avatar
Nurettin Ozan Bakır Doç. Dr. MARMARA ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ
Yayın 10 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 22
10 Yayın
7 Hakemlik
22 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Araştırma Metodolojisi Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

MARMARA ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

1

1

1447

0

1

1210

0

1

864

Yayınlar

Özel Markalarda Algılanan Risk Boyutlarının Satın Alma Niyetine Etkisi: Özel Marka İmajının Aracılık Rolü
Yazarlar: Nurettin Ozan Bakır , Emil Agharzayev
Yayın Bilgisi: 2021 , Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.35408/comuybd.706779
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 919

0

919

1

1210

0

1851

1

1447

0

6031

TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ ve SADAKATE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Müge Arslan, N. Ozan Bakır
Yayın Bilgisi: 2009 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.696102
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 708

0

708

Yayınlar

1

0

1851

1

1

1447

PAZARLAMA ALANINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN KATEGORİK OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ (1994 - 2012)
Yayın Bilgisi: 2014 , Öneri Dergisi
DOI: -
ATIF 14 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6031

14

0

6031

TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ ve SADAKATE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Müge Arslan, N. Ozan Bakır
Yayın Bilgisi: 2009 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.696102
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 708

1

0

708

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.