Erciyes İletişim Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
ISSN 1308-3198 | e-ISSN 2667-5811 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2009 | Yayıncı Erciyes Üniversitesi |


DUYURU

YAYIN KURULUMUZ, DERGİMİZİN TARANDIĞI İNDEKSLERİN GELİŞTİRİLMESİ İÇİN YÜRÜTÜLEN FAALİYETLER KAPSAMINDA, GÖNDERİLEN ÇALIŞMALARIN YAYINLANABİLMESİ İÇİN EN AZ 750 KELİMELİK İNGİLİZCE GENİŞ ÖZET (EXTENDED ABSTRACT) İÇERMESİ GEREKTİĞİ KARARINI ALMIŞTIR. BU KARAR 7.CİLTLE BİRLİKTE (OCAK 2020 ) UYGULAMAYA GEÇECEKTİR. İLAN OLUNUR. 

Erciyes İletişim Dergisi, belirlediği yayın ilkeleri ve yazım kurallarına uygun kaleme alınmış ve hakem değerlendirme süreçlerini başarıyla tamamlamış, Türkçe ve İngilizce çalışmalara yer vermektedir. Yayın Kurulunun yayın ve yazım kurallarına uymayan yazıları yayınlamama veya düzeltilmek üzere yazara iade etme yetkisine sahip olduğu dergide yayınlanan yazıların bilimsel ve hukuki sorumluluğu yazarlarına aittir. Erciyes İletişim Dergisine gelen çalışmalar  iThenticate Logo programında benzerlik taramasından geçirilerek kontrol edilmektedir. Ocak 2020 itibariyle 23. sayısını okuyucularına sunmayı planlayan "Erciyes İletişim Dergisi", Asos, Arastirmax, Acarindex, Google Scholar, İdealonline, SciLit, Sobiad ve Ulakbim/TR Dizin tarafından indekslenmektedir. 

Sahibi

Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Adına

Dekan / Prof. Dr. Mustafa AKDAĞ 

 Editör

Dr. Öğr. Üyesi Murat BAŞARIR

Editör Yardımcıları

Arş.Gör. Burak ÜNLÜ

Arş.Gör. Ceyhun BAĞCI

Tasarım ve Dizgi

Arş.Gör. Burak ÜNLÜ




Yayın Türü

Yaygın Süreli Yayın

Yayın Şekli

Yılda İki Kez (Ocak-Temmuz)

Yayın Dili

Türkçe-İngilizce

Kaynakça Gösterim Biçimi

APA

ISSN / e ISSN

1308-3198 / 2667-5811

Yayın İdare Adresi

Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 
Yenidoğan Mahallesi, Ahmet El Biruni Caddesi, 38280

Talas/KAYSERİ 

Tel: +90 (352) 437 52 61-36110
e-posta: eid@erciyes.edu.tr

Erciyes İletişim Dergisi

ISSN 1308-3198 | e-ISSN 2667-5811 | Periyot Yılda 2 Sayı | Başlangıç: 2009 | Yayıncı Erciyes Üniversitesi |
Kapak Resmi


DUYURU

YAYIN KURULUMUZ, DERGİMİZİN TARANDIĞI İNDEKSLERİN GELİŞTİRİLMESİ İÇİN YÜRÜTÜLEN FAALİYETLER KAPSAMINDA, GÖNDERİLEN ÇALIŞMALARIN YAYINLANABİLMESİ İÇİN EN AZ 750 KELİMELİK İNGİLİZCE GENİŞ ÖZET (EXTENDED ABSTRACT) İÇERMESİ GEREKTİĞİ KARARINI ALMIŞTIR. BU KARAR 7.CİLTLE BİRLİKTE (OCAK 2020 ) UYGULAMAYA GEÇECEKTİR. İLAN OLUNUR. 

Erciyes İletişim Dergisi, belirlediği yayın ilkeleri ve yazım kurallarına uygun kaleme alınmış ve hakem değerlendirme süreçlerini başarıyla tamamlamış, Türkçe ve İngilizce çalışmalara yer vermektedir. Yayın Kurulunun yayın ve yazım kurallarına uymayan yazıları yayınlamama veya düzeltilmek üzere yazara iade etme yetkisine sahip olduğu dergide yayınlanan yazıların bilimsel ve hukuki sorumluluğu yazarlarına aittir. Erciyes İletişim Dergisine gelen çalışmalar  iThenticate Logo programında benzerlik taramasından geçirilerek kontrol edilmektedir. Ocak 2020 itibariyle 23. sayısını okuyucularına sunmayı planlayan "Erciyes İletişim Dergisi", Asos, Arastirmax, Acarindex, Google Scholar, İdealonline, SciLit, Sobiad ve Ulakbim/TR Dizin tarafından indekslenmektedir. 

