avatar
Mehmet Fırat Prof. Dr. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 42 Hakemlik 37 CrossRef Atıf 24 TR Dizin Atıf 100
42 Yayın
37 Hakemlik
24 CrossRef Atıf
100 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Bilgi Sistemleri Felsefesi, Araştırma Yöntemleri ve Teori Doğal Dil İşleme Öğrenme Kuramları Öğretim Tasarımı Öğretim Teknolojileri Informal Öğrenme Hayat Boyu Öğrenme Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem Öğrenme Analitiği Multimedya Tasarımı

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Bilimsel Araştırmalarda Alanyazın Nasıl Raporlanır?
DOI: 10.18037/ausbd.1247649
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1869

0

3

1869

0

3

7374

Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi
Yazarlar: Meral Gümüş, Mehmet Fırat
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3350

0

1

3350

Tekno-bilim ve Üniversitelerin Dönüşümü
Yayın Bilgisi: 2020 , Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.767276
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 699

0

1

699

Yayınlar

0

89

1

207

What if GPT4 Became Autonomous: The Auto-GPT Project and Use Cases
DOI: 10.57020/ject.1297961
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2299

0

2299

Bilimsel Araştırmalarda Alanyazın Nasıl Raporlanır?
DOI: 10.18037/ausbd.1247649
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1869

3

1869

1

5369

0

1110

1

345

3

7374

Tekno-bilim ve Üniversitelerin Dönüşümü
Yayın Bilgisi: 2020 , Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.767276
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 699

1

699

0

988

Uzaktan eğitimde algoritmalar: 2007-2019 sistematik alanyazın taraması
Yazarlar: Nedime Selin Çöpgeven, Mehmet Fırat
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1540

0

1540

Uluslararası Uzaktan Eğitim Örgütlerinin İletişim Ağları Ve İşbirliği Rejimleri
Yazarlar: Elif Toprak, Mehmet Fırat , Seçil Kaya Gülen, Serpil Koçdar, N. Gizem Koçak, Erhan Akdemir , Kazım Demirer
DOI: 10.37093/ijsi.659080
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 955

0

955

1

5773

Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi
Yazarlar: Meral Gümüş, Mehmet Fırat
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3350

1

3350

WEB INTERFACE DESIGN PRINCIPLES FOR ADULTS’ SELF-DIRECTED LEARNING
DOI: 10.17718/tojde.47086
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1721

0

1721

21. Yüzyılda Uzaktan Öğretimde Paradigma Değişimi
Yayın Bilgisi: 2016 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1662

0

1662

0

8452

0

635

0

1877

1

2801

0

2902

Eğitsel Web Arayüz Tasarımında Metaforlar: EMMA Adımları
Yayın Bilgisi: 2015 , Bilişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.17671/btd.57664
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2197

0

2197

Bir Eğitim Teknolojisi Araştırmasına Dayalı Olarak Karma Yöntem Araştırması Deneyimi
Yazarlar: Mehmet Fırat , İşıl Kabakçı Yurdakul, Ali Ersoy
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.2s3m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 26855

0

26855

0

1823

0

679

EĞİTSEL HİPER ORTAMLARDA GEZİNİM PERFORMANSI DEĞİŞKENLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar: Mehmet Fırat , İşıl Kabakçı Yurdakul
Yayın Bilgisi: 2012 , Education Sciences
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 602

0

602

0

684

An Evaluation of Educational Website Designs from the Perspective of Visual Perception Theories: A Study on Scale Development
Yazarlar: Suzan Duygu Eristi, Ozden Sahin-ızmirli, Serkan Izmirli, Mehmet Fırat , Halil İbrahim Haseski
Yayın Bilgisi: 2010 , Contemporary Educational Technology
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1016

0

1016

0

544

0

1333

Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış
Yazarlar: Işıl Kabakçı, Mehmet Fırat , Serkan İzmirli, Elif Buğra Kuzu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2683

0

2683

Opinions of Teachers on Using Internet Searching Strategies: An Elementary School Case in Turkey
Yazarlar: İşıl Kabakçı, Mehmet Fırat , Serkan İzmirli, Elif Buğra Kuzu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1255

0

1255

Yayınlar

What if GPT4 Became Autonomous: The Auto-GPT Project and Use Cases
DOI: 10.57020/ject.1297961
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2299

3

0

2299

6

1

5369

2

0

944

3

1

5773

WEB INTERFACE DESIGN PRINCIPLES FOR ADULTS’ SELF-DIRECTED LEARNING
DOI: 10.17718/tojde.47086
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1721

1

0

1721

6

1

2801

Eğitsel Web Arayüz Tasarımında Metaforlar: EMMA Adımları
Yayın Bilgisi: 2015 , Bilişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.17671/btd.57664
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2197

3

0

2197

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.