avatar
Nurettin Ozan Bakır Assoc. Prof. Dr. MARMARA ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ
Publication 10 Review 7 CrossRef Cited 22
10 Publication
7 Review
22 CrossRef Cited

Research Fields

Marketing Research Methodology Consumer Behaviour Product and Brand Management

Institution

MARMARA ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ

Popular Publications

1

1

1441

0

1

1207

Publications

0

915

1

1207

0

6024

TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ ve SADAKATE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Authors: Müge Arslan, N. Ozan Bakır
Published: 2009 , Oneri
DOI: 10.14783/maruoneri.696102
FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 706

0

706

Publications

5

0

1389

1

0

1850

1

1

1441

14

0

6024

TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİ TERCİH ETME NEDENLERİ ve SADAKATE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Authors: Müge Arslan, N. Ozan Bakır
Published: 2009 , Oneri
DOI: 10.14783/maruoneri.696102
CITED 1 FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 706

1

0

706

Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.