Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

GUERRILLA MARKETING IN HEALTHCARE

Yıl 2023, , 28 - 38, 30.07.2023
https://doi.org/10.54439/gupayad.1260319

Öz

Purpose: The main purpose of this study is to examine the applicability of guerrilla marketing in health services through examples. Material and Methods: The method of the research in this study is semiotic analysis, which is one of the qualitative research methods. Within the scope of the research, the relevant images were selected and examined using the keywords "guerrilla marketing in health services", "guerrilla marketing", "guerrilla marketing examples" in Turkish and English. Among these, those related to health services were examined. Findings: As a result of the examinations, guerrilla marketing images shared in health services were collected under three sub-titles. These are examples of guerrilla marketing within the framework of public interest, examples of guerrilla marketing within the framework of brand awareness, and examples of guerrilla marketing within the framework of competitive advantage. Results: It is thought that the use of guerrilla marketing methods in the health services sector will provide an advantage because it provides cost advantage to the institution. The use of creative, imaginative, and influencing guerrilla marketing activities by healthcare institutions will provide a competitive advantage.

Kaynakça

  • Adsofthe World, (2023). Clearex climb. Erişim adresi: https://www.adsoftheworld.com/campaigns/climb-44897a44-3808-42b0-ac17-a364a614f27c Erişim tarihi: 20.02.2023
  • Aksu, S., Ahmed, R. R., Qureshi, J. A., Streimikiene, D., & Vveinhardt, J. (2020). Guerrilla marketing trends for sustainable solutions: Evidence from SEM-based multivariate and conditional process approaches. Journal of Business Economics and Management, 21(3), 851-871.
  • Aktaş, Ö, (2011). 3 Boyutlu açık hava reklamlarında gerçekliğin yeniden üretimi; mekâna dayalı görsel algı deneyimi. (Sanatta yeterlilik tezi). Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü, İstanbul.
  • Alena, K. (2012). Guerilla marketing new concept in practice sport master case (Bachelor thesis). Mikkeli University of Applied Sciences, Finland.
  • Ali, A., & Yazdanifard, R. (2014). Guerilla marketing at its best and the difficult challenges it faces.
  • Andaleeb, S. S. (1994). Hospital advertising: the influence of perceptual and demographic factors on consumer dispositions. Journal of Services Marketing, 8(1), 48-59.
  • Atan, U. ve Atılkan, M. (2013, Ekim). Reklam sektöründe alternatif mecra arayışları. L. Mercin (Ed.), İletişimde Tasarım Tasarımda İletişim Konulu Uluslararası Sempozyum ve Sergi (s. 489-497) içinde. Kütahya: Dumlupınar Üniversitesi Basım Evi, 24-26 Ekim.
  • Bigat, E. C. (2012). Guerrilla advertisement and marketing. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 51, 1022-1029.
  • Bjoli, (2015). Anti-sigara gerilla pazarlama örnekleri. Erişim adresi: https://bjoli.blogspot.com/2015/12/anti-sigara-gerilla-pazarlama-ornekleri.html Erişim tarihi: 25.01.2023
  • Brown, A., & Kolter, P. (2015). Marketing in the 21st century: A decade of online healthcare marketing. Journal of Research in Interactive Marketing, 9(1), 28-44.
  • Brown, C. (2014). Roland Barthes'ın "Mitolojiler" kitabının siyaset bilimi alanında analizi. Siyaset Bilimi Araştırmaları Dergisi, 41(1), 125-142.
  • Chionne, R., & Scozzese, G. (2014). Some evidence on unconventional marketing: Focus on guerrilla marketing. International Business Research, 7(12), 153-166.
