avatar
Mehmet Fırat Prof. Dr. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 44 Hakemlik 50 CrossRef Atıf 38 TR Dizin Atıf 100
44 Yayın
50 Hakemlik
38 CrossRef Atıf
100 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Öğrenme Kuramları Informal Öğrenme Doğal Dil İşleme Hayat Boyu Öğrenme Öğretim Tasarımı Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem Bilgi Sistemleri Felsefesi, Araştırma Yöntemleri ve Teori Öğrenme Analitiği Öğretim Teknolojileri Multimedya Tasarımı

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Bilimsel Araştırmalarda Alanyazın Nasıl Raporlanır?
DOI: 10.18037/ausbd.1247649
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2369

0

3

2369

0

3

7803

12

2

7638

Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi
Yazarlar: Meral Gümüş, Mehmet Fırat
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3627

0

1

3627

Yayınlar

Akademide Metrik Kültür Erozyonu ve Yükselen Anomaliler
Yayın Bilgisi: 2025 , Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.1670503
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 283

1

283

0

370

1

639

What if GPT4 Became Autonomous: The Auto-GPT Project and Use Cases
DOI: 10.57020/ject.1297961
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5069

0

5069

Bilimsel Araştırmalarda Alanyazın Nasıl Raporlanır?
DOI: 10.18037/ausbd.1247649
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2369

3

2369

2

7638

0

1240

1

481

3

7803

Tekno-bilim ve Üniversitelerin Dönüşümü
Yayın Bilgisi: 2020 , Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.767276
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 867

1

867

0

1325

0

1861

Uluslararası Uzaktan Eğitim Örgütlerinin İletişim Ağları Ve İşbirliği Rejimleri
Yazarlar: Elif Toprak, Mehmet Fırat , Seçil Kaya Gülen, Serpil Koçdar, N. Gizem Koçak, Erhan Akdemir , Kazım Demirer
DOI: 10.37093/ijsi.659080
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1162

0

1162

1

6308

Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi
Yazarlar: Meral Gümüş, Mehmet Fırat
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3627

1

3627

WEB INTERFACE DESIGN PRINCIPLES FOR ADULTS’ SELF-DIRECTED LEARNING
DOI: 10.17718/tojde.47086
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2114

0

2114

21. Yüzyılda Uzaktan Öğretimde Paradigma Değişimi
Yayın Bilgisi: 2016 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2083

0

2083

0

9684

0

761

1

2119

1

2989

0

3290

Eğitsel Web Arayüz Tasarımında Metaforlar: EMMA Adımları
Yayın Bilgisi: 2015 , Bilişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.17671/btd.57664
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2403

0

2403

Bir Eğitim Teknolojisi Araştırmasına Dayalı Olarak Karma Yöntem Araştırması Deneyimi
Yazarlar: Mehmet Fırat , İşıl Kabakçı Yurdakul, Ali Ersoy
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.2s3m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 28553

0

28553

0

2145

0

803

EĞİTSEL HİPER ORTAMLARDA GEZİNİM PERFORMANSI DEĞİŞKENLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar: Mehmet Fırat , İşıl Kabakçı Yurdakul
Yayın Bilgisi: 2012 , Education Sciences
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 702

0

702

0

761

An Evaluation of Educational Website Designs from the Perspective of Visual Perception Theories: A Study on Scale Development
Yazarlar: Suzan Duygu Eristi, Ozden Sahin-ızmirli, Serkan Izmirli, Mehmet Fırat , Halil İbrahim Haseski
Yayın Bilgisi: 2010 , Contemporary Educational Technology
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1213

0

1213

0

631

0

1567

Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış
Yazarlar: Işıl Kabakçı, Mehmet Fırat , Serkan İzmirli, Elif Buğra Kuzu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2797

0

2797

Opinions of Teachers on Using Internet Searching Strategies: An Elementary School Case in Turkey
Yazarlar: İşıl Kabakçı, Mehmet Fırat , Serkan İzmirli, Elif Buğra Kuzu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1440

0

1440

Yayınlar

GPT vs. Google: A comparative study of self-code learning in ODL students
DOI: 10.31681/jetol.1508675
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 639

1

1

639

What if GPT4 Became Autonomous: The Auto-GPT Project and Use Cases
DOI: 10.57020/ject.1297961
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5069

6

0

5069

12

2

7638

3

0

1128

PROFILING LEARNING PREFERENCES OF DISTANCE EDUCATION STUDENTS BASED ON NEURAL NETWORK ANALYSIS
DOI: 10.17718/tojde.1095592
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1240

1

0

1240

Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İstihdama Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.733689
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 481

1

1

481

4

1

6308

WEB INTERFACE DESIGN PRINCIPLES FOR ADULTS’ SELF-DIRECTED LEARNING
DOI: 10.17718/tojde.47086
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2114

1

0

2114

6

1

2989

Eğitsel Web Arayüz Tasarımında Metaforlar: EMMA Adımları
Yayın Bilgisi: 2015 , Bilişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.17671/btd.57664
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2403

3

0

2403

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.