avatar
V. Özlem Akgün Doç. Dr. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ
Yayın 16 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 19
16 Yayın
7 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
19 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, ULUSLARARASI TİCARET BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

0

3

538

0

1

575

0

1

656

Yayınlar

E-Wom’un Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi
DOI: 10.52642/susbed.1476294
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 178

1

178

1

575

1

413

3

538

0

299

0

194

0

707

1

656

0

90

0

107

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.