Nurettin Ozan BAKIR Doç. Dr. MARMARA ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ
Yayın 10 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 5
10 Yayın
5 Hakemlik
5 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama Araştırmaları Tüketici Davranışları Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

MARMARA ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

ATIF

1

FAVORİ

211

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

1

FAVORİ

211

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Markalarda Algılanan Risk Boyutlarının Satın Alma Niyetine Etkisi: Özel Marka İmajının Aracılık Rolü
Yazarlar: Nurettin Ozan BAKIR , Emil AGHARZAYEV
Yayın Bilgisi: 2021 , Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.35408/comuybd.706779
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 600

0

ATIF

0

FAVORİ

600

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

567

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

934

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1550

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1108

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

3044

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PAZARLAMA ALANINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN KATEGORİK OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ (1994 - 2012)
Yazarlar: Nurettin BAKIR
Yayın Bilgisi: 2014 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5460

5

ATIF

0

FAVORİ

5460

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ ve SADAKATE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Müge ARSLAN, N. Ozan BAKIR
Yayın Bilgisi: 2009 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.696102
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 540

0

ATIF

0

FAVORİ

540

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.