Sahibi

Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Adına

Dekan / Prof. Dr. Mustafa AKDAĞ 

 Editör

Dr. Öğr. Üyesi Murat BAŞARIR

Editör Yardımcıları

Arş.Gör. Burak ÜNLÜ

Arş.Gör. Ceyhun BAĞCI

Tasarım ve Dizgi

Arş.Gör. Burak ÜNLÜ




Yayın Türü

Yaygın Süreli Yayın

Yayın Şekli

Yılda İki Kez (Ocak-Temmuz)

Yayın Dili

Türkçe-İngilizce

Kaynakça Gösterim Biçimi

APA

ISSN / e ISSN

1308-3198 / 2667-5811

Yayın İdare Adresi

Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi, 
Yenidoğan Mahallesi, Ahmet El Biruni Caddesi, 38280

Talas/KAYSERİ 

Tel: +90 (352) 437 52 61-36110
e-posta: eid@erciyes.edu.tr

Cilt 6 - Sayı 2 - Tem 2019
  1. 24 Haziran Genel Seçimlerinde Ak Parti, CHP ve MHP’nin Televizyon Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme
    Sayfalar 815 - 826
    Zühal FİDAN BARİTCİ
  2. Davranışsal İçgörü ve Halkla İlişkilerin Kesişim Noktası: Çocuk Gelin Sorununda Medyada Farkındalık ve Davranışsal Halkla İlişkiler
    Sayfalar 827 - 844
    Filiz BALTA PELTEKOĞLU , Zuhal AKBAYIR
  3. Değişen Kadın Rollerinin Kadınlara Yönelik Yapılan Reklamlara Yansıması
    Sayfalar 845 - 862
    Yelda ÜLKER
  4. Dijimodern Çağda Yalnızlaşan Birey Eleştirisi: Lipton Reklam Filmi Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 863 - 880
    Fikret YAZICI
  5. Dolaysızlık ve Glitch Arasındaki İlişkiye Bir Bakış
    Sayfalar 881 - 898
    Yağız AYDIN
  6. Eğitimde Şiddet ve Şiddeti Azaltma
    Sayfalar 899 - 912
    Hacı Hüseyin TAŞAR
  7. Göstergebilimsel Açıdan Fotoğraf İncelemesi: Pulitzer Ödüllü Savaş Fotoğrafları
    Sayfalar 913 - 928
    Mehmet Sefa DOĞRU , Abdulgani ARIKAN
  8. İletişim Becerilerini İnşa Eden Faktörlerle İlgili İletişim Fakültesi Öğrencileri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz
    Sayfalar 929 - 954
    Hamza ÇAKIR , Uğur ÜNAL
  9. Instagram Kullanım Alışkanlıkları ve Motivasyonları ile Narsisizm Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme: Selçuk Üniversitesi Öğrencileri Örneği
    Sayfalar 955 - 974
    Şükrü BALCI , Enes BAL , Özlem DELAL
  10. İran’da Basının Doğuşu ve Gazeteler
    Sayfalar 975 - 994
    Hülya ÖZKAN , Mohammad Rigiderakhshan
  11. “Karşılıklılık İlkesi” ve “Kentsel Toplum” Kavramları Çerçevesinde Çukur Dizisi Üzerine Bir Analiz
    Sayfalar 995 - 1012
    Göksel AYMAZ
  12. Konfigürasyonel Teori Bağlamında Kurumsal İtibar ve Örgütsel Bağlılık İlişkisi: Eğitim Kurumları Üzerinden Karşılaştırmalı Ampirik Bir Araştırma
    Sayfalar 1013 - 1028
    Aslı İCİL TUNCER
  13. Mobbing Perspektifiyle Transmedya Hikâyeciliği ve Örgütsel Davranış: “The Devil Wears Prada” Filmi Örneği
    Sayfalar 1029 - 1044
    Şefik ÖZDEMİR
  14. Modernlik-Postmodernlik Ekseninde Serseri Âşıklar ve Mavi Kadife Filmlerinin Göstergebilimsel Karşılaştırılması
    Sayfalar 1045 - 1064
    Aslıhan DUMLU , Nedret ÇAĞLAR
  15. Müze Pazarlaması Bağlamında Dünyada ve Türkiye’de En Çok Ziyaret Edilen Müzelerin Ziyaretçi Odaklı Web Tasarımları
    Sayfalar 1065 - 1078
    Kübra ÖZARSLAN
  16. Nazi Propagandasının Ulusal Seferberlikte İdealize Ettiği Alman Genç Kızları: “Das Deutsche Mädel” Dergisi Üzerine İnceleme
    Sayfalar 1079 - 1100
    Mehmet Ozan GÜLADA , Mehmet Ali GAZİ , Caner ÇAKI
  17. Otomobil Markalarının Çevre Dostu Paylaşımları: Küresel ve Yerel Sosyal Medya Karşılaştırması
    Sayfalar 1101 - 1120
    Feyyaz KAYA , Yusuf Zafer Can UĞURHAN
  18. Özçekim (Selfie) Fotoğrafları Sosyal Ağlarda Paylaşma ve Paylaşmama Nedenleri
    Sayfalar 1121 - 1140
    Kadriye UZUN , Dilek Melike ULUÇAY
  19. Reklamlarda Toplumsal Sınıf: Otomobil Reklamları Üzerinden Bir Söylem Analizi
    Sayfalar 1141 - 1164
    Süheyla AYVAZ , Tuba LİVBERBER
  20. Sağlık Programlarında Gerçeklik Sorunu: Sağlık Bilimleri Öğrencilerinin Programlara İlişkin Görüşleri
    Sayfalar 1165 - 1190
    Birol DEMİRCAN , Eda TURANCI
  21. Sanal Üretim ve Sanal Tüketim Bağlamında Bilgisayar Oyunları ve Boş Zaman Kavramı: Farmvılle Örneği
    Sayfalar 1191 - 1208
    Onur TAYDAŞ , Enderhan KARAKOÇ
  22. Sosyal Medyada Ünlü Kullanımı: “Nusr-Et Steakhouse”
    Sayfalar 1209 - 1228
    Sevil BAYÇU , Dilek MERİÇ
  23. Tek Parti Dönemi Çocuk Dergilerinde ‘İdeal Türk Çocuğu’nun İnşası: Yavrutürk ve Cumhuriyet Çocuğu Dergileri Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 1229 - 1254
    Hülya ÖZTEKİN
  24. Türk İmgesinin Öteki Olarak İnşası: Broken Hill Saldırısı Üzerine Bir İnceleme
    Sayfalar 1255 - 1268
    Samet KAVOĞLU
  25. Türkiye-Avrupa Birliği İlişkilerine Dair Kamuoyunun Tutumu ile Medyanın Genel Yayın Politikası Arasındaki İlişki: 2008’den 2017’ye Bir Karşılaştırma
    Sayfalar 1269 - 1290
    Hakan SAĞLAM
  26. Türkiye’deki Kitle Fonlama Web Sitelerinin Kullanılabilirlik ve Görsel Estetik Kavramları Bağlamında Görsel İletişim Tasarımı Değerlendirmesi
    Sayfalar 1291 - 1308
    Behiç Alp AYTEKİN
  27. Türkiye’de Hastanelerin Instagram Kullanımı: Medical Park, Acıbadem ve Memorial Sağlık Grupları Örneği
    Sayfalar 1309 - 1324
    Senem GÜNGÖR
  28. Ülke Marka Kişilikleri Üzerine Bir Analiz: “Turkey Home” Kampanyası
    Sayfalar 1325 - 1340
    Burcu ZEYBEK
  29. Üniversite Öğrencilerinin İnternet İçin Eleştirel Okuryazarlık Düzeylerinin Karşılaştırılması
    Sayfalar 1341 - 1358
    Hasan ÇİFTÇİ
  30. Üniversite Öğrencilerinin Sahte ve Kaynağı Belirsiz Facebook İletilerini Medya Okuryazarlığında Beş Anahtar Soru Çerçevesinde Sorgulama ve Paylaşma Süreçleri
    Sayfalar 1359 - 1382
    Emel DİKBAŞ TORUN
  31. Yeni İletişim Ortamı Olarak Dijital Oyunlarda Deneyim İçerikli Yeni Bir Reklam Uygulaması: Skillful Finger Örneği
    Sayfalar 1383 - 1404
    PELİN ÖZÜÖLMEZ
  32. ‘Yol Ayrımı’ Filminin Politik Eleştirisi
    Sayfalar 1405 - 1426
    Barış KILINÇ
  33. Zeki Demirkubuz Filmlerindeki Kadın Temsillerinin Feminist Film Eleştirisi Çerçevesinde İncelenmesi: C Blok, Masumiyet, Üçüncü Sayfa
    Sayfalar 1427 - 1444
    Müge KARABAĞ
  34. Determining the Factors that Affect University Students and Academicians’ Social Media Usage & Gratifications
    Sayfalar 1445 - 1460
    Murat GÜLMEZ , Yonca BİR , Şefika Nilay ONATÇA ENGİN , Emre Kadir ÖZEKENCİ
  35. Dijital Propaganda ve Politik Başarı: 24 Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı Seçiminin Twitter Analizi
    Sayfalar 1461 - 1482
    Nurettin GÜZ , Ceren YEGEN , Bayram Oğuz AYDIN
  36. “İdeal”in Sınırında Bir Mücadele: Beden Olumlama Hareketi Üzerine Bir Alımlama Analizi
    Sayfalar 1483 - 1506
    Beste Nigar ERDEM , Ceren BAŞAL YILDIZ
  37. Instagramdan Hikaye Reklamlar: Tüketici Tutum ve Davranış Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma
    Sayfalar 1507 - 1524
    Yasemin BOZKURT
  38. Y Kuşağının Geleneksel Reklamlara Yönelik Tutumları ile Oyun Reklamlara Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması
    Sayfalar 1525 - 1550
    Anıl DAL CANBAZOĞLU
  39. Kamu Diplomasisi Aracı Olarak Medya: TRT World Örneği
    Sayfalar 1551 - 1576
    Fatih BARİTCİ , Hediyetullah AYDENİZ
  40. Muhafazakâr Tutumların Reklamlara Yönelik Tutumlar Üzerindeki Etkileri
    Sayfalar 1577 - 1596
    Fatma UÇAR
Dizinler