Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hakan Altınpulluk
Doç. Dr.
Anadolu Üniversitesi
Yayın
27
Hakemlik
55
CrossRef Atıf
60
TR Dizin Atıf
53
27
Yayın
55
Hakemlik
60
CrossRef Atıf
53
TR Dizin Atıf
0000-0003-4701-1949
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Kurum
Anadolu Üniversitesi
Popüler Yayınları
Nesnelerin interneti teknolojisinin eğitim ortamlarında kullanımı
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18738
0
ATIF
1
FAVORİ
18738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İkinci Üniversite Tercih Nedenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
766
0
ATIF
1
FAVORİ
766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010-2019 Yılları Arasında Yayınlanan 21. Yüzyıl Becerileri Araştırmalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
,
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.734426
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4389
12
ATIF
1
FAVORİ
4389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında İçerik Üreten Öğrenenlerin Topluluk Hissi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.745340
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1082
2
ATIF
1
FAVORİ
1082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN ANALYSIS OF THE LONGITUDINAL MEASUREMENT INVARIANCE OF THE SOCIAL PRESENCE SCALE DEVELOPED FOR OPEN AND DISTANCE LEARNING ENVIRONMENTS
Yazarlar:
Murat Dogan Sahın
,
Hakan Kılınc
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.770937
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1575
1
ATIF
1
FAVORİ
1575
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Investigation of Digital Competence Levels of Online Learners
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Gökhan Alptekin
,
Hakan Altınpulluk
,
Deniz Türkmen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1473578
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
347
0
FAVORİ
347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2012-2022 Yılları Arasında Scopus Veri Tabanında Çevrimiçi Öğrenme Videoları Üzerine Yayınlanmış Makalelerin Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Efgan Kaçar
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1268857
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
328
0
FAVORİ
328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF THE AUGMENTED REALITY RESEARCH CARRIED OUT WITH THE EXPERIMENTAL METHOD PUBLISHED IN SCOPUS BETWEEN 2012-2022
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
,
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1168110
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
901
0
FAVORİ
901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin 21. Yüzyıl Öğrenme Becerileri Düzeyleri ile Açık ve Uzaktan Eğitim Ortamlarındaki Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.946644
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
800
1
FAVORİ
800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining academic motivation levels of undergraduate students taking distance education during the covid-19 pandemic in terms of various variables
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1150658
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1326
0
FAVORİ
1326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Bağlılığı Araştırmalarındaki Güncel Eğilimlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.823021
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
0
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN GÖÇMEN EĞİTİMİ KONUSUNDA UZAKTAN EĞİTİM ALAN UZMANLARININ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.957328
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
0
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında İçerik Üreten Öğrenenlerin Topluluk Hissi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.745340
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1082
1
FAVORİ
1082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İstihdama Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.733689
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
329
1
FAVORİ
329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A SYSTEMATIC REVIEW OF THE TENDENCIES IN THE USE OF LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
, Mehmet Kesım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.961812
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1791
0
FAVORİ
1791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Öğretim Üyelerinin Covid-19 Küresel Salgın Sürecindeki Uzaktan Eğitim Uygulamalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2272
1
FAVORİ
2272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Video Oyunların Eğitim Araştırmalarında Kullanımı: Bir Sistematik Tarama
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.902597
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2071
1
FAVORİ
2071
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010-2019 Yılları Arasında Yayınlanan 21. Yüzyıl Becerileri Araştırmalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
,
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.734426
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4389
1
FAVORİ
4389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİT'lerin Eğitimde Karma Yöntem Araştırmalarında Kullanımının Yöntemsel Açıdan Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Fırat
,
Hakan Altınpulluk
,
Hakan Kılınç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
447
1
FAVORİ
447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEREL KÜLTÜREL MİRASIN TANITIMINA YÖNELİK HAZIRLANACAK BİR VİDEO İÇİN İHTİYAÇLARIN BELİRLENMESİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1605
0
FAVORİ
1605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN ANALYSIS OF THE LONGITUDINAL MEASUREMENT INVARIANCE OF THE SOCIAL PRESENCE SCALE DEVELOPED FOR OPEN AND DISTANCE LEARNING ENVIRONMENTS
Yazarlar:
Murat Dogan Sahın
,
Hakan Kılınc
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.770937
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1575
1
FAVORİ
1575
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İkinci Üniversite Tercih Nedenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
766
1
FAVORİ
766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve uzaktan öğrenmede öncü kuruluşlar ve stratejik işbirlikleri
