Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şeyma Uyar
Doç. Dr.
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
3
7
Yayın
29
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Matematiksel İlişkilendirme Özyeterliği ile Problem Kurma Özyeterliği Arasındaki İlişkide Yürütücü Biliş Becerisinin Aracılık Rolünün İncelenmesi
Yazarlar:
Katibe Gizem Yığ
,
Şeyma Uyar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1362355
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
146
0
FAVORİ
146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Eksilti İşlemleme Becerilerine Yönelik Ölçme Aracı Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hakan Ülper
,
Şeyma Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1282222
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
336
0
FAVORİ
336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of map reading skills with orienteering activity: An example of Many Facet Rasch Model
Yazarlar:
Şeyma Uyar
,
Onur Yayla
,
Hidayet Zünber
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1116273
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1036
0
FAVORİ
1036
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Factor structure and measurement invariance of the TIMSS 2015 mathematics attitude questionnaire: Exploratory structural equation modelling approach
Yazarlar:
Şeyma Uyar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.796862
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
895
0
FAVORİ
895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Item Parameter Estimation for Dichotomous Items Based on Item Response Theory: Comparison of BILOG-MG, Mplus and R (ltm)
Yazarlar:
Şeyma Uyar
,
Neşe Öztürk Gübeş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.591415
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1215
0
FAVORİ
1215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2012 Matematik Okuryazarlığı Testinde Farklı Ölçek Dönüştürme Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Şeyma Uyar
,
Burcu Aksekioğlu
,
Neşe Öztürk Gübeş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.330613
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1735
0
FAVORİ
1735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA 2009 Türkiye Örnekleminde Öğrenme Stratejileri Modelinin Farklı Gruplarda Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyma Uyar
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1071
0
FAVORİ
1071
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Alan Editörü
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
Sakarya University Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Examination of map reading skills with orienteering activity: An example of Many Facet Rasch Model
Yazarlar:
Şeyma Uyar
,
Onur Yayla
,
Hidayet Zünber
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1116273
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1036
1
ATIF
0
FAVORİ
1036
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Factor structure and measurement invariance of the TIMSS 2015 mathematics attitude questionnaire: Exploratory structural equation modelling approach
Yazarlar:
Şeyma Uyar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.796862
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
895
2
ATIF
0
FAVORİ
895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat