Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Editör Kurulu İletişim Arşiv
...
Giriş
ISSN 2757-7279 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2020 | Yayıncı Yusuf ÖCEL |


  • Yayın hayatına 2020 yılı Ocak ayında başlayan Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi/Journal of Current Marketing Approaches and Researches Temmuz ve Aralık aylarında olmak üzere yılda iki sayı olarak elektronik ortamda yayımlanmakta olup, makalelerin gönderme ve yayım sürecinde herhangi bir ücret talep edilmemektedir. 
  • Dergimiz hakemli akademik bir dergidir. Elektronik ortamda yayımlanan dergi, Pazarlama alanında üretilen Türkçe ve İngilizce makaleler yayımlayarak Türkiye'de ve dünyada bu alanda yapılmış çalışmalara katkı sağlama amacı taşımaktadır.
  • Dergide Pazarlama Bilimi kapsamına giren konulardaki özgün ve nitelikli makaleler, kitap tanıtımı ve eleştirileri ile örnek olay çalışmaları yayımlanabilir. Dergi lisans ve lisansüstü öğrencilerinin nitelikli çalışmalarına da açıktır.
  • 2020 yılından itibaren etik kurul belgesi gerektiren çalışmaların bu belgeyi sisteme yüklemeleri gerekmetedir. Etik kurul izin belgesi olmayan çalışmalar dergimizde yayımlanmayacaktır. Detaylı bilgiye dergimizin ilkeler ve yayın politikası bölümünde ulaşabilirsiniz.

Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi

ISSN 2757-7279 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2020 | Yayıncı Yusuf ÖCEL |
Kapak Resmi


  • Yayın hayatına 2020 yılı Ocak ayında başlayan Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi/Journal of Current Marketing Approaches and Researches Temmuz ve Aralık aylarında olmak üzere yılda iki sayı olarak elektronik ortamda yayımlanmakta olup, makalelerin gönderme ve yayım sürecinde herhangi bir ücret talep edilmemektedir. 
  • Dergimiz hakemli akademik bir dergidir. Elektronik ortamda yayımlanan dergi, Pazarlama alanında üretilen Türkçe ve İngilizce makaleler yayımlayarak Türkiye'de ve dünyada bu alanda yapılmış çalışmalara katkı sağlama amacı taşımaktadır.
  • Dergide Pazarlama Bilimi kapsamına giren konulardaki özgün ve nitelikli makaleler, kitap tanıtımı ve eleştirileri ile örnek olay çalışmaları yayımlanabilir. Dergi lisans ve lisansüstü öğrencilerinin nitelikli çalışmalarına da açıktır.
  • 2020 yılından itibaren etik kurul belgesi gerektiren çalışmaların bu belgeyi sisteme yüklemeleri gerekmetedir. Etik kurul izin belgesi olmayan çalışmalar dergimizde yayımlanmayacaktır. Detaylı bilgiye dergimizin ilkeler ve yayın politikası bölümünde ulaşabilirsiniz.