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1280
0
FAVORİ
1280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nesnelerin interneti teknolojisinin eğitim ortamlarında kullanımı
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
18738
1
FAVORİ
18738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİKLE İLGİLİ HAZIRLANAN TEZLERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.337347
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3664
0
FAVORİ
3664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REVIEW: Posthumanism and Massive Open Online Course Contaminating the Subject of Global Education
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.382814
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
826
0
FAVORİ
826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Çin’deki açık ve uzaktan öğrenme sistemlerinin ve ders malzemelerinin karşılaştırılması: Anadolu Üniversitesi ve Şanghay Açık Üniversitesi örneği
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2549
0
FAVORİ
2549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve uzaktan öğrenme sistemlerinde kullanılan basılı kitaplara ilişkin maliyet analizi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi örneği
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
, Zehra Lale, Merve Çelik,
Ayşe Peri Mutlu
,
Köksal Büyük
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2059
0
FAVORİ
2059
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BOOK REVIEW E-LEARNING PARADIGMS AND APPLICATIONS Agent-Based Approach
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış gerçekliği anlamak: kavramlar ve uygulamalar
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7838
0
FAVORİ
7838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
(Editöre Mektup) Açık ve uzaktan öğrenmede evrensel tasarım ilkeleri çerçevesinde artırılmış gerçekliğin kullanılabilirliği
Yazarlar:
Araş. Gör. Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1873
0
FAVORİ
1873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerin Kullanımına İlişkin Uzaktan Eğitim Uzmanlarının Görüşleri
Yazarlar: Eren Kesim,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.83986
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3914
0
FAVORİ
3914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kastamonu Education Journal
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Education Journal
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Investigation of Digital Competence Levels of Online Learners
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Gökhan Alptekin
,
Hakan Altınpulluk
,
Deniz Türkmen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1473578
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
347
1
ATIF
0
FAVORİ
347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2012-2022 Yılları Arasında Scopus Veri Tabanında Çevrimiçi Öğrenme Videoları Üzerine Yayınlanmış Makalelerin Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Efgan Kaçar
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1268857
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
328
1
ATIF
0
FAVORİ
328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin 21. Yüzyıl Öğrenme Becerileri Düzeyleri ile Açık ve Uzaktan Eğitim Ortamlarındaki Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.946644
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
800
2
ATIF
1
FAVORİ
800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining academic motivation levels of undergraduate students taking distance education during the covid-19 pandemic in terms of various variables
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1150658
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1326
1
ATIF
0
FAVORİ
1326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Bağlılığı Araştırmalarındaki Güncel Eğilimlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.823021
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
1
ATIF
0
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında İçerik Üreten Öğrenenlerin Topluluk Hissi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.745340
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1082
2
ATIF
1
FAVORİ
1082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A SYSTEMATIC REVIEW OF THE TENDENCIES IN THE USE OF LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
, Mehmet Kesım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.961812
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1791
12
ATIF
0
FAVORİ
1791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Video Oyunların Eğitim Araştırmalarında Kullanımı: Bir Sistematik Tarama
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.902597
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2071
5
ATIF
1
FAVORİ
2071
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010-2019 Yılları Arasında Yayınlanan 21. Yüzyıl Becerileri Araştırmalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
,
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.734426
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4389
12
ATIF
1
FAVORİ
4389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN ANALYSIS OF THE LONGITUDINAL MEASUREMENT INVARIANCE OF THE SOCIAL PRESENCE SCALE DEVELOPED FOR OPEN AND DISTANCE LEARNING ENVIRONMENTS
Yazarlar:
Murat Dogan Sahın
,
Hakan Kılınc
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.770937
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1575
1
ATIF
1
FAVORİ
1575
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİKLE İLGİLİ HAZIRLANAN TEZLERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.337347
ATIF
18
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3664
18
ATIF
0
FAVORİ
3664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REVIEW: Posthumanism and Massive Open Online Course Contaminating the Subject of Global Education
Yazarlar:
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.382814
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
826
1
ATIF
0
FAVORİ
826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerin Kullanımına İlişkin Uzaktan Eğitim Uzmanlarının Görüşleri
Yazarlar: Eren Kesim,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.83986
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3914
3
ATIF
0
FAVORİ
3914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat