Yayın hayatına 2020 yılı Ocak ayında başlayan Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi/Journal of Current Marketing Approaches and Research Temmuz ve Aralık aylarında olmak üzere yılda iki sayı olarak elektronik ortamda yayımlanmaktadır. Elektronik ortamda yayımlanan dergimiz, Pazarlama alanında üretilen Türkçe ve İngilizce makaleler yayımlayarak Türkiye'de ve dünyada bu alanda yapılmış çalışmalara katkı sağlama amacı taşımaktadır. Dergide Pazarlama Bilimi kapsamına giren konulardaki özgün ve nitelikli makaleler, kitap tanıtımı ve eleştirileri ile örnek olay çalışmaları yayımlanabilir. Dergi lisans ve lisansüstü öğrencilerinin nitelikli çalışmalarına da açıktır.
Dergimizde yayınlanan makalelerakademik teşvik, doçentlik ve atama/yükselme kriterlerine uygundur.
Dergimiz hakemli, uluslararası akademik bir dergidir.
2020 yılından itibaren etik kurul belgesi gerektiren çalışmaların bu belgeyi sisteme yüklemeleri gerekmektedir. Etik kurul izin belgesi olmayan çalışmalar dergimizde yayımlanmayacaktır. Detaylı bilgiye dergimizin ilkeler ve yayın politikası bölümünde ulaşabilirsiniz.