Dergimiz açık erişimli bir dergidir.
Yayın hayatına 2020 yılı Ocak ayınnda başlayan Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi/Journal of Current Marketing Approaches and Research Temmuz ve Aralık aylarında olmak üzere yılda iki sayı olarak elektronik ortamda yayımlanmaktadır. Dergimizde yayınlanan makaleler akademik teşvik, doçentlik ve atama/yükselme kriterlerine uygundur. Dergimiz hakemli, uluslararası akademik bir dergidir. Elektronik ortamda yayımlanan dergi, Pazarlama alanında üretilen Türkçe ve İngilizce makaleler yayımlayarak Türkiye'de ve dünyada bu alanda yapılmış çalışmalara katkı sağlama amacı taşımaktadır.
Dergide Pazarlama Bilimi kapsamına giren konulardaki özgün ve nitelikli araştırma makaleleri, kitap tanıtımı ve eleştiriler, olgu sunumları, derlemeler ile örnek olay çalışmaları yayımlanabilir.