  • Clark, R. (2018). Roland Barthes'ın "Yazarın Ölümü" makalesinin eleştirel edebiyat kuramlarına katkısı. Eleştirel Edebiyat Çalışmaları Dergisi, 35(4), 267-283.
  • Çokal, Z. ve Büyükkuru, M. (2018). Güncel pazarlama yöntemlerinin turizm sektöründe uygulanabilirliğine yönelik bir değerlendirme. Journal of Multidisciplinary Academic Tourism, 3(2), 53-65.
  • Diaa, N. (2017). Shedding the light on guerrilla marketing and purchase intention. Global Journal of Management and Business Research, XVII (IV), Version I, 9-18.
  • Farouk, F. (2012). The role of guerrilla marketing strategy to enrich the aesthetic and functional values of Brand in Egyptian market. International Design Journal, 2(1), 111-119.
  • Galer-Unti, R. A. (2009). Guerilla advocacy: Using aggressive marketing techniques for health policy change. Health Promotion Practice, 10(3), 325-327.
  • Garcia, M. (2016). Roland Barthes'ın fotoğraf üzerine düşüncelerinin sanat tarihine etkisi. Sanat Tarihi Çalışmaları Dergisi, 18(2), 78-93.
  • Gedik, Y. (2020). Gerilla pazarlama: Araçları, avantajları ve stratejileri üzerine teorik bir çerçeve. Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 17(2), 68-86.
  • Girişim Türkiye, (2021). Gerilla pazarlama nedir? 12 Yaratıcı gerilla pazarlama örneği. Erişim adresi: https://girisimturkiye.com/2021/05/23/gerilla-pazarlama-nedir-12-yaratici-gerilla-pazarlama-ornegi/ Erişim tarihi 25.01.2023
  • Hbi Comminication, (2018). Guerilla marketing II–Hands on. Erişim adresi: https://www.hbi.de/en/blog/guerilla-marketing-ii-hands-on/ Erişim tarihi 20.02.2023
  • Išoraitė, M. (2018). Guerilla marketing features. Ecoforum, 7(1).
  • İdeblog, (2015). En iyi 30 gerilla pazarlama örneği. Erişim adresi: https://www.idemama.com/blog/tasarimcilar-icin-ilham-kaynaklari/gerilla-pazarlama-ornekleri Erişim tarihi 25.01.2023
  • Jensen, J. D., & Schau, H. J. (2013). Health care and the mobile society: A social network approach. Journal of Health Communication, 18(9), 1051-1066.
  • Johnson, L. (2015). Symbolic analysis of healthcare providers' guerrilla marketing. Journal of Marketing Communication, 23(6), 589-603.
  • Johnson, M. A., Wisniewski, P., & Simmons, R. (2017). The impact of guerrilla marketing on consumer attitudes and behaviors: A case study of the university of dayton. Journal of Marketing Theory and Practice, 25(1), 59-77. Johnson, M. A., Wisniewski, P., & Simmons, R. (2017). The impact of guerrilla marketing on consumer attitudes and behaviors: A case study of the university of dayton. Journal of Marketing Theory and Practice, 25(1), 59-77. Jones, A. (2010). Roland Barthes'ın göstergebilim yaklaşımı: "Görüntünün retoriği"nin analizi. İletişim Araştırmaları Dergisi, 27(2), 45-62.
  • Kaşlı, M., İlban, M. O. ve Şahin, B. (2009). Modern pazarlama stratejileri: AB ve Türk turizmi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 8(27), 79-98.
  • Kavuncu, B. (2020). Sosyal medyada yer alan gerilla pazarlama faaliyetlerinin satın alma davranışına ve marka çağrışımına etkisi: Konya ilinde yer alan özel hastanelere yönelik bir araştırma (Yüksek lisans tezi). Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Konya.
  • Kaya, İ. (2009). Müşterinize dokunmanın 375 yolu: Pazarlama bi’tanedir. Bir Pazarlamalar Ansiklopedisi. (4. Dijital baskı). İstanbul: Babıali Kültür Yayıncılığı.
  • Kopuz, K., & Akman, E. (2019). Sağlık alanında SERVQUAL ve SERVPERF yöntemlerinin kullanımı: Literatür incelemesi. Sağlık Akademisyenleri Dergisi, 6(4), 243-249.
  • Kudryavtseva, A. (2012). Guerilla marketing: New concept in practice: Sport Master Case (Bachelor’s Thesis). Mikkeli University of Applied Sciences.
  • Levinson, J. C. (1984). Guerrilla marketing-Secrets for making big profits from your small business. New York: Houghton Muffin Company.
  • Levinson, J. C. (1994). Guerrilla advertising: cost-effective techniques for small-business success. Houghton Mifflin Harcourt.
  • Lun, O. K., & Yazdanifard, R. (2014). Guerrilla marketing; A Successful business model for Xiaomi. Global Journal of Human-Social Science Research, 14(7),13-17.
  • Memişoğlu, A. (2014). Gerilla pazarlama faaliyetlerine ilişkin tüketici görüş ve değerlendirmelerinin belirlenmesi: Örnek bir uygulama (Yüksek lisans tezi). Atılım Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Nardali, S. (2009). Gerilla pazarlaması ve uygulamadaki bazı örnekleri. Yönetim ve Ekonomi Dergisi, 16(2), 107-119.
  • Neuborne, E. (2001). Guerrilla marketing grows up. The American Association of Advertising Agencies, Agency Magazines, Spring, London.
  • Nufer, G. (2013). Guerrilla marketing—innovative or parasitic marketing? Modern Economy, 4, 1-6.
  • Özgül, N. (2008). Bütünleşik pazarlama iletişiminde gerilla pazarlama stratejilerinin kullanılması (Yüksek lisans tezi). Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İzmir.
  • Robinson, M., Rieger, T., & Brown, J. (2019). Guerrilla marketing: Exploring consumers’ attitudes and word-of-mouth intentions. Journal of Business Research, 94, 184-191.
  • Robinson, M., Rieger, T., & Brown, J. (2019). Guerrilla marketing: Exploring consumers’ attitudes and word-of-mouth intentions. Journal of Business Research, 94, 184-191.
  • Singhal, S., & Tiwari, A. (2013). Guerrilla marketing in commercial transportation. International Journal of Marketing and Technology, 3(6),16-31.
  • Smith, J. (2012). Roland Barthes'ın semiyotik kuramının edebiyat alanına uygulanması. Edebiyat Çalışmaları Dergisi, 15(3), 89-105.
  • Smith, J., & Johnson, D. (2018). Guerrilla marketing in the digital age: Building brand power through customer engagement. Journal of Strategic Marketing, 26(4), 301-319.
  • Smith, P. (2018). Impact of symbolic signifiers in guerrilla marketing campaigns on healthcare consumers. Journal of Consumer Behavior, 17(4), 328-342.
  • Şantaş, G. ve Şantaş, F. (2020). Güncel pazarlama yaklaşımlarının sağlık hizmetlerindeuygulanabilirliği. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 22(2), 432-443.
  • Tek, Ö. B. (1999). Pazarlama ilkeleri. İstanbul: Beta Yayınları.
  • Tengilimoğlu, D. (2011). Sağlık hizmetleri pazarlaması. Ankara: Siyasal Kitabevi.
  • The Brand Age, (2023). Reklamın en yaratıcı ve etkili yolu: gerilla pazarlama. Erişim adresi: https://www.thebrandage.com/reklamin-en-yaratici-ve-etkili-yolu-gerilla-pazarlama-8937 Erişim tarihi: 20.02.2023
  • Wendland, L. (2016). A common ground in guerilla marketing–State of research and further research opportunities. Junior Management Science, 1(1), 34–59.
  • Yengin, D. A. (2012). Mekanikleşen birey: Arçelik örneğinin R. Barthes’a göre çözümlemesi. The Turkish online Journal of Design, Art and Communication-TOJDAC, 2(1), 13-21.
  • Yüksekbilgili, Z. (2011). Gerilla pazarlama: Kuramsal bir çerçeve. Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi, (22), 49-54.
  • Zuo, L., & Veil, S. (2006). Guerilla marketing and the aqua teen hunger force fiasco. Public Relations Quarterly, 51(4), 8-11.

