Amaç ve Kapsam

Özel sayı çağrısı! Kahramanmaraş merkezli on bir ili etkileyen depremde hayatını kaybedenlerin ve Cumhuriyetimizin 100. Yılı Anısına Ekim 2024’te “Pazarlama Araştırmalarında Güncel Konular” ana temasıyla özel sayı planlamaktayız. Özel sayı içeriğimize buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Dergimiz açık erişimli bir dergidir. 28402

Yayın hayatına 2020 yılı Ocak ayınnda başlayan Güncel pazarlama yaklaşımları ve araştırmaları dergisi/Journal of Current Marketing Approaches and Research Temmuz ve Aralık aylarında olmak üzere yılda iki sayı olarak elektronik ortamda yayımlanmaktadır. Dergimizde yayınlanan makaleler Doçentlik ve atama/yükselme kriterlerine uygundur. Dergimiz 2024 yılından itibaren akademik teşvik kriterlerini karşılayacaktır. Dergimiz hakemli, uluslararası akademik bir dergidir. Elektronik ortamda yayımlanan dergi, Pazarlama alanında üretilen Türkçe ve İngilizce makaleler yayımlayarak Türkiye'de ve dünyada bu alanda yapılmış çalışmalara katkı sağlama amacı taşımaktadır. 

Dergide Pazarlama Bilimi kapsamına giren konulardaki özgün ve nitelikli araştırma makaleleri, kitap tanıtımı ve eleştiriler, olgu sunumları, derlemeler ile örnek olay çalışmaları yayımlanabilir.

Yayımlanma Ayları
Temmuz Aralık

Dizinler (Indexing)

25799 21387 21388     21386     24076 28325 28331 28684