Erciyes İletişim Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
ISSN 1308-3198 | e-ISSN 2667-5811 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2009 | Yayıncı Erciyes Üniversitesi | https://dergipark.org.tr/tr/pub/erciyesiletisim


open-access-logo-1024x416.png      by-nc-nd.eu.png     ithenticate-badge-rec-positive.png 

Ocak 2021 sayısı için Son Başvuru Tarihi30 Ekim 2020

Erciyes İletişim Dergisi Yayın Kurulu’nun, derginin nitelik ve kalitesini daha da artırmak, tarandığı indekslerde gelişim sağlamak amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında aldığı kararlar ve bunlarla ilgili açıklamalar için tıklayınız.

Erciyes İletişim Dergisi, belirlediği yayın ilkeleri ve yazım kurallarına uygun kaleme alınmış ve hakem değerlendirme süreçlerini başarıyla tamamlamış, Türkçe ve İngilizce çalışmalara yer vermektedir. Yayın Kurulunun yayın ve yazım kurallarına uymayan yazıları yayınlamama veya düzeltilmek üzere yazara iade etme yetkisine sahip olduğu dergide yayınlanan yazıların bilimsel ve hukuki sorumluluğu yazarlarına aittir. Erciyes İletişim Dergisine gelen çalışmalar  iThenticate Logo programında benzerlik taramasından geçirilerek kontrol edilmektedir.

Temmuz 2020 itibariyle 24. sayısını okuyucularına sunmayı planlayan "Erciyes İletişim Dergisi", Asos, Arastirmax, Acarindex, Google Scholar, İdealonline, SciLit, Sobiad, DOAJ ve Ulakbim/TR Dizin tarafından indekslenmektedir. 

Erciyes İletişim Dergisi

ISSN 1308-3198 | e-ISSN 2667-5811 | Yayın Aralığı Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2009 | Yayıncı Erciyes Üniversitesi | https://dergipark.org.tr/tr/pub/erciyesiletisim
Kapak Resmi


open-access-logo-1024x416.png      by-nc-nd.eu.png     ithenticate-badge-rec-positive.png 

Ocak 2021 sayısı için Son Başvuru Tarihi30 Ekim 2020

Erciyes İletişim Dergisi Yayın Kurulu’nun, derginin nitelik ve kalitesini daha da artırmak, tarandığı indekslerde gelişim sağlamak amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında aldığı kararlar ve bunlarla ilgili açıklamalar için tıklayınız.

Erciyes İletişim Dergisi, belirlediği yayın ilkeleri ve yazım kurallarına uygun kaleme alınmış ve hakem değerlendirme süreçlerini başarıyla tamamlamış, Türkçe ve İngilizce çalışmalara yer vermektedir. Yayın Kurulunun yayın ve yazım kurallarına uymayan yazıları yayınlamama veya düzeltilmek üzere yazara iade etme yetkisine sahip olduğu dergide yayınlanan yazıların bilimsel ve hukuki sorumluluğu yazarlarına aittir. Erciyes İletişim Dergisine gelen çalışmalar  iThenticate Logo programında benzerlik taramasından geçirilerek kontrol edilmektedir.

Temmuz 2020 itibariyle 24. sayısını okuyucularına sunmayı planlayan "Erciyes İletişim Dergisi", Asos, Arastirmax, Acarindex, Google Scholar, İdealonline, SciLit, Sobiad, DOAJ ve Ulakbim/TR Dizin tarafından indekslenmektedir. 

Cilt 7 - Sayı 2 - 24 Tem 2020
  1. Egemen Söylemin Kıyısındakiler: Alternatif Bir Platform Olarak YouTube’da Gazetecilik ve Gazeteciler Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 727 - 748
    Serkan BULUT
  2. İlköğretimde Eğitim Materyali Olarak İnfografik Kullanımı
    Sayfalar 749 - 766
    Volkan YAVUZ
  3. Kamusal Alanın Yeni Yüzü Ekşi Sözlük Üzerinden Toplumsal Cinsiyet, İktidar ve Beden Analizi
    Sayfalar 767 - 788
    Tuğba METİN AÇER
  4. Netnografik Analizle Türkiye’de YouTuberlar ve Değişen Ahlaki Panik Fenomeni
    Sayfalar 789 - 811
    Işıl TOMBUL
  5. Sosyalleşme ve Sosyalleşmenin Sosyal Medya Mecralarındaki Anlamsal ve İşlevsel Dönüşümü
    Sayfalar 813 - 832
    Saniye VATANDAŞ
  6. Tüketim Karşıtı Yeni Yaşam Biçimi Köye Dönüşün Medyada Sunumu: Yeni Köylüler Örneği
    Sayfalar 833 - 852
    Şefika ÖZDEMİR
  7. Sahil ve Kırsal Bölge İkileminde Mekân Değişikliğinin Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Doyumuna Etkisi: Kapadokya MYO Örneği
    Sayfalar 853 - 869
    Hasan GÜLLÜPUNAR , Merve ÖZDEMİR
  8. Erkek Evreninde Erkeklik Biçimlerinin Temsili: www.erkekadam.org Üzerine Nitel Bir Analiz
    Sayfalar 871 - 894
    Aslı ELGÜN
  9. Reklam Mecrası Instagram: TOGG ve GÜNSEL Elektrikli Otomobil Markaları Üzerine Ampirik Bir Araştırma
    Sayfalar 895 - 915
    Alper YILMAZ
  10. Nadine Labaki Sinemasında Kadın Temsili
    Sayfalar 917 - 938
    Emre AŞILIOĞLU , Mehmet IŞIK
  11. Batı Dijital Medyasının Türkiye’ye Yönelik Algı Manipülasyonu: Koronavirüs Haberleri Üzerine Ampirik Bir Araştırma
    Sayfalar 939 - 963
    Mehmet ULAŞ , Abuzer YEŞİL
  12. Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler Masalının Üç Hali: Grimm Kardeşler, Walt Disney Ve Ertem Göreç
    Sayfalar 965 - 988
    Zeynep GÜLTEKİN AKÇAY
  13. Genç Nüfusun Seçim Dönemlerinde Medya Kullanımı: Türkiye 31 Mart 2019 Yerel Seçimleri
    Sayfalar 989 - 1010
    Faruk TEMEL
  14. Yeni Medya ile Yeni Gazetecilik Anlayışı: Haber Ajanslarının Sosyal Medya Gazeteciliği Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 1011 - 1031
    Aylin TUTGUN-ÜNAL
  15. Eski Görüntüler, Yeni Görüngüler: Yeşilçam Filmlerinin Üslup Özellikleri İçin Uzak Okuma Denemesi
    Sayfalar 1033 - 1054
    Serkan ŞAVK
  16. Wolverine (2013) Filminin Tekno- Oryantalizm Bağlamında İncelenmesi
    Sayfalar 1055 - 1076
    Rifat BECERİKLİ
  17. Sosyal Medyanın En Aktif Markaları: Diyalojik İletişim Teorisi Bağlamında Facebook Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 1077 - 1099
    Cudi Kaan OKMEYDAN
  18. Post Apokaliptik Temalı Video Oyunlarında Öteki’nin İnşası: Metro 2033 Adlı Dijital Video Oyununun Göstergebilimsel Analizi
    Sayfalar 1101 - 1125
    Serkan BİÇER , Yeşim ŞENER
  19. Hastanelerin Diyalojik Bir İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: Konya’daki Kamu Hastaneleri ve Özel Hastaneler Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 1127 - 1152
    Özge ÖZÇELİK BALOĞLU
  20. Radyoda Dijitalleşme: Sektör İçin Yarını Anlamak
    Sayfalar 1153 - 1172
    Sedat ÖZEL
  21. Medya Siyaset Etkileşimi Bağlamında Türkiye’de Siyasetin Medya Alanındaki Düzenlemeleri Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 1173 - 1197
    Mustafa AKDAĞ
  22. The Degrees of Separation in Turkish Cinema: The Sühely Eğriboz Number
    Sayfalar 1199 - 1212
    Enes ABANOZ
  23. Social Media Usage, Self-Presentation, Narcissism, and Self-Esteem as Predictors of Instagram Addiction: An Intercultural Comparison
    Sayfalar 1213 - 1239
    Şükrü BALCI , Sinem YELES KARAMAN
  24. Advertising in Digital Games: A Review from the Perspective of Children and Parents
    Sayfalar 1241 - 1261
    Burçe AKCAN , Arzu KAZAZ
  25. Yemek ve Sağlık Programlarında Katılımcı ve Takipçi Yorumlarının Sağlıklı Beslenme Farkındalığı Açısından İncelenmesi
    Sayfalar 1263 - 1284
    Canay UMUNÇ
  26. Dijital Çağda Kırgızistan’da Radyo Yayıncılığı
    Sayfalar 1285 - 1302
    Topchugul NARMAMATOVA , Hamza ÇAKIR
  27. Podcast’in Kısa Tarihi: Doğuşu, Yükselişi, Monetizasyonu
    Sayfalar 1303 - 1319
    Rıdvan YÜCEL
  28. 11 Eylül Sonrası Hollywood Sinemasında İslamofobinin Yeniden Üretimi
    Sayfalar 1321 - 1343
    Mahmut Yavuz TÜRKMEN , Meral ÖZÇINAR
  29. Kamu Diplomasisi Oluşturulmasında Dijital Diplomasinin Etkisi: Türkiye’de Bulunan Büyükelçiliklerin Twitter Kullanımı
    Sayfalar 1345 - 1366
    Özden ÖZLÜ , Gülseli Aygül ERNEK ALAN
  30. Dijital Oyunun Belge Anlatıya Dayalı ve Açık Dünya Tasarımı: Docu-Game
    Sayfalar 1367 - 1382
    Özlem ARDA , Oğuz ŞENTÜRK
  31. Nefret Söyleminin İnşasında Sosyal Medyanın Rolü: Ekşi Sözlük Örneği
    Sayfalar 1383 - 1408
    Hüseyin YAŞA , Onur ÖKSÜZ
  32. Prime-Time’da Yayınlanan Televizyon Dizilerinin Genel İçeriği
    Sayfalar 1409 - 1430
    Hasan Cem ÇELİK , Seçil DEREN VAN HET HOF
  33. Dasein’ı Filmozofik Düşünmek: Bir Film-Zihin Olarak ‘Hayat Ağacı’
    Sayfalar 1431 - 1452
    İ̇kbal BOZKURT AVCI
  34. Reklamın Değişen Yüzünde Çevrim İçi Davranışsal Reklamcılık: İnternet Kullanıcıları Perspektifinden Bir Araştırma
    Sayfalar 1453 - 1479
    Nilay AKAN , Emel TANYERİ MAZICI
  35. Siyasal Tüketicilik: Türk Tüketicileri Üzerinde Bir Uygulama
    Sayfalar 1481 - 1499
    Mehmet CANÇELİK , Fazıl KIRKBİR
  36. Ulusal Sinema Hareketi Çerçevesinde Halit Refiğ Sinemasında Doğu-Batı İkilemi
    Sayfalar 1501 - 1523
    Ayşegül ÇİLİNGİR , Aytekin CAN
  37. Medya ve Nihilizm: Türk Medyası Örneği
    Sayfalar 1525 - 1547
    Pınar BASMACI
  38. The Impact of Social Media on Brand Loyalty: Airline Industry in Turkey
    Sayfalar 1549 - 1566
    Sahra ÖZDEMİR
Dizinler

logo_cropped.jpg