SAĞLIK HİZMETLERİNDE GERİLLA PAZARLAMA

Yıl 2023, , 28 - 38, 30.07.2023
https://doi.org/10.54439/gupayad.1260319

Öz

Amaç: Bu çalışmanın temel amacı gerilla pazarlamanın sağlık hizmetlerinde uygulanabilirliğini örnekler üzerinden incelemektir. Gereç ve Yöntem: Bu çalışmada araştırmanın yöntemi nitel araştırma yöntemlerinden olan göstergebilim incelemesidir. Araştırmanın amacı kapsamında Türkçe ve İngilizce “sağlık hizmetlerinde gerilla pazarlama”, “gerilla pazarlama”, “gerilla pazarlama örnekleri” anahtar kelimeleri kullanılarak ilgili görseller seçilerek incelenmiştir. Bunlar içerisinde sağlık hizmetleri ile ilişkili olanlar incelemeye alınmıştır. Bulgular: Yapılan incelemeler sonucunda sağlık hizmetlerinde paylaşılan gerilla pazarlama görselleri üç alt başlıkta toplanmıştır. Bunlar kamu yararı çerçevesinde gerilla pazarlama örnekleri, marka farkındalığı çerçevesinde gerilla pazarlama örnekleri ve rekabet avantajı çerçevesinde gerilla pazarlama örnekleridir. Sonuç: Gerilla pazarlama yöntemlerinin kuruma maliyet avantajı sağlamasından ötürü sağlık hizmetleri sektöründe kullanımının avantaj sağlayacağı düşünülmektedir. Sağlık hizmeti veren kurumların yaratıcı, hayal gücüne dayalı ve insanları etki altında bırakabilen gerilla pazarlama faaliyetlerinden yararlanması rekabette üstünlük sağlayacaktır.

