Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hakan Kılınç
Dr.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ
Yayın
20
Hakemlik
76
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
10
20
Yayın
76
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
0000-0002-4301-1370
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
INTRINSIC MOTIVATION OF DISTANCE LEARNERS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
Yazarlar:
Hakan Kilinc
,
Nil Goksel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1384577
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
262
0
ATIF
2
FAVORİ
262
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Opinions of Field Experts on Online Test Applications and Test Security During the COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Muhammet Recep Okur
,
İlker Usta
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.875293
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
896
1
ATIF
2
FAVORİ
896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İkinci Üniversite Tercih Nedenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
781
0
ATIF
1
FAVORİ
781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında İçerik Üreten Öğrenenlerin Topluluk Hissi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.745340
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
2
ATIF
1
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN ANALYSIS OF THE LONGITUDINAL MEASUREMENT INVARIANCE OF THE SOCIAL PRESENCE SCALE DEVELOPED FOR OPEN AND DISTANCE LEARNING ENVIRONMENTS
Yazarlar:
Murat Dogan Sahın
,
Hakan Kılınc
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.770937
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1591
1
ATIF
1
FAVORİ
1591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
INTRINSIC MOTIVATION OF DISTANCE LEARNERS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
Yazarlar:
Hakan Kilinc
,
Nil Goksel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1384577
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
262
2
FAVORİ
262
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Uygulanan Ölçme ve Değerlendirme Sürecine İlişkin Alan Uzmanlarının Görüşleri: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
İlker Usta
,
Hakan Kılınç
,
Muhammet Recep Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.944272
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1050
1
FAVORİ
1050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tartışma forumlarının açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında kullanılabilirliği ve bir ölçme-değerlendirme kriteri olarak değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1028872
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1301
1
FAVORİ
1301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BOOK REVIEW: HANDBOOK OF RESEARCH ON EMERGING PEDAGOGIES FOR THE FUTURE OF EDUCATION: TRAUMA-INFORMED, CARE, AND PANDEMIC PEDAGOGY
Yazarlar:
Hakan Kılınc
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1050405
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
0
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Opinions of Field Experts on Online Test Applications and Test Security During the COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Muhammet Recep Okur
,
İlker Usta
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.875293
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
896
2
FAVORİ
896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında İçerik Üreten Öğrenenlerin Topluluk Hissi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.745340
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
1
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İstihdama Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.733689
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
339
1
FAVORİ
339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Özel Gereksinimli Öğrencilerin Kullandıkları Web Sayfası ve Öğrenme Ortamına Yönelik Kullanıcı Deneyimlerinin ve Gereksinimlerinin İncelenmesi: Anadolu Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Muhammet Recep Okur
,
Hakan Kılınç
,
Gizem Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.930534
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
851
1
FAVORİ
851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİT'lerin Eğitimde Karma Yöntem Araştırmalarında Kullanımının Yöntemsel Açıdan Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Fırat
,
Hakan Altınpulluk
,
Hakan Kılınç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
463
1
FAVORİ
463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEREL KÜLTÜREL MİRASIN TANITIMINA YÖNELİK HAZIRLANACAK BİR VİDEO İÇİN İHTİYAÇLARIN BELİRLENMESİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1644
0
FAVORİ
1644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN ANALYSIS OF THE LONGITUDINAL MEASUREMENT INVARIANCE OF THE SOCIAL PRESENCE SCALE DEVELOPED FOR OPEN AND DISTANCE LEARNING ENVIRONMENTS
Yazarlar:
Murat Dogan Sahın
,
Hakan Kılınc
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.770937
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1591
1
FAVORİ
1591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İkinci Üniversite Tercih Nedenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
781
1
FAVORİ
781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve uzaktan öğrenmede destek hizmetleri: Yerelden küresele bir model önerisi
Yazarlar:
Evrim Genç Kumtepe
, Elif Toprak,
Aylin Öztürk
,
Gamze Tuna Büyükköse
,
Hakan Kılınç
, İrem Aydın Menderis
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4770
0
FAVORİ
4770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında çevrimiçi grup tartışması tekniğinin kullanılması
Yazarlar:
Hakan Kılınç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1127
0
FAVORİ
1127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REVIEW:Mobile Technologies and Augmented Reality in Open Education
Yazarlar:
Hakan Kılınc
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.557866
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
867
0
FAVORİ
867
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Kullanımı: Oyunlaştırılmış Web Tabanlı Bir Alıştırma Uygulaması
Yazarlar:
Yusuf Levent Şahin
, Nejdet Karadağ, Aras Bozkurt,
Ezgi Doğan
,
Hakan Kılınç
,
Serap Uğur
, Salih Gümüş,
Aylin Öztürk
,
Can Güler
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.329742
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7446
1
FAVORİ
7446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrenenlerinin Anadolum eKampüs öğrenme yönetim sistemine ilişkin görüşlerinin kuşaklar bağlamında incelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2202
1
FAVORİ
2202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
(Editöre Mektup) İçerik üreten öğrenenler ve özellikleri
Yazarlar:
Hakan Kılınç
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
656
0
FAVORİ
656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BOOK REVIEW FLEXIBLE PEDAGOGY AND FLEXIBLE PRACTICE Edited by Elizabeth Burge, Chère Campbell Gibson and Terry Gibson
Yazarlar:
Hakan Kılınc
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
692
0
FAVORİ
692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil öğrenme uygulamalarına yönelik geliştirme platformlarının karşılaştırılması ve örnek uygulamalar
Yazarlar:
Yrd. Doç. Dr. Nilgün Özdamar Keskin
,
Araş. Gör. Hakan Kılınç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13082
0
FAVORİ
13082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish Online Journal of Distance Education
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Yükseköğretim Dergisi
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
The Opinions of Field Experts on Online Test Applications and Test Security During the COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Muhammet Recep Okur
,
İlker Usta
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.875293
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
896
1
ATIF
2
FAVORİ
896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında İçerik Üreten Öğrenenlerin Topluluk Hissi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.745340
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
2
ATIF
1
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Özel Gereksinimli Öğrencilerin Kullandıkları Web Sayfası ve Öğrenme Ortamına Yönelik Kullanıcı Deneyimlerinin ve Gereksinimlerinin İncelenmesi: Anadolu Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Muhammet Recep Okur
,
Hakan Kılınç
,
Gizem Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.930534
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
851
2
ATIF
1
FAVORİ
851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN ANALYSIS OF THE LONGITUDINAL MEASUREMENT INVARIANCE OF THE SOCIAL PRESENCE SCALE DEVELOPED FOR OPEN AND DISTANCE LEARNING ENVIRONMENTS
Yazarlar:
Murat Dogan Sahın
,
Hakan Kılınc
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.770937
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1591
1
ATIF
1
FAVORİ
1591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Kullanımı: Oyunlaştırılmış Web Tabanlı Bir Alıştırma Uygulaması
Yazarlar:
Yusuf Levent Şahin
, Nejdet Karadağ, Aras Bozkurt,
Ezgi Doğan
,
Hakan Kılınç
,
Serap Uğur
, Salih Gümüş,
Aylin Öztürk
,
Can Güler
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.329742
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7446
12
ATIF
1
FAVORİ
7446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat