Radyo-Televizyon, Televizyon Yayıncılığı, Yeni Medya, Görsel İletişimde Bilgisayar Destekli Tasarım, Görsel Efektler
Arş. Gör. Doğan Can GAZAZ SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ Türkiye
Halkla İlişkiler, Kriz İletişimi
Son Güncelleme Zamanı: 23.01.2025 14:13:38