Serap UĞUR Dr. Öğr. Üyesi ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın 14 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 11 TR Dizin Atıf 5
14 Yayın
8 Hakemlik
11 CrossRef Atıf
5 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Sanal ve Karma Gerçeklik Yapay Zeka Sanal Gerçeklik Sosyal Medya Çalışmaları Sosyal Medya Uygulamaları ve Analizi Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Öğretim Teknolojileri Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem

Biyografi

Dr. Öğr. Üyesi Serap Uğur, 2002 yılında Açıköğretim Fakültesi’nde Öğretim Görevlisi olarak çalışmaya başlamıştır. Anadolu Üniversitesi "Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi" lisans ve yüksek lisans programlarını tamamlayan Uğur, doktorasını Uzaktan Eğitim alanında tamamlamıştır. e-Öğrenme, içerik türleri, dijital öyküleme, animasyon, oyun temelli öğrenme, oyunlaştırma, öğretim tasarımı, kültürlerarası farklılıklar, bireysel farklılıklar ve insan-bilgisayar etkileşimi, yapay zeka, transhumanizm alanlarına ilgi duyan Uğur, bu alanlarda araştırma ve geliştirme faaliyetleri yürütmekte ve projelerde görev almaktadır. Daha evvel Açıköğretim Sistemi Sosyal Medya Koordinatörlüğü ve Anadolu Üniversitesi Sosyal Medya Koordinatörlüğü ve Anadolu Üniversitesi Kurumsal İletişim Koordinatör Yardımcılığı görevlerini yapan Uğur, Sosyal Medya Birimi Yöneticiliği görevlerini de yerine getirmiştir. Uğur 2023 yılından beri Açıköğretim Sistemi Staj ve Uygulama Dersleri Koordinatör Yardımcısı görevini yürütmektedir.

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Transhumanizm ve öğrenmedeki değişim
Yazarlar: Serap UĞUR
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3500

0

ATIF

2

FAVORİ

3500

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

11

ATIF

1

FAVORİ

6536

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve uzaktan öğrenmede etkileşimli video kullanımı
Yazarlar: Serap UĞUR , M. Recep OKUR
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6946

0

ATIF

1

FAVORİ

6946

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

3143

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

88

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meta Sürükleyici Akıllı 21. Yüzyılda ve Ötesinde Yaşamak: Açık ve Uzaktan Öğrenmede (AUO) Dijital Dönüşüm
Yazarlar: Gülsün KURUBACAK , Ramesh C. SHARMA, Serap UĞUR
Yayın Bilgisi: 2022 , TAM Akademi Dergisi
DOI: 10.58239/tamde.2022.02.001.x
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 131

0

FAVORİ

131

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1098

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1544

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Öğrenenlerin Sosyal Medya Kullanımlarına Yönelik Bir Araştırma: AöfAnadolum Örneği
Yazarlar: İlker USTA , Serap UĞUR , Muhammet Recep OKUR, Gökhan KUŞ
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2841
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1097

0

FAVORİ

1097

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2884

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Transhumanizm ve öğrenmedeki değişim
Yazarlar: Serap UĞUR
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3500

2

FAVORİ

3500

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

6536

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve uzaktan öğrenmede etkileşimli video kullanımı
Yazarlar: Serap UĞUR , M. Recep OKUR
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6946

1

FAVORİ

6946

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

11

ATIF

1

FAVORİ

6536

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.