Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muhammet Recep Okur
Prof. Dr.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
15
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
3
15
Yayın
2
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0003-2639-4987
57521114200
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Teknolojileri
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Kurum
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
The Opinions of Field Experts on Online Test Applications and Test Security During the COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Muhammet Recep Okur
,
İlker Usta
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.875293
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1091
3
ATIF
2
FAVORİ
1091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme engelli öğrenenlerin eğitim yaşantısında karşılaştıkları sorunların belirlenmesi, açık ve uzaktan öğrenme alanı için çözüm yolları geliştirilmesi
Yazarlar:
Muhammet Recep Okur
, Muhammed Demı̇r
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17058
0
ATIF
1
FAVORİ
17058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Özel Gereksinimli Öğrencilerin Kullandıkları Web Sayfası ve Öğrenme Ortamına Yönelik Kullanıcı Deneyimlerinin ve Gereksinimlerinin İncelenmesi: Anadolu Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Muhammet Recep Okur
,
Hakan Kılınç
,
Gizem Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.930534
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1442
3
ATIF
1
FAVORİ
1442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Uygulanan Ölçme ve Değerlendirme Sürecine İlişkin Alan Uzmanlarının Görüşleri: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
İlker Usta
,
Hakan Kılınç
,
Muhammet Recep Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.944272
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1349
0
ATIF
1
FAVORİ
1349
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The complex adaptive blended learning system: A systematic review
Yazarlar:
İstek Aksak Kömür
,
Yusuf Levent Şahin
,
Muhammet Recep Okur
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Digital Security and Media
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
729
0
FAVORİ
729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemide Yönetici Olmak: Yükseköğretimde Yönetici Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Münevver Gündüz
,
Mehmet Yavuz
,
Sinem Çilligöl Karabey
,
Yusuf Zafer Can Uğurhan
,
Engin Kurşun
,
Selçuk Karaman
,
Halil İbrahim Bülbül
,
Hasan Karal
,
Levent Şahin
,
Sinan Aydın
,
Vehbi Aytekin Sanalan
,
Muhammet Recep Okur
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1307016
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
657
0
FAVORİ
657
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi dönemi acil uzaktan eğitim uygulamalarında K12 düzeyinde öğrenme kayıplarının incelenmesi
Yazarlar:
Selma Özgürden
,
Muhammet Recep Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1092674
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1199
0
FAVORİ
1199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarında Uygulanan Ölçme ve Değerlendirme Sürecine İlişkin Alan Uzmanlarının Görüşleri: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
İlker Usta
,
Hakan Kılınç
,
Muhammet Recep Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.944272
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1349
1
FAVORİ
1349
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Opinions of Field Experts on Online Test Applications and Test Security During the COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Muhammet Recep Okur
,
İlker Usta
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.875293
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1091
2
FAVORİ
1091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İleri Yaş Yetişkin Eğitim Sistemleri ve Tazelenme Üniversitesi
Yazarlar:
Muhammet Recep Okur
,
Özlem Oktay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.780577
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1601
0
FAVORİ
1601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Özel Gereksinimli Öğrencilerin Kullandıkları Web Sayfası ve Öğrenme Ortamına Yönelik Kullanıcı Deneyimlerinin ve Gereksinimlerinin İncelenmesi: Anadolu Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Muhammet Recep Okur
,
Hakan Kılınç
,
Gizem Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.930534
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1442
1
FAVORİ
1442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi dönemdeki 5-6 yaş çocuklarının görsel okuryazarlık durumlarının ve dijital öğrenme içeriklerinin incelenmesi
Yazarlar:
Nagihan Alpay
,
Muhammet Recep Okur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.951885
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4965
0
FAVORİ
4965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Öğrenimi Bırakma Sebeplerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Recep Okur
, Didem Paşaoğlu Baş, Esra Pınar Uça Güneş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
0
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci destek hizmetleri bağlamında yükseköğretimde e-devlet kapısı üzerinden sunulan hizmetlerin incelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Recep Okur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1520
0
FAVORİ
1520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi Yerleştirme Uygulamasının Açıköğretim Sistemine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Recep Okur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2029
0
FAVORİ
2029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme engelli öğrenenlerin eğitim yaşantısında karşılaştıkları sorunların belirlenmesi, açık ve uzaktan öğrenme alanı için çözüm yolları geliştirilmesi
Yazarlar:
Muhammet Recep Okur
, Muhammed Demı̇r
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17058
1
FAVORİ
17058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Predicting Achievement with Artificial Neural Networks: The Case of Anadolu University Open Education System
Yazarlar: Hilal Seda Yıldız Aybek,
Muhammet Recep Okur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.435507
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
0
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açıköğretim öğrencilerinin kitap alma durumları ve başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Yazarlar:
Murat Akyıldız
, İlker Usta,
Muhammet Recep Okur
,
Gökhan Kuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2236
0
FAVORİ
2236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci destek malzemesi olarak kısa videolar: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi İzle-Öğren Platformu
Yazarlar:
Muhammet Recep Okur
, Hilal Seda Yıldız Aybek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2129
0
FAVORİ
2129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Digital Security and Media
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kastamonu Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
Digital Security and Media
Yayın Editörü
Hakemlik
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Yayınlar
Pandemi dönemi acil uzaktan eğitim uygulamalarında K12 düzeyinde öğrenme kayıplarının incelenmesi
Yazarlar:
Selma Özgürden
,
Muhammet Recep Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1092674
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1199
2
ATIF
0
FAVORİ
1199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Opinions of Field Experts on Online Test Applications and Test Security During the COVID-19 Pandemic
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Muhammet Recep Okur
,
İlker Usta
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.875293
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1091
3
ATIF
2
FAVORİ
1091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İleri Yaş Yetişkin Eğitim Sistemleri ve Tazelenme Üniversitesi
Yazarlar:
Muhammet Recep Okur
,
Özlem Oktay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.780577
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1601
4
ATIF
0
FAVORİ
1601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Özel Gereksinimli Öğrencilerin Kullandıkları Web Sayfası ve Öğrenme Ortamına Yönelik Kullanıcı Deneyimlerinin ve Gereksinimlerinin İncelenmesi: Anadolu Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Muhammet Recep Okur
,
Hakan Kılınç
,
Gizem Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.930534
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1442
3
ATIF
1
FAVORİ
1442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi dönemdeki 5-6 yaş çocuklarının görsel okuryazarlık durumlarının ve dijital öğrenme içeriklerinin incelenmesi
Yazarlar:
Nagihan Alpay
,
Muhammet Recep Okur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.951885
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4965
7
ATIF
0
FAVORİ
4965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Predicting Achievement with Artificial Neural Networks: The Case of Anadolu University Open Education System
Yazarlar: Hilal Seda Yıldız Aybek,
Muhammet Recep Okur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.435507
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
6
ATIF
0
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat