Hakan ALTINPULLUK Doç. Dr. Anadolu Üniversitesi
Yayın 22 Hakemlik 34 CrossRef Atıf 22 TR Dizin Atıf 6
22 Yayın
34 Hakemlik
22 CrossRef Atıf
6 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Açık ve Uzaktan Öğrenme Bilişim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri Materyal Geliştirme Öğretim Tasarımı Uzaktan Eğitim Tasarımı ve Yönetimi Eğitim/Öğretim Teknolojileri Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler

Kurum

Anadolu Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

ATIF

1

FAVORİ

714

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

835

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

283

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

121

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Bağlılığı Araştırmalarındaki Güncel Eğilimlerin İncelenmesi
DOI: 10.51460/baebd.823021
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 167

0

ATIF

0

FAVORİ

167

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN GÖÇMEN EĞİTİMİ KONUSUNDA UZAKTAN EĞİTİM ALAN UZMANLARININ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.957328
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 316

0

ATIF

0

FAVORİ

316

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

714

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İstihdama Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.733689
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 141

0

ATIF

1

FAVORİ

141

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A SYSTEMATIC REVIEW OF THE TENDENCIES IN THE USE OF LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS
Yazarlar: Hakan ALTINPULLUK , Mehmet KESIM
DOI: 10.17718/tojde.961812
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 743

3

ATIF

0

FAVORİ

743

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Video Oyunların Eğitim Araştırmalarında Kullanımı: Bir Sistematik Tarama
DOI: 10.18037/ausbd.902597
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 893

4

ATIF

0

FAVORİ

893

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

1986

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

283

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

835

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

918

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

14185

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

10

ATIF

0

FAVORİ

3045

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REVIEW: Posthumanism and Massive Open Online Course Contaminating the Subject of Global Education
DOI: 10.17718/tojde.382814
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 630

1

ATIF

0

FAVORİ

630

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

685

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

5751

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.