Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Vehbi Aytekin Sanalan
Doç. Dr.
ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
2
TR Dizin Atıf
5
2
Yayın
2
Hakemlik
5
TR Dizin Atıf
0000-0002-8329-3456
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Veritabanı Sistemleri
Doğal Dil İşleme
Eğitim
Öğretim Tasarımı
Kurum
ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
EBEVEYNLERİN FEN OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Reyhan Şahin
,
Vehbi Sanalan
, Önder Bektaş, Yeşim Kaygısız
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2990
0
ATIF
1
FAVORİ
2990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Pandemide Yönetici Olmak: Yükseköğretimde Yönetici Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Münevver Gündüz
,
Mehmet Yavuz
,
Sinem Çilligöl Karabey
,
Yusuf Zafer Can Uğurhan
,
Engin Kurşun
,
Selçuk Karaman
,
Halil İbrahim Bülbül
,
Hasan Karal
,
Levent Şahin
,
Sinan Aydın
,
Vehbi Aytekin Sanalan
,
Muhammet Recep Okur
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1307016
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
349
0
FAVORİ
349
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EBEVEYNLERİN FEN OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Reyhan Şahin
,
Vehbi Sanalan
, Önder Bektaş, Yeşim Kaygısız
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2990
1
FAVORİ
2990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Hakemlik
Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat