avatar
Damla Ayduğ Dr. Öğr. Üyesi İstanbul Gedik Üniversitesi
Yayın 18 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 71 TR Dizin Atıf 27
18 Yayın
22 Hakemlik
71 CrossRef Atıf
27 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Yönetimi Eğitimde Liderlik

Kurum

İstanbul Gedik Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

1

1961

Realizmin Eğitim Yönetimine Yansımaları
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 294

0

1

294

Yayınlar

Realizmin Eğitim Yönetimine Yansımaları
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 294

1

294

0

818

Evaluating Entrepreneurship through a Resource-Based Multi-Criteria Decision-Making Model
Yayın Bilgisi: 2024 , Istanbul Management Journal
DOI: 10.26650/imj.2024.97.1397675
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 454

0

454

0

750

0

1174

0

820

0

4122

EDUCATION 4.0: DEFINING THE TEACHER, THE STUDENT, AND THE SCHOOL MANAGER ASPECTS OF THE REVOLUTION
Yazarlar: Beyza Hımmetoglu, Damla Aydug , Coskun Bayrak
DOI: 10.17718/tojde.770896
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 17563

0

17563

0

2261

1

1961

0

2655

0

6271

Yayınlar

2

0

1899

1

0

1174

1

0

713

2

0

4122

EDUCATION 4.0: DEFINING THE TEACHER, THE STUDENT, AND THE SCHOOL MANAGER ASPECTS OF THE REVOLUTION
Yazarlar: Beyza Hımmetoglu, Damla Aydug , Coskun Bayrak
DOI: 10.17718/tojde.770896
ATIF 47 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 17563

47

0

17563

ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA İLE İNCELENMESİ
Yazarlar: Damla Ayduğ , Beyza Himmetoğlu , Esra Turhan
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338812
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2655

7

0

2655

8

0

6271