Kaynakça

  • Adsofthe World, (2023). Clearex climb. Erişim adresi: https://www.adsoftheworld.com/campaigns/climb-44897a44-3808-42b0-ac17-a364a614f27c Erişim tarihi: 20.02.2023
  • Aksu, S., Ahmed, R. R., Qureshi, J. A., Streimikiene, D., & Vveinhardt, J. (2020). Guerrilla marketing trends for sustainable solutions: Evidence from SEM-based multivariate and conditional process approaches. Journal of Business Economics and Management, 21(3), 851-871.
  • Aktaş, Ö, (2011). 3 Boyutlu açık hava reklamlarında gerçekliğin yeniden üretimi; mekâna dayalı görsel algı deneyimi. (Sanatta yeterlilik tezi). Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü, İstanbul.
  • Alena, K. (2012). Guerilla marketing new concept in practice sport master case (Bachelor thesis). Mikkeli University of Applied Sciences, Finland.
  • Ali, A., & Yazdanifard, R. (2014). Guerilla marketing at its best and the difficult challenges it faces.
  • Andaleeb, S. S. (1994). Hospital advertising: the influence of perceptual and demographic factors on consumer dispositions. Journal of Services Marketing, 8(1), 48-59.
  • Atan, U. ve Atılkan, M. (2013, Ekim). Reklam sektöründe alternatif mecra arayışları. L. Mercin (Ed.), İletişimde Tasarım Tasarımda İletişim Konulu Uluslararası Sempozyum ve Sergi (s. 489-497) içinde. Kütahya: Dumlupınar Üniversitesi Basım Evi, 24-26 Ekim.
  • Bigat, E. C. (2012). Guerrilla advertisement and marketing. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 51, 1022-1029.
  • Bjoli, (2015). Anti-sigara gerilla pazarlama örnekleri. Erişim adresi: https://bjoli.blogspot.com/2015/12/anti-sigara-gerilla-pazarlama-ornekleri.html Erişim tarihi: 25.01.2023
  • Brown, A., & Kolter, P. (2015). Marketing in the 21st century: A decade of online healthcare marketing. Journal of Research in Interactive Marketing, 9(1), 28-44.
  • Brown, C. (2014). Roland Barthes'ın "Mitolojiler" kitabının siyaset bilimi alanında analizi. Siyaset Bilimi Araştırmaları Dergisi, 41(1), 125-142.
  • Chionne, R., & Scozzese, G. (2014). Some evidence on unconventional marketing: Focus on guerrilla marketing. International Business Research, 7(12), 153-166.
  • Clark, R. (2018). Roland Barthes'ın "Yazarın Ölümü" makalesinin eleştirel edebiyat kuramlarına katkısı. Eleştirel Edebiyat Çalışmaları Dergisi, 35(4), 267-283.
  • Çokal, Z. ve Büyükkuru, M. (2018). Güncel pazarlama yöntemlerinin turizm sektöründe uygulanabilirliğine yönelik bir değerlendirme. Journal of Multidisciplinary Academic Tourism, 3(2), 53-65.
  • Diaa, N. (2017). Shedding the light on guerrilla marketing and purchase intention. Global Journal of Management and Business Research, XVII (IV), Version I, 9-18.
  • Farouk, F. (2012). The role of guerrilla marketing strategy to enrich the aesthetic and functional values of Brand in Egyptian market. International Design Journal, 2(1), 111-119.
  • Galer-Unti, R. A. (2009). Guerilla advocacy: Using aggressive marketing techniques for health policy change. Health Promotion Practice, 10(3), 325-327.
  • Garcia, M. (2016). Roland Barthes'ın fotoğraf üzerine düşüncelerinin sanat tarihine etkisi. Sanat Tarihi Çalışmaları Dergisi, 18(2), 78-93.
  • Gedik, Y. (2020). Gerilla pazarlama: Araçları, avantajları ve stratejileri üzerine teorik bir çerçeve. Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 17(2), 68-86.
  • Girişim Türkiye, (2021). Gerilla pazarlama nedir? 12 Yaratıcı gerilla pazarlama örneği. Erişim adresi: https://girisimturkiye.com/2021/05/23/gerilla-pazarlama-nedir-12-yaratici-gerilla-pazarlama-ornegi/ Erişim tarihi 25.01.2023
  • Hbi Comminication, (2018). Guerilla marketing II–Hands on. Erişim adresi: https://www.hbi.de/en/blog/guerilla-marketing-ii-hands-on/ Erişim tarihi 20.02.2023
  • Išoraitė, M. (2018). Guerilla marketing features. Ecoforum, 7(1).
  • İdeblog, (2015). En iyi 30 gerilla pazarlama örneği. Erişim adresi: https://www.idemama.com/blog/tasarimcilar-icin-ilham-kaynaklari/gerilla-pazarlama-ornekleri Erişim tarihi 25.01.2023
  • Jensen, J. D., & Schau, H. J. (2013). Health care and the mobile society: A social network approach. Journal of Health Communication, 18(9), 1051-1066.
  • Johnson, L. (2015). Symbolic analysis of healthcare providers' guerrilla marketing. Journal of Marketing Communication, 23(6), 589-603.
  • Johnson, M. A., Wisniewski, P., & Simmons, R. (2017). The impact of guerrilla marketing on consumer attitudes and behaviors: A case study of the university of dayton. Journal of Marketing Theory and Practice, 25(1), 59-77. Johnson, M. A., Wisniewski, P., & Simmons, R. (2017). The impact of guerrilla marketing on consumer attitudes and behaviors: A case study of the university of dayton. Journal of Marketing Theory and Practice, 25(1), 59-77. Jones, A. (2010). Roland Barthes'ın göstergebilim yaklaşımı: "Görüntünün retoriği"nin analizi. İletişim Araştırmaları Dergisi, 27(2), 45-62.
  • Kaşlı, M., İlban, M. O. ve Şahin, B. (2009). Modern pazarlama stratejileri: AB ve Türk turizmi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 8(27), 79-98.
  • Kavuncu, B. (2020). Sosyal medyada yer alan gerilla pazarlama faaliyetlerinin satın alma davranışına ve marka çağrışımına etkisi: Konya ilinde yer alan özel hastanelere yönelik bir araştırma (Yüksek lisans tezi). Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Konya.
  • Kaya, İ. (2009). Müşterinize dokunmanın 375 yolu: Pazarlama bi’tanedir. Bir Pazarlamalar Ansiklopedisi. (4. Dijital baskı). İstanbul: Babıali Kültür Yayıncılığı.
  • Kopuz, K., & Akman, E. (2019). Sağlık alanında SERVQUAL ve SERVPERF yöntemlerinin kullanımı: Literatür incelemesi. Sağlık Akademisyenleri Dergisi, 6(4), 243-249.
  • Kudryavtseva, A. (2012). Guerilla marketing: New concept in practice: Sport Master Case (Bachelor’s Thesis). Mikkeli University of Applied Sciences.
  • Levinson, J. C. (1984). Guerrilla marketing-Secrets for making big profits from your small business. New York: Houghton Muffin Company.
  • Levinson, J. C. (1994). Guerrilla advertising: cost-effective techniques for small-business success. Houghton Mifflin Harcourt.
  • Lun, O. K., & Yazdanifard, R. (2014). Guerrilla marketing; A Successful business model for Xiaomi. Global Journal of Human-Social Science Research, 14(7),13-17.
  • Memişoğlu, A. (2014). Gerilla pazarlama faaliyetlerine ilişkin tüketici görüş ve değerlendirmelerinin belirlenmesi: Örnek bir uygulama (Yüksek lisans tezi). Atılım Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Nardali, S. (2009). Gerilla pazarlaması ve uygulamadaki bazı örnekleri. Yönetim ve Ekonomi Dergisi, 16(2), 107-119.
  • Neuborne, E. (2001). Guerrilla marketing grows up. The American Association of Advertising Agencies, Agency Magazines, Spring, London.
  • Nufer, G. (2013). Guerrilla marketing—innovative or parasitic marketing? Modern Economy, 4, 1-6.
  • Özgül, N. (2008). Bütünleşik pazarlama iletişiminde gerilla pazarlama stratejilerinin kullanılması (Yüksek lisans tezi). Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İzmir.
  • Robinson, M., Rieger, T., & Brown, J. (2019). Guerrilla marketing: Exploring consumers’ attitudes and word-of-mouth intentions. Journal of Business Research, 94, 184-191.
  • Robinson, M., Rieger, T., & Brown, J. (2019). Guerrilla marketing: Exploring consumers’ attitudes and word-of-mouth intentions. Journal of Business Research, 94, 184-191.
  • Singhal, S., & Tiwari, A. (2013). Guerrilla marketing in commercial transportation. International Journal of Marketing and Technology, 3(6),16-31.
  • Smith, J. (2012). Roland Barthes'ın semiyotik kuramının edebiyat alanına uygulanması. Edebiyat Çalışmaları Dergisi, 15(3), 89-105.
  • Smith, J., & Johnson, D. (2018). Guerrilla marketing in the digital age: Building brand power through customer engagement. Journal of Strategic Marketing, 26(4), 301-319.
  • Smith, P. (2018). Impact of symbolic signifiers in guerrilla marketing campaigns on healthcare consumers. Journal of Consumer Behavior, 17(4), 328-342.
  • Şantaş, G. ve Şantaş, F. (2020). Güncel pazarlama yaklaşımlarının sağlık hizmetlerindeuygulanabilirliği. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 22(2), 432-443.
  • Tek, Ö. B. (1999). Pazarlama ilkeleri. İstanbul: Beta Yayınları.
  • Tengilimoğlu, D. (2011). Sağlık hizmetleri pazarlaması. Ankara: Siyasal Kitabevi.
  • The Brand Age, (2023). Reklamın en yaratıcı ve etkili yolu: gerilla pazarlama. Erişim adresi: https://www.thebrandage.com/reklamin-en-yaratici-ve-etkili-yolu-gerilla-pazarlama-8937 Erişim tarihi: 20.02.2023
  • Wendland, L. (2016). A common ground in guerilla marketing–State of research and further research opportunities. Junior Management Science, 1(1), 34–59.
  • Yengin, D. A. (2012). Mekanikleşen birey: Arçelik örneğinin R. Barthes’a göre çözümlemesi. The Turkish online Journal of Design, Art and Communication-TOJDAC, 2(1), 13-21.
  • Yüksekbilgili, Z. (2011). Gerilla pazarlama: Kuramsal bir çerçeve. Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi, (22), 49-54.
  • Zuo, L., & Veil, S. (2006). Guerilla marketing and the aqua teen hunger force fiasco. Public Relations Quarterly, 51(4), 8-11.
Toplam 53 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Furkan Bilbay 0000-0003-2226-6881

Erken Görünüm Tarihi 27 Mayıs 2023
Yayımlanma Tarihi 30 Temmuz 2023
Gönderilme Tarihi 5 Mart 2023
Yayımlandığı Sayı Yıl 2023

Kaynak Göster

APA Bilbay, F. (2023). SAĞLIK HİZMETLERİNDE GERİLLA PAZARLAMA. Güncel Pazarlama Yaklaşımları Ve Araştırmaları Dergisi, 4(1), 28-38. https://doi.org/10.54439/gupayad.1260319

Dizinler (Indexing)

31143 21387  3122531320257993114421388  21386  24076 28325 28331 28684