Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hakan Altınpulluk
Hakan Altınpulluk
Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi
Yayın
26
Hakemlik
50
CrossRef Atıf
46
TR Dizin Atıf
43
26
Yayın
50
Hakemlik
46
CrossRef Atıf
43
TR Dizin Atıf
0000-0003-4701-1949
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Kurum
Anadolu Üniversitesi
Popüler Yayınları
Nesnelerin interneti teknolojisinin eğitim ortamlarında kullanımı
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17909
0
ATIF
1
FAVORİ
17909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İkinci Üniversite Tercih Nedenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
669
0
ATIF
1
FAVORİ
669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010-2019 Yılları Arasında Yayınlanan 21. Yüzyıl Becerileri Araştırmalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
,
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.734426
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3825
11
ATIF
1
FAVORİ
3825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında İçerik Üreten Öğrenenlerin Topluluk Hissi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.745340
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1010
1
ATIF
1
FAVORİ
1010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN ANALYSIS OF THE LONGITUDINAL MEASUREMENT INVARIANCE OF THE SOCIAL PRESENCE SCALE DEVELOPED FOR OPEN AND DISTANCE LEARNING ENVIRONMENTS
Yazarlar:
Murat Dogan Sahın
,
Hakan Kılınc
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.770937
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1345
0
ATIF
1
FAVORİ
1345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
2012-2022 Yılları Arasında Scopus Veri Tabanında Çevrimiçi Öğrenme Videoları Üzerine Yayınlanmış Makalelerin Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Efgan Kaçar
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1268857
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
212
0
FAVORİ
212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF THE AUGMENTED REALITY RESEARCH CARRIED OUT WITH THE EXPERIMENTAL METHOD PUBLISHED IN SCOPUS BETWEEN 2012-2022
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
,
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1168110
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
776
0
FAVORİ
776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin 21. Yüzyıl Öğrenme Becerileri Düzeyleri ile Açık ve Uzaktan Eğitim Ortamlarındaki Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.946644
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
1
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining academic motivation levels of undergraduate students taking distance education during the covid-19 pandemic in terms of various variables
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1150658
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
997
0
FAVORİ
997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Bağlılığı Araştırmalarındaki Güncel Eğilimlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.823021
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
558
0
FAVORİ
558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN GÖÇMEN EĞİTİMİ KONUSUNDA UZAKTAN EĞİTİM ALAN UZMANLARININ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.957328
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
647
0
FAVORİ
647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında İçerik Üreten Öğrenenlerin Topluluk Hissi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.745340
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1010
1
FAVORİ
1010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İstihdama Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.733689
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
273
1
FAVORİ
273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A SYSTEMATIC REVIEW OF THE TENDENCIES IN THE USE OF LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
, Mehmet Kesım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.961812
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1374
0
FAVORİ
1374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Öğretim Üyelerinin Covid-19 Küresel Salgın Sürecindeki Uzaktan Eğitim Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2162
1
FAVORİ
2162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Video Oyunların Eğitim Araştırmalarında Kullanımı: Bir Sistematik Tarama
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.902597
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1790
1
FAVORİ
1790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010-2019 Yılları Arasında Yayınlanan 21. Yüzyıl Becerileri Araştırmalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
,
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.734426
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3825
1
FAVORİ
3825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİT'lerin Eğitimde Karma Yöntem Araştırmalarında Kullanımının Yöntemsel Açıdan Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Fırat
,
Hakan Altınpulluk
,
Hakan Kılınç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
385
1
FAVORİ
385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEREL KÜLTÜREL MİRASIN TANITIMINA YÖNELİK HAZIRLANACAK BİR VİDEO İÇİN İHTİYAÇLARIN BELİRLENMESİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1439
0
FAVORİ
1439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN ANALYSIS OF THE LONGITUDINAL MEASUREMENT INVARIANCE OF THE SOCIAL PRESENCE SCALE DEVELOPED FOR OPEN AND DISTANCE LEARNING ENVIRONMENTS
Yazarlar:
Murat Dogan Sahın
,
Hakan Kılınc
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.770937
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1345
1
FAVORİ
1345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İkinci Üniversite Tercih Nedenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
669
1
FAVORİ
669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve uzaktan öğrenmede öncü kuruluşlar ve stratejik işbirlikleri
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1207
0
FAVORİ
1207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nesnelerin interneti teknolojisinin eğitim ortamlarında kullanımı
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17909
1
FAVORİ
17909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİKLE İLGİLİ HAZIRLANAN TEZLERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.337347
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3454
0
FAVORİ
3454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REVIEW: Posthumanism and Massive Open Online Course Contaminating the Subject of Global Education
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.382814
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
760
0
FAVORİ
760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Çin’deki açık ve uzaktan öğrenme sistemlerinin ve ders malzemelerinin karşılaştırılması: Anadolu Üniversitesi ve Şanghay Açık Üniversitesi örneği
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2435
0
FAVORİ
2435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve uzaktan öğrenme sistemlerinde kullanılan basılı kitaplara ilişkin maliyet analizi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi örneği
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
, Zehra Lale, Merve Çelik,
Ayşe Peri Mutlu
,
Köksal Büyük
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1965
0
FAVORİ
1965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BOOK REVIEW E-LEARNING PARADIGMS AND APPLICATIONS Agent-Based Approach
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
768
0
FAVORİ
768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış gerçekliği anlamak: kavramlar ve uygulamalar
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7441
0
FAVORİ
7441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
(Editöre Mektup) Açık ve uzaktan öğrenmede evrensel tasarım ilkeleri çerçevesinde artırılmış gerçekliğin kullanılabilirliği
Yazarlar:
Araş. Gör. Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1817
0
FAVORİ
1817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerin Kullanımına İlişkin Uzaktan Eğitim Uzmanlarının Görüşleri
Yazarlar: Eren Kesim,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.83986
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3746
0
FAVORİ
3746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Teknik Editör , Editör , Yazım Editörü
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Education Journal
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Science
Turkish Online Journal of Distance Education
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin 21. Yüzyıl Öğrenme Becerileri Düzeyleri ile Açık ve Uzaktan Eğitim Ortamlarındaki Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.946644
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
1
ATIF
1
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining academic motivation levels of undergraduate students taking distance education during the covid-19 pandemic in terms of various variables
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1150658
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
997
1
ATIF
0
FAVORİ
997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Bağlılığı Araştırmalarındaki Güncel Eğilimlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.823021
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
558
1
ATIF
0
FAVORİ
558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında İçerik Üreten Öğrenenlerin Topluluk Hissi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.745340
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1010
1
ATIF
1
FAVORİ
1010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A SYSTEMATIC REVIEW OF THE TENDENCIES IN THE USE OF LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
, Mehmet Kesım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.961812
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1374
8
ATIF
0
FAVORİ
1374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Video Oyunların Eğitim Araştırmalarında Kullanımı: Bir Sistematik Tarama
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.902597
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1790
4
ATIF
1
FAVORİ
1790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010-2019 Yılları Arasında Yayınlanan 21. Yüzyıl Becerileri Araştırmalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
,
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.734426
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3825
11
ATIF
1
FAVORİ
3825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİKLE İLGİLİ HAZIRLANAN TEZLERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.337347
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3454
15
ATIF
0
FAVORİ
3454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REVIEW: Posthumanism and Massive Open Online Course Contaminating the Subject of Global Education
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.382814
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
760
1
ATIF
0
FAVORİ
760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerin Kullanımına İlişkin Uzaktan Eğitim Uzmanlarının Görüşleri
Yazarlar: Eren Kesim,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.83986
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3746
3
ATIF
0
FAVORİ
3746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat