Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Firma
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hakan Kılınç
Hakan Kılınç
Dr.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ
Yayın
19
Hakemlik
73
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
8
19
Yayın
73
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0002-4301-1370
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
The Opinions of Field Experts on Online Test Applications and Test Security During the COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Muhammet Recep Okur
,
İlker Usta
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.875293
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
860
1
ATIF
2
FAVORİ
860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrenenlerinin Anadolum eKampüs öğrenme yönetim sistemine ilişkin görüşlerinin kuşaklar bağlamında incelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2151
0
ATIF
1
FAVORİ
2151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İkinci Üniversite Tercih Nedenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
0
ATIF
1
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında İçerik Üreten Öğrenenlerin Topluluk Hissi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.745340
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1065
2
ATIF
1
FAVORİ
1065
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN ANALYSIS OF THE LONGITUDINAL MEASUREMENT INVARIANCE OF THE SOCIAL PRESENCE SCALE DEVELOPED FOR OPEN AND DISTANCE LEARNING ENVIRONMENTS
Yazarlar:
Murat Dogan Sahın
,
Hakan Kılınc
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.770937
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1536
1
ATIF
1
FAVORİ
1536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Uygulanan Ölçme ve Değerlendirme Sürecine İlişkin Alan Uzmanlarının Görüşleri: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
İlker Usta
,
Hakan Kılınç
,
Muhammet Recep Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.944272
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
993
1
FAVORİ
993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tartışma forumlarının açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında kullanılabilirliği ve bir ölçme-değerlendirme kriteri olarak değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1028872
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1223
1
FAVORİ
1223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BOOK REVIEW: HANDBOOK OF RESEARCH ON EMERGING PEDAGOGIES FOR THE FUTURE OF EDUCATION: TRAUMA-INFORMED, CARE, AND PANDEMIC PEDAGOGY
Yazarlar:
Hakan Kılınc
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1050405
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
756
0
FAVORİ
756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Opinions of Field Experts on Online Test Applications and Test Security During the COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Muhammet Recep Okur
,
İlker Usta
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.875293
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
860
2
FAVORİ
860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında İçerik Üreten Öğrenenlerin Topluluk Hissi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.745340
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1065
1
FAVORİ
1065
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İstihdama Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.733689
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
315
1
FAVORİ
315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Özel Gereksinimli Öğrencilerin Kullandıkları Web Sayfası ve Öğrenme Ortamına Yönelik Kullanıcı Deneyimlerinin ve Gereksinimlerinin İncelenmesi: Anadolu Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Muhammet Recep Okur
,
Hakan Kılınç
,
Gizem Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.930534
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
798
1
FAVORİ
798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİT'lerin Eğitimde Karma Yöntem Araştırmalarında Kullanımının Yöntemsel Açıdan Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Fırat
,
Hakan Altınpulluk
,
Hakan Kılınç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
427
1
FAVORİ
427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEREL KÜLTÜREL MİRASIN TANITIMINA YÖNELİK HAZIRLANACAK BİR VİDEO İÇİN İHTİYAÇLARIN BELİRLENMESİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1565
0
FAVORİ
1565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN ANALYSIS OF THE LONGITUDINAL MEASUREMENT INVARIANCE OF THE SOCIAL PRESENCE SCALE DEVELOPED FOR OPEN AND DISTANCE LEARNING ENVIRONMENTS
Yazarlar:
Murat Dogan Sahın
,
Hakan Kılınc
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.770937
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1536
1
FAVORİ
1536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İkinci Üniversite Tercih Nedenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
1
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve uzaktan öğrenmede destek hizmetleri: Yerelden küresele bir model önerisi
Yazarlar:
Evrim Genç Kumtepe
, Elif Toprak,
Aylin Öztürk
,
Gamze Tuna Büyükköse
,
Hakan Kılınç
, İrem Aydın Menderis
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4677
0
FAVORİ
4677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve uzaktan öğrenme ortamlarında çevrimiçi grup tartışması tekniğinin kullanılması
Yazarlar:
Hakan Kılınç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1091
0
FAVORİ
1091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REVIEW:Mobile Technologies and Augmented Reality in Open Education
Yazarlar:
Hakan Kılınc
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.557866
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
850
0
FAVORİ
850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Kullanımı: Oyunlaştırılmış Web Tabanlı Bir Alıştırma Uygulaması
Yazarlar:
Yusuf Levent Şahin
, Nejdet Karadağ, Aras Bozkurt,
Ezgi Doğan
,
Hakan Kılınç
,
Serap Uğur
, Salih Gümüş,
Aylin Öztürk
,
Can Güler
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.329742
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7225
1
FAVORİ
7225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrenenlerinin Anadolum eKampüs öğrenme yönetim sistemine ilişkin görüşlerinin kuşaklar bağlamında incelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2151
1
FAVORİ
2151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
(Editöre Mektup) İçerik üreten öğrenenler ve özellikleri
Yazarlar:
Hakan Kılınç
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
630
0
FAVORİ
630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BOOK REVIEW FLEXIBLE PEDAGOGY AND FLEXIBLE PRACTICE Edited by Elizabeth Burge, Chère Campbell Gibson and Terry Gibson
Yazarlar:
Hakan Kılınc
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
672
0
FAVORİ
672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil öğrenme uygulamalarına yönelik geliştirme platformlarının karşılaştırılması ve örnek uygulamalar
Yazarlar:
Yrd. Doç. Dr. Nilgün Özdamar Keskin
,
Araş. Gör. Hakan Kılınç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12880
0
FAVORİ
12880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish Online Journal of Distance Education
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Yükseköğretim Dergisi
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Yayınlar
The Opinions of Field Experts on Online Test Applications and Test Security During the COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Muhammet Recep Okur
,
İlker Usta
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.875293
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
860
1
ATIF
2
FAVORİ
860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında İçerik Üreten Öğrenenlerin Topluluk Hissi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.745340
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1065
2
ATIF
1
FAVORİ
1065
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Özel Gereksinimli Öğrencilerin Kullandıkları Web Sayfası ve Öğrenme Ortamına Yönelik Kullanıcı Deneyimlerinin ve Gereksinimlerinin İncelenmesi: Anadolu Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Muhammet Recep Okur
,
Hakan Kılınç
,
Gizem Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.930534
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
798
2
ATIF
1
FAVORİ
798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN ANALYSIS OF THE LONGITUDINAL MEASUREMENT INVARIANCE OF THE SOCIAL PRESENCE SCALE DEVELOPED FOR OPEN AND DISTANCE LEARNING ENVIRONMENTS
Yazarlar:
Murat Dogan Sahın
,
Hakan Kılınc
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.770937
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1536
1
ATIF
1
FAVORİ
1536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Kullanımı: Oyunlaştırılmış Web Tabanlı Bir Alıştırma Uygulaması
Yazarlar:
Yusuf Levent Şahin
, Nejdet Karadağ, Aras Bozkurt,
Ezgi Doğan
,
Hakan Kılınç
,
Serap Uğur
, Salih Gümüş,
Aylin Öztürk
,
Can Güler
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.329742
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7225
12
ATIF
1
FAVORİ
7225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat